• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní :: Re: Vectra C - jaký motor
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Cesťák
Odeslal: Sunday 24 April 2011 - 12:13:02
Omlouvám se, jestli to zde již je, ale nenašel jsem.

Mám VB 2,6 V6 (obrovská spokojenost) a kupuji druhé auto. Měla by to být VC Karavan nebo GTS. Jaký byste, s ohledem na životnost a spolehlivost, doporučili motor?
Zajímá mne 3,2 V6, ale http://www.tipcars.com/ jsem četl, že není moc spolehlivý. Doporučují 1,9 CDTI po roce 2005. Jak jsou na tom vyšší motorizace v dieselu, např 3,0 V6 CDTI.
Auta v mé cenové relaci mají najeto od 130.tis. Já jezdím okolo 40.tis. ročně. Která motorizace bude mít předpodklad delší životnosti?
Jak velké je riziko koupě dieselu se 150-200. tis. km?

Díky za rady.
Poslední odpovědi
marek.jurgla
Odeslal: Wednesday 23 May 2012 - 08:05:20

Pro cesťáka.Ahoj kolego.Pročítám si tady příspěvky a jak zjištuju, mám stejné auta jako ty.Vectru B 2,5 v6 mam už 4 roky a Vectru C 3 cdti v combíku automat mám dva měsíce.Chtěl bych se s tebou nějakým způsobem spojit.Můj email je Email .Zatím děkuju a snad se spojíme
RRAAFF
Odeslal: Friday 20 May 2011 - 15:46:30

Gratuluju k autu, ať slouží. Posilovač je bohužel nectnost všech moderních aut, kde je posilovač elektrický (případně elektrohydraulický). Jediná vyjímka z Vecter C je verze 2,8T, kde je stále hydraulika.
z0diaC
Odeslal: Friday 20 May 2011 - 14:46:45

super info ...chtělo by to FOTO !!!
Cesťák
Odeslal: Thursday 19 May 2011 - 21:56:20

Mé poznatky pro ty, kteří budou kupovat něco jako já.
Zatím jsem s tím najel cca 2000km a celkem spokojenost.
Budu se ale držet pořekadla, že každá vrána si chválí svůj ocas a ta, co ho nemá tvrdí, že je to nejlepší bez něj, a nezapomenu se na nevýhody:

- Ten diesel je oproti benzinu fakt docela hlučnej. Hlavně při rychlosti do 80km. Potom již je to OK. Zkusím nějaký odhlučnění a napíšu.

- Zatím jsem se nesžil s posilovačem. je to jako bych řídil joystickem = necítím silnici. Volant klade stabilní odpor, což mi vyhovuje na silnici a ve městě, na dálnici je to ale bída. Nejhorší to je v táhlých zatáčkách, kde se prakticky nedá řídit jednou rukou. Jakýkoliv hrbol uvolní tlak posilovače proti ruce a auto udělá vlnu.
Budu si muset zvyknout, ale uvítal bych, kdyby tam ten pseudoodpor nebyl, kontakt se silnicí stejně nepřináší, jen z toho bolí ruce.
- Naopak podvozek je naprosto sqělý a kastle až neuvěřitelně tuhá.
- Na blinkry jsem si musel přečíst manuál, ale od té doby již nechci jiné = SUPER.

- Automat = příjemné překvapení, ale nemá cenu, pokoušet se ovlivnit spotřebu. Když jedu ecoralye, mám spotřebu okolo 7,5, když to pálím co to dá (dálnice 180-200) spotřeba 9,2. Tak se radši dívejte do zrcátek, ty dva litry mi za úsporu nestojí. P.S.: Data platí pro normální režim. Sport prakticky nepoužívám. Je sice svižnější, ale i hlučnější, protože točí cca o 1000 ot. více.

- Ovládání PC je bezvadně intuitivní a i bez manuálu rychle padne člověku do ruky. Nikde nejsou zbutečná tlačítka a vše se aktivuje a ovládá tehdy, kdy to potřebujete.

- OPEL snad neumí odkládací místa na lahev s pitím. Vozil jsem ji na sedačce v VeB a vozím ji tam i ve VeC. Proč to neudělaj jako v OCTAVII?! Navíc odpadly šikovné vyklápěcí držáky na kafe, přihrádka vedle ručky je však dostatečná.

- Předevčírem jsem koupil 18" kola a pneu dle rozměrů ve velkým techničáku. Vešla by se tam pohodlně i 19". Trval jsem na tom, aby to odpovídalo techničáku přesto, že pneu v tomto rozměru 225x45 jsou hodně drahé atypy, ale moc se mi to nelíbilo a tak jsem to prohnal kalkulačkou na porovnání rozměrů, bohužel až po nákupu. Je to sice v normě, ale mnohem lépe by tam seděly135x40. V předepsaném rozměru je běhoun moc úzký.

- Jinak parkovací senzory jsou super, ale mě se, v návalu euforie podařilo najít jejich slepé místo. Pokřtil jsem tak VeC druhý den po nákupu o sloupek.

To je zatím asi fšechno.
ciba
Odeslal: Sunday 08 May 2011 - 12:15:02

at slouzi a napis jak jezdi:)
Cesťák
Odeslal: Sunday 08 May 2011 - 09:58:26

Tak jsem si nemohl pomoct a koupil jsem tu nejhorší možnost:
VeC 3,0CDTi V6 caravan s automatem.
Držte mi palce.
Jiřik
Odeslal: Thursday 28 April 2011 - 13:39:51

Zeptám se blbě: šla by alespoň teoreticky předělat AT na manuál? Má někdo schéma nějaké AT? Když by se namontoval přítlačák a komplet spojka, pedál, tak
by to na nějaké mechanické sekvenční řazení mělo jít, nebo ne?
Legend
Odeslal: Wednesday 27 April 2011 - 21:50:27

Přesně tak, 6-stupňový automat ve VC od výrobce Aisin Warner není moc povedený, docela odchází a je docela drahý - nový cca 85tis a repase kolem 50. Nejhorší je jak je v inzercí málo VC s benzínovým motorem, mi připadá že 9 z 10 jsou diesely.
ciba
Odeslal: Tuesday 26 April 2011 - 21:40:42

ten AT ve vectrach nic moc prej odchazel vic jak u omeg...a rozdil mezi 3.2 a 3.0 uz neni takovej ale radsi bych bral 3.0...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0555 sec,0.0278 z toho dotazů.