Témata příspěvků | |
x30xe | Je možné aby řídící jednotka s 2.5 (benzín) jela v motoru x30xe? |
Poslední odpovědi | |
JardaB | Vstrikovace tezko muzou sycet, vidim to spis na nejakou netesnost v sani... |
wisastar | y26se mam zahratej 1,2 l/h a u 2.5 td 0,6 l/h |
Colommbo | U mojí Omy 2.6 V6 mi na volnoběh u zahřátého motoru ukazuje PC hodnoty 1,2 až 1,3 l/h, pod litr jsem se nikdy nedostal, a to motor šlape jak hodinky Takže hodnota 1,1 je úplně 1* _; |
tomas. | Pravda 1.1l/h spletl sem se. Davám auto do servisu tak me zajmalo jestly ma na to řidící jednotka nejaký vliv pri vyměně motoru byla spotřeba na volnoběh 0.4l - 0.5 l/h nekolik dní pak sem meníl svíčky a roztahl asi gumičky u vstřiku tak ted sičí vstřiky z vyfuku dimu jak z lokomotivy spotreba 1.1l/h tak me jen zajmalo jestly to neni i ridicí jednotkou. Děkuju aspon už vím. |
JardaB | Snad na hodinu, ne? A 1.1l/h je u 3l normalni, celkem az dost dobry. Tomu 0.5 bych se docela divil i u 2.5 Nakonec ale zakladni vstrikovani se dela podle vahy vzduchu a tak by to na objemu motoru nemelo byt moc zavisle, lambda to pak doladi, jednotka se dost siroce dovede adaptovat. Vstrikovace jsou myslim stejne, tak by to spotrebu melo merit dobre. |
tomas. | Zdravím všechny mam jen menší dotaz měnil sem motor u omegy b 3 litra za motor 2.5l ridicí jednotka zustala pudni. Tak se chci zeptat jestly ridici jednotka pozna jiny motor nebo používá jen puvodní nastavení spotreby 3litru. Ptam se protože nám na volnoběh stalou spotřebu 1,1litru misto 0,5litru /100 Diky za odpověd. |
RBR | Tak asi jsem přišel na tu záhadu. Podle úhlu otočení volanty, kdy k tomu došlo a podle toho, že to jen nešlo dál točit ale nazpět ano, usuzuji, že něco nezafungpvalo v přepínači blinkrů. Ono přesně v tom místě je normálně slyšet to cvaknutí, které pak při narovnání volantu vypne blinkr... Samotné přepínačka blinkrů taky funguje normálně takže to bude OK. |
wisastar | RBr (Roman) napsal ... Nazdar všem! Mám Omega B 1999, X20XEV Okolo spínaček tu jsou příspěvky jen z pohledu elektroniky, já s ní mám jiný problém. Docela mě to vystrašilo, během jízdy při točení volantem o cca 45°doleva jsem náhle ucítil jakýsi doraz. Jakoby zamčený řízení, ale ne volant v jediné poloze, spíše jako doraz - dál to nešlo (netlačil jsem moc), nazpět to šlo. Další zatáčky na parkoviště vpravo i vlevo, volant jsem točil více, něco v řízení trochu zalupalo, ale otočit to už šlo. Potom vše OK: zastavil jsem, zkoušel jsem točit všemi směry, zamykat volant, odemykat, vše OK. Večer jsem sundal oba kryty okolo volantu, jestli není spínačka volná apod. Nic, vše se zdá OK. Představa, že při jízdě opět nebudu moci dostatečně otočit volant mě děsí. No kdo z vás by mě pak chtěl potkat v protisměru? Máte s tím někdo zkušenost? Stalo se to už někomu? Kolik stojí případná spínačka? Je to vůbec problém spínačky? Díky všem za radu. cau. nejni to spis ta civka co je v ni stocenej kabel a airbag, radio a klakson? |
RBr (Roman) | Nazdar všem! Mám Omega B 1999, X20XEV Okolo spínaček tu jsou příspěvky jen z pohledu elektroniky, já s ní mám jiný problém. Docela mě to vystrašilo, během jízdy při točení volantem o cca 45°doleva jsem náhle ucítil jakýsi doraz. Jakoby zamčený řízení, ale ne volant v jediné poloze, spíše jako doraz - dál to nešlo (netlačil jsem moc), nazpět to šlo. Další zatáčky na parkoviště vpravo i vlevo, volant jsem točil více, něco v řízení trochu zalupalo, ale otočit to už šlo. Potom vše OK: zastavil jsem, zkoušel jsem točit všemi směry, zamykat volant, odemykat, vše OK. Večer jsem sundal oba kryty okolo volantu, jestli není spínačka volná apod. Nic, vše se zdá OK. Představa, že při jízdě opět nebudu moci dostatečně otočit volant mě děsí. No kdo z vás by mě pak chtěl potkat v protisměru? Máte s tím někdo zkušenost? Stalo se to už někomu? Kolik stojí případná spínačka? Je to vůbec problém spínačky? Díky všem za radu. |