• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: chybové kódy diagnostiky x25xe
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Frenk
Odeslal: Friday 03 April 2009 - 00:35:52
Ahoj, prosím o radu - našel jsem tady chybové kódy pro vyblikávání. Já si ale delal diag kabelem a vypsalo mi to tohle:
Nalezeny ulozene chybove hlasky !

13 Neexistuje
O2 okruh otevren
89 Neexistuje
Lambda sonda okruh 2 chybi napeti
93 Neexistuje
Snimac polohy vacky napeti nizke
135 Neexistuje
Kontrolka napeti nizke
69 Existuje
Snimac teploty nasavaneho vzduchu nizke napeti
57 Neexistuje
Regulator behu naprazdno nizke napeti

O2 okruh otevren - nemam tuseni co to je ?
Lambda sonda 2 okruh napeti - to jako ze je v haji nebo ze treba nefunguje vyhrev? Ktera je "druha" - ridic/spolujezdec???
Snimac polohy vacky - to je jen ten jeden co je na "nejlevejsi" vacce ve smeru jizdy?
Kontrolka napeti nizke - netusim, baterka mela 12,7V
snimac teploty nasavaneho vzduchu - to je ten v "koleni" nad vahou ???
Regulator behu naprazdno - volnobezny ventil u sani ???

Driv jsem mel v pameti "jen" snimac vacky a cidlo teploty nas vzduchu a kontrolk motoru nesvitila - je nektera ze zavad duvodem pro jeji rozsviceni nebo mam hledat zavadu nekde dal ?
Poslední odpovědi
Martas
Odeslal: Wednesday 09 October 2013 - 13:06:23

Nadobka s aktivnim uhlim je obvykle v podbehu ... u Omegy s 2,5i urcite.
Stepo
Odeslal: Wednesday 09 October 2013 - 12:29:29

Ja bych se nedivil, kdyby v tom podbehu byla ta nadobka s aktivnim uhlim
Martin
Odeslal: Thursday 03 October 2013 - 17:19:00

Přesně jak říkáš Stepo je tam vlevo nějaký ventil a jedna hadička vede z toho ventilu do sání (konkrétně do třetí při pohledu otevřené kapoty, pozice) Přívodní hadice vede někam do podběhu, takže asi vážně jde k palivové nádrži.
Colommbo
Odeslal: Thursday 03 October 2013 - 14:43:10

Cit. "Nádrž je vybavena uzavřeným odvětrávacím systémem. Palivové výpary se zachycují v nádržce s aktivním uhlím a odtud jsou přiváděny ke spalování do motoru."...
Stepo
Odeslal: Thursday 03 October 2013 - 12:52:01

Pokud vim, tak pri pohledu zepredu do motoroveho prostoru je jeden elektricky ovladany ventil opravdu na leve strane, jak je modul odvetrani klikovky.
Vede k nemu hadicka z nadrze, druha je svedena do sani ( jedna z tech mensich vzadu nahore ) - coz je zrejme duvod chybejici nadoby aktivniho uhli .
Nijak zvlast jsem to ale nezkoumal...
Martin
Odeslal: Tuesday 01 October 2013 - 19:11:25

Zdravím vás přátelé, tak jak se to správně dělá moje omega b (x25xe) jde za chvilku na stk jenže se mi začala rozsvěcovat kontrolka motoru. Předem říkám že když začně svítit na běhu motoru to nejde poznat za nějakou dobu při jizdě zhasne a pak se opět někdy nepravidelně rozsvíti. Je to divné a po vyblikání chybových kodu se ukázal i 61 Fuel Tank Vent Valve (Palivová nádrž odvzdušňovací ventil) Podíval jsem se tady na nějaké odkazy a chytré příručky říkají, že ten ventil by měl být někde na levé straně válců. Sundaval jsem i sací potrubí a to co na mě vybaflo se rozhodně tomu ventilu nějak moc nepodobalo. Přesto jsem aspoň prostříkl konektor kontaktolem. Pak po zkušební jízdě se nic nerosvítilo. Jenže po týdnu se příznaky opět opakují. Takže je to možné nebo normální že tam je nějaký takový ventil? Nějak se mi to nezdá vždyt' jsem ani nenašel nádobku s aktivním uhlím Předem všem děkuju za reakce
Motýlek
Odeslal: Saturday 28 August 2010 - 22:43:33

Zdravim,tak jsem ocistil kostrici bod pod baterkou,pak vzadu na motoru na strane ridice tri ukostrovaci srouby sem vymenil,ale porad to neni ono,obcas mi to napise chybu 13,89 obe soucasne,a 135nekdy,ty chyby se zapisou vzdy pri startu,nikdy ne za jizdy,tak kde muze byt zrada?jako kdyby pri startu se nekde nedostavalo napeti,baterka je nova a dobiji to.
Motýlek
Odeslal: Monday 02 August 2010 - 14:20:06

Ja tam ty chyby nemam trvaleho razu,objevy se tam jen co se stihnou zapsat do registru,kontrolka za jizdy nesviti,proto to prisuzuju k nejake spatne kostre,tak potrebuju vedet kde jsou kostrici mista abych je ocistil.
Jiřik
Odeslal: Monday 02 August 2010 - 13:01:25

Ahoj, taky mi to hlásí hall effect switch- ale naopak high voltage. Vyměnil jsem ho a zhruba za půl roku opět, ale pouze při vytáčení nad 6tisíc ot. to je čidlo na výfuk. vačce, u mého motoru na něj navazuje rozdělovač (Motronic 2.5)
Závada 129 tam opravu není, ale vzhledem k tomu, že je to mezi inlet manifold a Egr valve tak asi nic důležitýho. 135 tady mám jako špatné kódovací světlo check engine lamp, tak asi máš zvlhlej vnitřek palubky okolo té kontrolky, nebo zox. kontakty? odpojil bych řídicí jednotku a kontakty prostříkl kontaktolem.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0416 sec,0.0089 z toho dotazů.