• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning :: Re: chiptuning 2.5td
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Remus
Odeslal: Sunday 08 February 2009 - 14:34:08
Jaky je vas nazor na chiptuning a myslite ze by mohl mit vliv na životnost automatu a nebo jeho chovani zvazuji ze bych si nechal chipnout moji Omegu C 2.5td automat
Poslední odpovědi
fastarrow
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 22:13:07

Díky za názory. Ještě dotaz, když bych načipoval ŘJ u automatu, tak musí se něco upravit vůči automatu? Předpokládám, že ne, ale pro jistotu se ptám.

No a co říkáte na tento chip? Zkoušel to někdo?

Viz Odkaz
wisastar
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 17:31:26

Martas napsal ...

pepek napsal ...


U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz


On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ...



ve finale je to to samy ne? akorat ze ten co mel min tak by mel mit mensi opotrebeni nez ten co to mel ciply od zacatku....

hlavy praskaly spis na 2.4 td a to je uplne jiny motor
Martas
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 14:37:30

pepek napsal ...


U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz


On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ...
pepek
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 13:42:34

Jak je to s automatem nevím, sám jsem v manuálu (OC). Pokud je ale úprava provedena "s rozumem" a s přihlédnutím k "nalítaným km", tak si myslím, že by zde zásadní problém být neměl.
U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz
fastarrow
Odeslal: Wednesday 28 July 2010 - 09:26:05

proč myslíš?
wisastar
Odeslal: Tuesday 27 July 2010 - 22:56:02

mam chip na 110 kw a je to znat. i spotreba podle pc mensi. ale s automatem jsou to vyhozeny penize
fastarrow
Odeslal: Tuesday 27 July 2010 - 22:42:28

a co říkáš na toto?

Odkaz
pepex 2.5td
Odeslal: Monday 09 February 2009 - 16:32:54

takaták.

mám stejný názor..On by to ten motor vydržel ale dlouhodobým používáním takto upraveného motoru by ten motor brzo zaklepal..Ono už teď je to letadlo na 1700 kg to jede dobře.
qpc
Odeslal: Sunday 08 February 2009 - 22:04:00

u motoru 2.5 TD bych byl rád,když bude dlouhodobě jezdit bez problémů,chiptuning bych u tohohle typu asi neřešil

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0618 sec,0.0293 z toho dotazů.