Témata příspěvků | |
Libor | Dobrý den. Mám problém se spotřebou paliva. Vyměnil jsem el. magn. ventil od volnoběhu protože mi kolísaly otáčky a teď se šíleně zvedla spotřeba. Před výměnou 7,8 po výměně 10,5. Mám pro to ještě něco udělat? Není třeba zajet na diagnostiku?Děkuji za každou radu |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | To na kompresní poměr 10,3 opravdu není moc... Jinak 10,3:1 není na dvouventil špatné, myslel jsem že to má pod deset. Tlaky mi u 20XE a 16 XEL vycházely také kolem 15. Zkus to s těma svíčkama by to mělo klesnout. Měř to taky plná-plná, když se LPG vyjíždí až do prázdna, ŘJ si pak stihne načíst díky mírnému snížení tlaku nepotřebnej bazmek. |
Legend | Dneska jsem namontoval svíčky Brisk Silver, změřil jsem tlaky motoru a hodnoty se pohybujou v rozmezí 11,25 až 12,0 takže žádné velké rozdíly mezi válcema nejsou. Ale když porovnám hodnoty s Vectrou C 1.8, tak by na tom Passatu mohly být i větší. Hodnoty mi vyšly: VC 1.8 16V ... komprese 10.5 ... tlaky 14.0 Passat 1.6 8V ... komprese 10.3 ... tlaky necelých 12.0 Budu zatím měřit spotřebu s novýma svíčkama a uvidí se |
Jiřik | Tenhle a příští týden čas nemám, od 25. do 29. by to šlo, nebo pak až v srpnu. !_; Programy jsou ke stažení na: Odkaz |
Legend | Jiřik napsal ... Jasně přijeď, rád Tě uvidím Stačí mi na ten Stag Premium stejnej soft, jako na plus? (Gas Synchro 6.0.0) Jinak, dej tam ty svíčky Brisk Silver a změř tlaky, jestli to není podpálený. Můžem si pohrát s tlakem reduktoru, zdvihem vstřiků a mapama- třeba se to zlepší. Dej vědět. Jj, je stejnej soft jako na plus. Svíčky tam dám, tlaky při tom změřím.. Kdy máš zhruba čas? |
JardaB | Ten soft se da normalne stahnout? Kde? Zrovna premyslim, ze bych si spichnul kabel tak abych to mohl zkusit... |
Jiřik | Jasně přijeď, rád Tě uvidím Stačí mi na ten Stag Premium stejnej soft, jako na plus? (Gas Synchro 6.0.0) Jinak, dej tam ty svíčky Brisk Silver a změř tlaky, jestli to není podpálený. Můžem si pohrát s tlakem reduktoru, zdvihem vstřiků a mapama- třeba se to zlepší. Dej vědět. |
Legend | Tak aspoň si udělám výlet, třeba se to o něco zlepší, právě třeba na Odkaz jsou lidi, co jim žere stejnej motor i kolem 9 litrů, si říkám jak oni to dělaj (pokud vyloučím možnost, že hodně ujedou na benzín, protože jim třeba často dojde lpg) |
Jiřik | Ten osmiventil od VW je už principielně stará srágora, má moc nízký kompresní poměr. Myslím že 11 litrů na tu těžkou kastli odpovídá. Když už tak je asi lepší do LPG 1.8 T. Klidně přijeď, udělám co budu moct, ale pravděpodobně bez výrazného zlepšení. Řeším jak nejsnadněji zvýšit kompresní poměr, LPG má vyšší oktanové číslo, tam je myslím pole pro úpravy. Např. takový X20XEV by se dal z 10,8 zvýšit klidně na 12:1- pak by spotřeba klesla k benzínové. Stáhl jsem si katalog pístů od KS- nejsnadnější cesta je vyměnit písty z jiného staršího motoru (ta hlava moc odfrézovat nejde) |
Legend | Jiříku, to bych se za tebou mohl zase přijet podívat, potřeboval bych seřídit Passat B5 1.6 74kW, žere kolem 11 LPG a mám tam Stag 300-4 Premium |