• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: automat dojel
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
wisastar
Odeslal: Friday 01 January 2010 - 23:30:10
zdravim. mam problem s automatem, jenom mi couva... na nic jinyho nereaguje. kontrolka nesviti. co s tim muze byt? omega b 2.5 td rok 95
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Wednesday 28 January 2015 - 21:34:13

Nema nekdo fotku toho olejoveho cerpadla jak je na ty zelve ? Predem diky..
Host
Odeslal: Friday 07 September 2012 - 14:56:18

JardaB napsal ...

Obavam se, ze to bude obnaset jeste vymenu ridici jednotky a kabelaze, takze bych na to rovnou zapomel... Zelva je ta priruba na motor a nevim, jestli by to slo nejak zamenit, je na ni olejove cerpadlo prinejmensim.


S vymenou riadiacej jednotky samozrejme pocitam, nakolko je tam momentalne riadiaca na 5st. Druha vec je, ze ako bude na tom ta kabelaz. Ktovie kto to prerabal a co vsetko tam pozmenil oproti povodnemu stavu.
Ale ak ma niekto skusenosti ohladom zameny automatov medzi dieselovymi a benzinovymi Omegami, tak uvitam kazdu radu. dakujem
JardaB
Odeslal: Friday 07 September 2012 - 14:32:20

Obavam se, ze to bude obnaset jeste vymenu ridici jednotky a kabelaze, takze bych na to rovnou zapomel... Zelva je ta priruba na motor a nevim, jestli by to slo nejak zamenit, je na ni olejove cerpadlo prinejmensim.
gargamel3
Odeslal: Friday 07 September 2012 - 13:46:21

Mozem sa opytat, co su to tie zelvy?
Zelva viem co je, ale konkretne ktory diel tej automatickej prevodovky to je. Nejaky technickejsi nazov.
Ja mam taku zaujimavu situaciu s autom. Mam Omegu 2.5 TD, ale s 5-st automatom. Auto je dovoz z nemecka. A chcel by som tam dat original 4-st. Len ako uz niekto pisal, tak je problem najst 4-st z TD.
Ked sa vymeni ta zelva, tak je naozaj mozne pouzit prevodovku z benzinu? Ak ano, tak z ktorych motorov?dakujem pekne
Fast Arrow
Odeslal: Tuesday 25 May 2010 - 11:39:11

JardaB napsal ...

Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.)
Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo)
Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne


Ahoj Jardo, dostal jsi email? Nebo jsi odcestoval? Jen se ptam, protože jsem zatím nedostal odpověď a telefon nemám na tebe. Tak mě napadlo, jestli máš uveden aktuální email v profilu. Díky a omlouvám se všem za OT. Ale nemám jinou cestu jak zjistit kontakt na tebe.
wisastar
Odeslal: Thursday 20 May 2010 - 12:00:20

Fast Arrow napsal ...

Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi?

Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo


kdyz jedes na ctyrku tak motor prevodovka neni napevno spojeny ale jde to pres kapalinu (cca 90 procent toc momentu), pak sepne a je to napevno mechanicky spojeny ( prenos 100 procent)
Fast Arrow
Odeslal: Thursday 20 May 2010 - 10:46:41

Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi?

Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo
JardaB
Odeslal: Thursday 20 May 2010 - 06:15:54

Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.)
Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo)
Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne
Fast Arrow
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 22:41:00

1) Neví někdo jak funguje nebo co to je uzávěrka čtyřky?

2) A ta vločka je jen pomalý rozjezd na trojku? (aspon co si pamatuji z manuálu) Pomáhá to fakt v zimě? Já původně myslel, že to je protiprokluz něco jako ASR. U manuálu je TC a u automatu vločka nebo je TC i u automatu?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0779 sec,0.0289 z toho dotazů.