Témata příspěvků | |
3tP2 | Zdarec Už delší dobu pozoruju zacukání při cca 1800 ot a velice malém sešlápnutí plynu,jako by auto vteřinu nevědělo zda jít za plynem nebo jet na volnoběh,když v danou chvíli přidám plyn auto de krásně do tahu. Diagnostika nehlásí nic,EGR a klapka vyčištěný. Je to jako kdyby motor na vteřinu vynechal a pak rázem vyrazil za plynem. Je to 1.9 CDTI 88Kw Prosím o každou radu |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | 3tP2 napsal ... Zdarec Už delší dobu pozoruju zacukání při cca 1800 ot a velice malém sešlápnutí plynu,jako by auto vteřinu nevědělo zda jít za plynem nebo jet na volnoběh,když v danou chvíli přidám plyn auto de krásně do tahu. Diagnostika nehlásí nic,EGR a klapka vyčištěný. Je to jako kdyby motor na vteřinu vynechal a pak rázem vyrazil za plynem. Je to 1.9 CDTI 88Kw Prosím o každou radu |
Legend | Vždycky když se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru, tak je potřeba zjistit diagnostikou, proč svítí a podle toho postupovat |
Cesťák | U mě za to mohly nějaké ventily ve střikovacím čerpadle, byly odřené. Já mám ale systém DENSO, nevím, jestli 1,9 není náhodou BOSCH. To by asi byla příčina jinde. |
RaR | Mám stejný problém. Navíc se mi rosvítila kontrolky elktroniky motoru. VeC 1.9 CDTI, 88kW |
3tP2 | Nevím,dělá to stále |
Cesťák | Ahoj, možná mám totéž. Čím to bylo? |