Témata příspěvků | |
Karel24 | Nazdarek, hosi porřeboval bych poradit... Na mé astře f mám už rozkvetlý jeden zadní lem, před zimou tam byli bublinky a teď odpadly a už tam je vidět koroze....Jak to opravit aby se to nezvětšovalo a zároveň to vypadalo ještě nějak dobře, mám orig. barvu ve spreji... Děkuji |
Poslední odpovědi | |
qpc | no,to musíš posoudit sám,ty lemy pak třeba přežijou celej blatník.Otázkou je,jestli nemáš ty plech zralé na výmenu celého blatníku....pak by lemy byly o ničem...Samotné to kitovat,brousit a lakovat ,když už to je takto orezlé je práce na nic a za pul roku to upadne. |
JardaB | Kdyz se to zakytuje poradne a pak proleje nejakym rezistinem zevnitr, samo v lete az to bude uplne suchy, tak to docela vydrzi. Chce si s tim vyhrat, nejlip vzit stopkovou brusku a sikovne to vybrousit. Ty lemy, lak atd. to neni prace za par stovek. |
Karel24 | OK rozumím ale mám tam více už takových jakoby načatých kazů ketré časem vyjdou na povrch tak nevím zda má cenu měnit teď lem....Ty karosérie bez toho pozinku to je na nic fakt.... |
Robas | Než to dvakrát do roka soplit kyblem kytu je lepší to asi udělat pořádně, pokud to teda nemáš v úmyslu prodat. Lemy se prodávají už na míru Odkaz stačí jenom uříznout a navařit a máš klid. Pro klempíře práce na chvilku a hotovej lem koupíš kolem 400,-Kč. |
Martas | Nebude protoze kdyz je to skrz tak ten tmel popraska a zase vypdadne resp. vydrzi ti to tak pul roku a pak to budes delat zase. |
Karel24 | A co nějak zakýtovat a dát základ a pak barvu a na ní lak??yslíš že to bude držet? |
Martas | Neda, jakmile se udela puchyr, tak je to prorezly skrz .... Takze leda oba lemy (vnejsi i vnitrni) vymenit. |