Témata příspěvků | |
Nord | Zdravím všechny omegátory. Pročítám si diskuzi a všude je spousta skvělých rad, ale já se úplně neumím zařadit se svými problémy. Mám pravidelně servisovaný kousek z roku 96 od prvního majitele, najeto 440 tis. km.. Problém 1: Problikává mi žlutá kontrolka chyby motoru. Prakticky při každém přeřazení nebo sundání nohy z pedálu. Někdy jen na chvilku, někdy musím prošlápnout spojku abych mohl jet dál. V tom momentě když svítí kontrolka, šlápnu na plyn tak nic, mrtvo. Už jsem si na to zvykl, ale už se to zhoršuje a je to častější. Čerpadlo? Kolik by stála oprava? Problém 2: Omega je totálně mrtvá, když jedu na pětku kolem 100 km\h a chci předjet. Absolutně nejde do otáček. Když podřadím tak to samé. 2500 a končí. Někdy ale jede pěkně a já si říkám, že se dobře vyspala. Ale jinak je to lenochod a předjíždí mě i majitelé litrových aut. Prtoblém 3: Dnes ráno jsem nemohl nastartovat. Bylo 0°C. Tak dlouho jsem točil až se nakonec Omega rozkucala a naskočila. Teď je venku 2°C a chytla. Jsou to asi žhavící svíčky, protože baterii mám novou? Díky všem, kteří mi odpoví a omlouvám se všem, kterým se moje problémy zdají být dětské a snadno řešitelné. Kdyby byl někdo z liberecka, rád se dohodnu na nějakém servisu a výpomoci. Raději zaplatit omegátorovi, než v servisu že? Díky za rady. |
Poslední odpovědi | |
tomáš | Ok Diky A ten starter nevite nekdo jestly se da pouzit z 2.5l na 2l ??? |
JardaB | To muze byt cokoli, kdyz se to projevi, merit, kam napeti jde a kam uz ne... Muze byt spatna spinaci skrinka, kabely, ukostreni motoru, stykac starteru nebo starter. |
tomáš | Zdravím všechny potřeboval bych poradit koupil jsem Omegu 2.0 16V 100kW 95rok a uz dvakrat se mi stalo ze neslo nastartovat po otoceni kličkem nebyla zadna reakce starteru zhruba 5minut jsem otacel klicem a nic pak zniceho nic start na jedno skytnuti a dalsi starty bez problemu. Za jizdy sviti kontrolka motoru Tak se chci zeptat jestly nekdo nevite cim by to mohlo byt at se zbytecne nevrtam v aute. A pripadne nevite nekdo jestly se da pouzit starter z 2.5l na 2l diky. |
henk | na EGR se vybodni na 99.9% je to vstřikovaci čerpadlo přeněji jeho elektrická část. |
Host | skus odpojit vahu vzduchu .......ja som mal ten isti problem ....... |
Skeleton | Omlouvám se že zasahuji do tak fundované diskuse, ale u mé meginky 2,5 td r.v.1996 motor 150.000,tisíc začala problikávat kontrolka motoru a to při přeřazovaání z niššího na vyšší stupeň ve vysokých otáčkách. Došlo k umrtvení motoru, jako by chcípnul. Při sundání nohy z plynu opět začal normálně fungovat. závada se postupně zhoršovala až to skončilo tím, že motor normálně nastartuje, normálně běží ale nemá výkon. Byl jsem na diagnostice v Oplu a řekli mi že je to jehla v palivové pumpě a doporučili výměnu celé pumpy (dle jejich informace repasovaná 22.000,-) Takže teď zkoumám možnosti a pak dám zprávu. Pokud by někdo měl nějaké informace o této závadě, případně otom kde opravit a za kolik, tak dejte prosím vědět na email Email moc tady nejsem. Díky |
ciba | o turbu tu bylo napsane celkem dost je tu tlacitko hledat...ale kdyz nebudou ostatni lini snad ti to daj i pod nos.. |
welveth | sani je v poradku, bylo to udelany delsi dobu a bez problemu, slo tam jen víc vzduchu a hlavne chladnejsiho... neco jsem sondoval a vypada to ze by mohlo byt cidlo tlaku turba spatny nebo nejakej ventil co reguluje tlak turba ??? kde najdu nějaký vykresy abych to cidlo mohl identifikovat ) |
ciba | rikam ukaz to sani jak si predelal podle me tam bude zakopanej pes jak si psal ze kdyz je chladno a vlhko tak jede to by ukazovalo prave na sani... |