• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: LPG v ve velkém TP
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
MV6
Odeslal: Tuesday 20 April 2010 - 18:35:12
Zdravím kluci, mám takový problém: mám omegu na LPG ale není zapsáno v techničáku. Jinak řečeno na černo. Tak už jsem ji koupil sice ňáké papíry sem k tomu dostal ale vypadá to jenom na seznam dílů toho lpg. Nevíte jak bych to lpg mohl přihlásit oficiálně? I za cenu ňákého (ú)poplatku !!(a)
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 20:00:36

Zas co je mastny, nekoroduje
Legend
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 19:24:37

Tak to abych už konečně opravil O - kroužek na AT, zatim akorát občas doliju, trochu to kape !!(a)
JardaB
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 17:23:46

Legend napsal ...

Jaká kapka oleje?

Unik provoznich kapalin - staci stopa a je to beprostredne ohrozujici zavada, stejne jako deravy vyfuk nebo praskle sko. Proste kocourkov.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 14:31:59

Velmi brzy budu mít zajímavou možnost legalizace LPG po namontování sekvenční sady od DTgas. Zatím je to v jednání, až budu vědět i ceny, napíšu.
Rozhodně to bude fajn nabídka.Plyn dostupný pro všechny
Legend
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 14:29:06

Jaká kapka oleje?
JardaB
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 13:46:50

Planuju taky utajenou zastavbu do nove Omegy, myslim, ze policajti na silnici to neresi (uz 10 let nechteli videt nic krome papiru a max. lekarnicky). Pripadny postih netusim ale IMHO hrozi i vetsi nebezpeci, treba kapka oleje a papiry jsou v <|> kdyz na to prijde... Na STK to snad neni problem vymontovat - kdyz se tam daji inteligentne konektory, tak je to prace na par hodin.
Viki
Odeslal: Tuesday 06 September 2011 - 12:39:05

Řeším asi to samé. Koupil jsem auto, je tam LPG načerno, válcová nádrž, pod kapotou je vše vidět, a plnící hrdlo taky. Homologaci a papíry mám akorát k nádrži, směšovač má starou homologaci. Nový systém kupovat nebudu, tohle funguje skvěle. Přemýšlím že bych sehnal toroid, i prošlý, to už bude stejně jedno, a celý systém schoval (směšovač zavřu do falešného airboxu, plnící hrdlo schovat. Jediný problém nastává při STK, tam to logicky zjistí, minimálně uvidí trubky při prohlídce zespodu... Jaké máte zkušenosti s STK a plynem načerno ? A co plynaři ?
Jiřik
Odeslal: Monday 12 July 2010 - 20:41:41

Hele, máš dvě nasávaný sady, tak hoď na MV6 mix i reduktor pro každou řadu válců zvlášť a bude to stíhat! Na ŘJ BRC bych se vykašlal, udělat to jen jako čistě karbce a zapojit emulátory. Toť vše. Možná Ti pak i nějakej plynař na to dá za bakšiš razítko do TP
MV6_Michal
Odeslal: Friday 09 July 2010 - 21:04:53

No teď se mi znova objevil můj človíček(měl zdrav. problémy s autonehody) který mi to měl pomoct přihlásit už loni, je to plynař už ńáký ten pátek tak teď obnovuje opět svoje kontakty, a můj techničák už dal ňákému svému známemu tak teď jenom čekám a doufám že to klapne. To máš fajn že to u tebe nejde vidět protože u mě to vypadá jak v japonském autě s 80let samá hadička(prostě holandské lpg). A investovat do nového lpg to nepřipádá v úvahu k vůli financím už teď je mv6-ka na novém laku (a to mi teď promiňte barva je bmw ) a měl bych si ji vyzvednout už každým dnem(konečně).

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0614 sec,0.0186 z toho dotazů.