Témata příspěvků | |
martin.k | nevíte jak nejefektivněji vylít kapalinu z chladiče sintra 3.0 abych mohl nalít novou směs,a asi kolik toho se tam vleze.dík za příspěvky |
Poslední odpovědi | |
Host | Legend napsal ... u motoru V6 vždycky zůstane hodně kapaliny v motoru, by se musela vyndat vodní pumpa, aby to vyteklo pořádně a to je docela komplikované. Nejlepší asi odpojit spodní trubku na chladiči, nebo jestli má vypouštěcí šroub tak tím a systém víckrát propláchnout čistou vodou. Potom při doplňování nemrzky počítat s tím, že už je v systému nějaká voda, tak aby to bylo aspoň na -25°C. Tak nějak jsem si to představoval že to udělam ale docela blbej přístup a vypoušták jsem tam taky nenašel.tak jsem to udělal přes hadicu co jde do nádržky nakopl jsem stroj a vyteklo 2,5 litru netuším kolik tam toho zustalo tak jsem to rači ani neproplachoval a rovnou jsem tam nalil nemrzku do -30.Jo a prosím tě proč mi sem tam svítit kontrolka čerpadla.musim vypnout a znovu nastartovat tet pravě mi to udělalo až na potřetí že zhaso a to jsem se musel projet a znovu vypnout a znovu nastar.a zhaslo.mužeto být filtrem? |
Host | Legend napsal ... u motoru V6 vždycky zůstane hodně kapaliny v motoru, by se musela vyndat vodní pumpa, aby to vyteklo pořádně a to je docela komplikované. Nejlepší asi odpojit spodní trubku na chladiči, nebo jestli má vypouštěcí šroub tak tím a systém víckrát propláchnout čistou vodou. Potom při doplňování nemrzky počítat s tím, že už je v systému nějaká voda, tak aby to bylo aspoň na -25°C. |
Legend | u motoru V6 vždycky zůstane hodně kapaliny v motoru, by se musela vyndat vodní pumpa, aby to vyteklo pořádně a to je docela komplikované. Nejlepší asi odpojit spodní trubku na chladiči, nebo jestli má vypouštěcí šroub tak tím a systém víckrát propláchnout čistou vodou. Potom při doplňování nemrzky počítat s tím, že už je v systému nějaká voda, tak aby to bylo aspoň na -25°C. |