• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: Spatne razeni
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
misan26
Odeslal: Monday 21 March 2011 - 19:43:40
Hoj Hoj

Kluci mam takovy problem na omeze 2.5 uplne stejne jako mam ja jen s jinym motorem jde ve vysokych otackach blbe dost radit jako by tam ten kvalt nezapadl vubec. Spojku sem ovzdusnoval asi 3 sem zkousel a nic. Ale delato jen ve vysokych otackach po meste jde super radit klidanko. Nevite nekdo cim by to mohlo byt. Jeslti kulisa nebo tak ..? Dekuji
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Saturday 08 November 2014 - 20:58:18

Opraveno, vyměněno (lamela + talíř + komplet centrální vypínací ložisko), na přítlačáku byly zhruba z jedné třetiny obvodu jeho "lamely" na užších koncích ke středovému "otvoru" viditelně přihnuté, přítlačák tedy netlačil stejnoměrně. Teď spojka funguje krásně, o hodně se zlepšilo i řazení, což ale zčásti přičítám i demontáži a montáži řadících táhel. Já su tak šťastný...
Colommbo
Odeslal: Tuesday 04 November 2014 - 18:14:40

Budeš mít pravdu, bohužel a děkuju. Dnes jsem auto odvezl (odjel s ním po ose) cca 70km do Práglu kámošovi-mekánikovi do dílny, řazení se trošku zhoršilo a poslední necelý kilometr už začala i trochu klouzat spojka. A verdikt dvou mekániků je stejný - bude se dávat celá nová spojka...
strelak
Odeslal: Tuesday 04 November 2014 - 09:44:04

Ahoj Colommbo,
když mi u mojí VB (335 000 km ) odešla na 250 000 km spojka, bylo to najednou z ničeho nic.
Šlápl jsem na spojku a nic, šla lehce, vracela se.
Bylo to ložisko, bylo to tam nějak spojený s hydraulikou či co, prostě výměna spojky.
Ty příznaky jsou podobné, mohlo by být načatý...
Colommbo
Odeslal: Friday 31 October 2014 - 19:18:57

Starej Colommbo by potřeboval poradit, braši, Omča B FL 2.6 V6...
Začalo mi nějak haprovat OVLÁDÁNÍ SPOJKY. Včera odpoledne při jízdě a zcela běžném vyšlápnutí spojky při řazení se úplně zčistajasna a bez jakýchkoli předchozích varovných příznaků naráz stalo NĚCO, v důsledku čehož se ovládací síla na pedál spojky stala zhruba poloviční a jdou (logicky) hůř (za)řadit kvalty, nejhorší jsou, samosebou, jednička a zpátečka na místě... Při jízdě je potřeba po vyšlápnutí spojky před zařazením dalšího kvaltu nechat otáčky spadnout prakticky k volnoběžným, pak lze rychl. stupeň větší silou zařadit, nejlíp jdou čtyřka a pětka. Spojka tedy nevystavuje tolik, kolik by měla a bylo potřeba. Pedál jde v celé své dráze plynule a vrací se (vím, je tam pružina), spojka při normálním ježdění (úplně na krev jsem to nezkoušel) neklouže a samotný pedál je oproti brzdě tak o +- 2cm přizvednutý výš. Zatím jsem nic nerozebíral, jen kontroluju množství kapaliny, které je i po třech jízdách a cca 20km stále stejné, pod pedálem na podlaze je sucho, pod autem taky (dal jsem pro sichr pod auto papírový karton.) Nic od ovládání spojky jsem v ruce ještě nikdy neměl, nicméně tak nějak laicky mi přijde, jako by někde něco (pístek v hlavním válci...?), co těsnilo, zrazu těsnit přestalo a při sešlápnutí pedálu je část kapaliny stále stlačována, ale část protéká kolem nějakého těsnícího prvku nazpět a pořád sem-tam, sem-tam, přičemž kapalina sama ze systému neuniká - jako byste do pístu v injekční stříkačce udělali dírku... Možná se systém "jen" zavzdušnil, ale kudy a proč tak náhle? Do té doby se spojkou vůbec žádný problém. Máte někdo podobnou zkušenost či dobrou radu? Děkuju předem!
P.S. Hlavní spojkový válec je, předpokládám, schovaný pod torpedem...?
Host
Odeslal: Saturday 26 January 2013 - 15:53:14

Chut již byla valec jsem už odvzdušnoval. No nedá se až bude větší chut asi se budu muset podívat na spojku a pak to bude kousek k té převodovce každopádně děkuju za reakce chlapi ale ještě nikdo nenapsal že se v tom boxu s kolečkaka někdo hrabal to budu teda přisuzovat tomu že převodovka je doře dimenzovaná a v 90% to dělá teda ta spojka
Colommbo
Odeslal: Saturday 26 January 2013 - 13:13:21

Budeš-li mít chuť, zkus spojku odvzdušnit, není-li zakopaný pes tam...
Host
Odeslal: Saturday 26 January 2013 - 12:57:37

kruciš.....ale jaktože když pedál zabírá uprostřed?
Martas
Odeslal: Saturday 26 January 2013 - 11:23:53

Host napsal ...

ale osobně si myslím že je to už opotřebovaný synchron podle těhle příznaků..přece se stejně řadí ta jednička pokaždé při rozjezdu kromě teda rozjezdu z kopce


A zrovna tak se projevuje spatna spojka, napred zacnou jit spatne radit ty dve nejpomalejsi rychlosti tedy 1 a R.
Host
Odeslal: Saturday 26 January 2013 - 11:08:43

Ostatní rychlosti jsou na tom o hodně lepe než zmíněný 1. a R. Občas když dojíždím k semaforu na červenou jde hůř 2. ale to se stane malokdy. Ta jednička mně vytáčí nejvíc když to tam nechce zapadnout musím bud trojku nebo čtverku zařadit a až pak tam lehce vklouzne jak má. Nejsem kde jaký myslytel ale osobně si myslím že je to už opotřebovaný synchron podle těhle příznaků..přece se stejně řadí ta jednička pokaždé při rozjezdu kromě teda rozjezdu z kopce

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0669 sec,0.0214 z toho dotazů.