Témata příspěvků | |
Tomáš | Ahoj potreboval bych prosim poradit.Mam MV6 a muj problem spočíná v tom že se mi vypíná TC od 4000ot,min.Pak svítí pořád a nejde ručně vypnout.Když zastavim vypnu motor a znova nastartuju tak je TC zhaslý.Jde na mýstě vypínat i zapínat.Pokud se ale rozjedu z vyplim TC a vytocim to tak se zase rpsvítí a nejde opet vypnout.Prosim nevíte...?Dekuji za odpoved prosím o email: na Email |
Poslední odpovědi | |
Hujer | Proč bys to vypínal? Doteď jsi s tím jezdil a nevadilo ti to, proč by to mělo začít vadit teď? Ono i když je to zapnuté, neznamená to, že je aktivní neustále. Při běžné jízdě nereaguje, ale když se auto dostane do nějaké krizovky, tak zareaguje. To se někomu při klidném stylu jízdy nemusí ani nikdy podařit. Typicky reaguje TC při rozjezdu na kluzku, kdy přibrzdí kolo, které má snahu prokluzovat. BTW, tyhle jízdní stabilizátory používají i renomované sportovní značky a dokonce jejich vypínání důrazně běžnému řidiči nedoporučují. |
mates | watchi napsal ... a ted mi teda reknete. na beznou jizdu si to mam pokazdy vypinat? nebot bych rekl ze zapnuty protiskluz porad je blbost. Ale právě naopak...a kor u zadohrabu. Mě už to na sněhu několikrát podrželo. Nedokážu si představit, že v krizovce začnu hledat tlačítko, abych aktivoval TC __; TC vs. automat je kapitola sama pro sebe, kor když omega zapadne....tam se doporučuje TC vypnout (tzn. kontrolka svítí), páč by mohla odejít převodovka. Však to tam taky píšou, viz obr. od Marťase. |
freez | Na astře G to bylo stejné, protiprokluz byl zapnutý neustále, ale dal se tlačítkem vypnout. A to že je zapnutý neustále je jedině dobře, stalo se mi párkrát že protiprokluz zapracoval a dal to najevo nejen kontrolkou, nedovedu si představit že bych měl TC vypnuté a až při nějaké krizovce ho měl zapínat , to už bych někde pod zatáčkou počítal veverky |
JardaB | No jde o to jak jezdis, ja to vypinam jen parkrat v zime, kdyz se rozjizdim na hustym snehu a nezbyde nez to brutalne vyhrabat. Jinak vubec nevadi, dobra prevence proti ustreleni v zatacce. |
watchi | Martas: souhlas s tebou. taky mi to prijde divny... ale manual vidim a ctu. a ted mi teda reknete. na beznou jizdu si to mam pokazdy vypinat? nebot bych rekl ze zapnuty protiskluz porad je blbost. |
Martas | Staci cast manualu, byt je pro facelift, ale to je jedno .... |
Zdenál MV6 | Když vyjiždim u baraku na travu a začnou se me protáčet kola tak zmáčknu TC a auto krásně vyjede.Nezdá se mi teda že by protiskluz fungoval bez sepnutého tlačítka.Tak ted nevím. __; |
Martas | watchi napsal ... 2 WISA: tak to mi polopate vysvetlete. takze pokud sem nikdy TC nemackal, jezdim stale se zapnutym protiskluzem? docela mi to nesedi... prece tlacitko by melo fungovat tak, ze kdyz chci, tak si funkci zapnu, ne??? ANO je to presne tak, pokud auto ma nejakou "stabilizaci" podvozku tak toto je stale zapnute a jde viceurovnove vypnout. Takzeu Omegy B/Vectry B je TC neustale zapnute a az po zmacknuti tlacitka je deaktivovano. |
watchi | 2 WISA: tak to mi polopate vysvetlete. takze pokud sem nikdy TC nemackal, jezdim stale se zapnutym protiskluzem? docela mi to nesedi... prece tlacitko by melo fungovat tak, ze kdyz chci, tak si funkci zapnu, ne??? |