Témata příspěvků | |
Csala | Zdravim vas. Kontroluje si diagnostika aj zhaviace sviecky? Ak by boli nejake vadne, vypise nejaku hlasku? Diky. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | dobri co moze mat za vadu avto ket relatko nefoguje na zavenie |
lubaan | Ahoj.Tak jsem ted zhavicku vymenil a je to dobry.Mam jeste jednu do zasoby.Vymena byla pohode,je k tomu dbrej pristup.Origo tam jsou Beru,kamarad,co mi dodava dily objednal Denso-600kc kus.Takže díky za pomoc mějte se pěkně. |
lubaan | Cau chlapi!Diky za rady!Objednal jsem dve svicky,jednu si necham na priste.Vsechny menit nebudu,kontrolka motoru si rekne az odejde dalsi.Az je budu mit,tak ji vymenim a dam vedet,jak to dopadlo.Dik a mejte se!!! |
Yper | Jo, je to jak píše Csala junior. Je to tak - vyměň ji a uvidíš, že se to spraví. Od 18ti Ohmů už není daleko k odporu nekonečno - jen to jen otázka krátkého času. Nevím jaký typ žhavičů tam máš, ale origo z výroby se dávají žhaviče BERU. Někdo tvrdí, že když máš vadný jeden žhavič, tak je lepší vyměnit všechny, ale já si myslím, i po radách jiných automechaniků, že je to blbost a zbytečnost a vycházím i z mé zkušenosti, kdy jsem před více jak rokem jeden žhavič vyměnil, jezdil tak minulou zimu a pořád dobrý. Dokonce jsem tam nedával ani ten BERU, ale dal náš BRISK, protože jsou jedny z velmi dobrých a za dobrou cenu. Rozhodnutí je ale na Tobě. |
csala j. | lubaan napsal ... Ahoj.Ja mam stejnej problem.Sice je to motor Z19DTH ve VeCe,ale priznaky stejny.Po startu se po par vterinach rozsviti kontrolka elektroniky motoru a zruba po minute zhasne.Diagnostika pise-zhaveni-napeti,ted si nepamatuju,jestli vysoky nebo nizky.Promeril jsem teda zhavicky a tri maji 1.6 ohmu a jedna ma 18 ohmu.Tak se chci jen zeptat-ta jedna zhavicka je pryc?Kdyby byla prepalena tak zadnej odpor nenamerim,ale jestli,jak pise Yper ma mit max.3,tak je asi spatna.Diky za odpoved. Zhavicka je spatna. Zhavicka bere za studena aj 20 amper. Ak si to spocitas podla Ohmovho zakona, tak pri zhaviacom napati 10V vychadza odpor zhavicky 0,5 Ω. Zhavicku je nutne vymontovat, pripojit na akumulator a hned uvidis jak to zhavi - nezhavi |
lubaan | Ahoj.Ja mam stejnej problem.Sice je to motor Z19DTH ve VeCe,ale priznaky stejny.Po startu se po par vterinach rozsviti kontrolka elektroniky motoru a zruba po minute zhasne.Diagnostika pise-zhaveni-napeti,ted si nepamatuju,jestli vysoky nebo nizky.Promeril jsem teda zhavicky a tri maji 1.6 ohmu a jedna ma 18 ohmu.Tak se chci jen zeptat-ta jedna zhavicka je pryc?Kdyby byla prepalena tak zadnej odpor nenamerim,ale jestli,jak pise Yper ma mit max.3,tak je asi spatna.Diky za odpoved. |
Yper | Jděte na tohle a víc k tomu nemám co dodat: Odkaz Jinak souhlas s Marťasem - dva odlišné motory s odlišnou elektroinstalací, kdy ten od Šáde chrchlá a kašle už po 70ti tis. km. Místo dohledání se podstaty věci se vymýšlejí voloviny - je to z bláta do louže a vytloukání klínu klínem. __; |
Dreamer | To je zajímavé s tím relátkem, zkusim to nějak vymyslet. Myslím že to co by mi mohlo pomoct. Ale nevím jestli bude lepší to s tím časovačem, nebo to napojit na startér. |
Martas | No tak ted uz zbyva jen kopit si to koncernovy vozidlo aby se to na nem dalo aplikovat .... To ze se do motoru leje stejny palivo neznamena, ze je stejnej dokonce leckdy neni ani podobnej. |