Témata příspěvků | |
marwill | V Zafiře A mám za nádržkou chladící kapaliny jeden volný konektor (2 piny) na kabelu, který ani nemá záslepku a nevidím, že by tam byl protikus, tedy že by se něco rozpojilo. Nevíte k čemu to je? Je to dost divný, zvláště že je to otevřený. |
Poslední odpovědi | |
marwill | Zdravim panove a dekuji za odpovedi. Tak to tedy neresim. Uz si nepamatuju jak to bylo na zacatku, jen me zarazilo, ze to nema nejakou krytku, aby ty kontakty v konektoru netrpely. Prece jenom je to v prostoru motoru a ne uvnitr vozu. Diky a preji hodne stastnych km! |
Csala | Ja mam za nadrzkou chladiacej kvapaliny tiez volny dvojpinovy konektor. Tiez som si nad tym lamal hlavu, odkial vypadol. Teraz to uz neriesim, pretoze tych volnych konektorov je v aute viac |
qpc | dvoupinovej konektor bude na něco jednoduchého,co tam momentálně neni,nějaké čidlo nebo dodatečná výbava,přesně jak psali pánové přede mnou.U bejvalé Vectry jsem takovejch našel 5ks ,takže bych se tim netrápil. |
freez | Je to tak, příprava na hromadu věcí v autě je udělána takto , volný konektor, někde u svazku atd, je normální. Záleží co máš za motor a trochu i jaké je ve voze výbava. Tento konektor za nádržkou chladicí kapaliny, může být třeba k tempomatu, atd. |
JOB | marwill napsal ... V Zafiře A mám za nádržkou chladící kapaliny jeden volný konektor (2 piny) na kabelu, který ani nemá záslepku a nevidím, že by tam byl protikus, tedy že by se něco rozpojilo. Nevíte k čemu to je? Je to dost divný, zvláště že je to otevřený. Tak to je opravdu divný,protože jestli jsi našel v Opelu pouze jeden jediný volný konektor ,tak ti jich tam spoustu chybí Né vážně ,vůbec si toho nevšímej.V tom autě bude takovejch konektorů víc ,je to daný tím že je to prostě připravený na nějaký vybavení. |