• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika :: Re: Opel Combo rv 96. diesel - el. schéma
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Lasskoun
Odeslal: Wednesday 13 April 2011 - 18:22:41
Prosím moc, již přes 14 dní neúspěšně hledám el. schéma zapojení starýho Comba. Zlobí dobíjení, přestože je altík vyměněn za nový, a já nevím, kde ve vozu hledat regulátor napětí. Kde změřit, co se vlastně děje. Obdenní nošení akumulátoru domů na dobíjení mě už neba.

Díky moc!!! Email: lasskoun(zavináč)seznam.cz
Poslední odpovědi
Host
Odeslal: Thursday 07 March 2013 - 12:06:23

Tak nový poznatek, po výměně čidla chlad. kapaliny při dosažení cca 55 stupnů vypne žhavení. Po dobu studeného motoru jede žhavení a tím pádem alternátor nedobíjí tak jak má. Auto jezdí krátké tratě tak se v zimě ani moc neohřeje a tím pádem nedobíjí. Nejde nějak snížit doba sepnutí toho čidla, aby dřive vypnulo žhavení?
Benchi
Odeslal: Wednesday 06 March 2013 - 14:54:00

Lasskoun napsal ...

Prosím moc, již přes 14 dní neúspěšně hledám el. schéma zapojení starýho Comba. Zlobí dobíjení, přestože je altík vyměněn za nový, a já nevím, kde ve vozu hledat regulátor napětí. Kde změřit, co se vlastně děje. Obdenní nošení akumulátoru domů na dobíjení mě už neba.

Díky moc!!! Email: lasskoun(zavináč)seznam.cz


čau, mám stejný problém s dobíjenim resp. žhavení cca 5.min i dele. Nevíš číslo relé kontrolky dobíjení co je na pravém sloupku vedle relé žhavení. Někdo tam dal relé ze Škodovky. Relé žhaveni jsem dal nový, repas alternátoru a pořád to zlobí.Zítra ještě vyměním čidlo chlad. kapaliny.
Opel Combo 1.7D r.v.1995
Lasskoun
Odeslal: Thursday 12 May 2011 - 10:40:42

Ještě dovětek: Kontrolka nabíjení během této cesty neproblikávala ani nežhnula.
Host
Odeslal: Thursday 12 May 2011 - 10:36:31

Martas napsal ...

Cast schematu pro Corsu B (melo by byt totozne s Combem)
...........
Pomohlo ?

Marťas, díky, bude se hodit! _;

Už to vypadalo, že je vše ok. Auto bylo ze servisu vráceno s tím, že je již v pořádku, a že jediná závada byla v jednom zkorodovaném očku na plusové svorce u aku (nevím ale na kterém, mechanik v okamžiku předání tam již nebyl). Cca 14 dní vše v pohodě = každodenní popojíždění po městě (nákupy, odvážení naší ratolesti do školy a na kroužky, atd.)

Až do včerejška, kdy se jela delší trasa do města vzdáleného 110 km.
- cesta tam v pohodě, svícení potkávacími světly
- na místě jednání v délce 1,5 hodiny
- při pokusu nastartovat se pouze ozvalo "ou, ou, ou" (ner! = nastartováno pomocí roztlačení po rovině (vím, že by se to dělat nemělo, ale nebyla jiná možnost )
- jízda zpátky při rozsvícených parkovačkách, svit displeje s hodinami postupně slábnul a ukazatel paliva pomalu klesal (neúměrně ke spotřebě vozu), napětí bohužel neznámé, měřák byl vyndán, náhradní aku rovněž ^au
- po celkovém ujetí 140km (od počátku jízdy) najednou ručička tachometru spadla na nulu, po chvíli zase naskočila, aby poté opět "natrvalo umřela"
- další jízda již raději zcela bez světel (pozn.: pokud je tachometr za jízdy "na nule", nepřičítají se kilometry ani na jednom z počítadel ! :_:n )
- po dalších ujetých cca 20 km přestávají fungovat blinkry
- na celkovém ujetí 180 km výměna aku u kamaráda za "nějaký garážový" = vše v pohodě = nádrž zase ukazuje správnou hodnotu, rychlost je známa, kilometry se přičítají, blinkry blinkají
- po dojetí dom (na parkovačky) se ale už nepodařilo znovu nastartovat! = opět nedobíjí !!!!!!

O víkendu vezmu schéma a budu se tomu věnovat. Pak dám vědět.

Ještě jednou díky. !_;
Dan
Odeslal: Wednesday 27 April 2011 - 14:26:44

Ještě mě napadlo že by mohly být špatné relé.
Martas
Odeslal: Wednesday 27 April 2011 - 07:56:12

Cast schematu pro Corsu B (melo by byt totozne s Combem)









Legenda :
G1 - Baterie
G2 - Alternator

GN 0,75 - Zeleny drat a vede ke kontrolce dobijeni
BUWH 0,5/0,75 - Modro-Bily drat a vede do +12 pri sepnuti klicku

Pomohlo ?
Dan
Odeslal: Tuesday 26 April 2011 - 20:32:37

Mám stejnej problém, taky bych potřeboval schema. Altik na 100% funkční a přesto auto nežhaví a displej nesvítí. Ale kupodivu dobíjí. Odborník mi řekl že zapojení je velmi složité. Nevím si s tím rady.
Lasskoun
Odeslal: Saturday 23 April 2011 - 21:54:32

Martas napsal ...
Schema ? Co chces na altiku zkoumat.
Zapojeni ty elektroniky nikde neuvadej a zbytek uz ti tu nekdo popsal - 1 drat jde do baterky, druhej na zem a treti na kontrolku.

A kam jde ten čtvrtej?

Každopádně by se schéma hodilo, až se začne sypat něco dalšího. Třeba bych si možná už teď opravil to neustálý zhasínání displeje, bez toho, aniž bych přitom musel rozebral celou palubku.

( Možná )
Lasskoun
Odeslal: Saturday 23 April 2011 - 21:45:53

Martas napsal ...

Muj nazor je, ze te servis tak trosku dost taha za nos, jeste jsem nevidel alternator ke kteremu se neda samostatne sehnat elektronika (obvykle odejde prave mustek).

Aby nedošlo nedorozumění. Poté, co byl u původní atlíku diagnostikován vadný můstek a regulace, tak mi nabídli několik možností:
- oprava vadné elektroniky (v ceně cca 3.000)
- nebo výměnu za nový laciný (v ceně cca 3.000)
- popř. výměnu za nový dražší (od 4.700 - do 5.400)

A já, vzhledem ke stáří a stavu auta, zvolil možnost B. (přišlo mi to takové nějaké nejrozumnější)

Každopádně, ať už je altík zn. Starline srágora nebo ne, tak je na něj záruka.




Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0605 sec,0.0169 z toho dotazů.