Témata příspěvků | |
McJOHN | potřebuju radu při výběru napínací kladky. na stránkách Elitu mají kladky od výrobců INA, SWAG a SKF, u Kelly momentálně jen FEBI. Peněz není nazbyt,ale úplnej šunt taky nechci kupovat. Dík předem |
Poslední odpovědi | |
Mike | zdar, na SZ bych se musel registrovat, ICQ už chvíli nemám, ale zkus maila forteg(@)forteg.cz díky |
mates | Mike: mám toho Etzolda - Jak na to celýho, tak pokud by jsi chtěl, kontaktuj mě přes SZ nebo ICQ a já ti pošlu odkaz odkud sosnout. |
Mike | Tohle má 112tkm obrázky mám z TISu, leč tyhle jsou s českou popiskou, takže děkuji. to kde je aretační otvor jsem tedy věděl, právě že jsem do něj koukal kamerou a na klice je v HÚ jen ploška, žádná díra pro čep proto jsem se ptal, jestli je 1. válec opravdu první |
mates | Marťas: aha __; Tak to zase Opel něco nedomyslel... Litrový Yarisy u Drinku mají 250tkm až 300tkm a řetěz je v poho, proto má dedukce |
Martas | U litru je vytahanej retez celkem beznej, aniz by to melo statisice kilometru ... a kdyz mel clovek smulu dokonce to i probrousilo blok a vytek olej ... |
mates | No tak to musí mít několikrát objetou zeměkouli, když to má volnej řetěz... Každopádně dle obrázků to má aretační otvor z boku.... |
Mike | to má, jenže vytahanej jak je u těhle motorů zvykem takže nejprve teoretická příprava a pak se uvidí |
mates | A co ty tam furt laboruješ a aretuješ, když to má řetěz? |
Mike | Díky ! pak ale nechápu, kam má zapadnout aretační přípravek, na mě tam kouká jen rovná plocha - myšleno na klice po vyšroubování šroubu karteru |