• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Jak startujete 2.2 DTI?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Csala
Odeslal: Sunday 07 September 2008 - 12:56:12
Pani, zdravim Vas vsetkych.
Poslednu dobu pri poloteplom motore je problem so startom.
Niekedy nenastartuje na prvykrat, pripadne hned zdochne.
Studeny startuje na prvykrat vzdy. Ale pri zvysenej vonkajsej teplote cca 30°C je tak isto problem so startom. Myslim, ze trochu pomaha pri problematickom starte pridat plyn, vtedy skor naskoci.
Ono ten start je oproti mojej 20 rocnej Crome TDid vseobecne mizerny. Croma startuje na brnknutie vzdy
Problem s cidlom teploty?
Diky.
Poslední odpovědi
JardaK
Odeslal: Monday 27 October 2008 - 09:57:50

Tak ty problémy, o kterých se zde píše, zatím vubec neznám. Mám stejný motor - 2.2DTI v Omeze. S jednou jsem najezdil za asi 2,5 roku pres 70000km - startovala vždy bez problémù - a to jak v zime, tak i v léte a i za teploty okolo tech 10°C. Ta druhá, kterou mám nyní, zatím startuje také bez problémù. Ale muže to pro mne být rešení nekdy v budoucnosti.
Csala
Odeslal: Monday 27 October 2008 - 08:52:43

Dreamer napsal ...

Staèí namontovat relé se zpoždìným sepnutím na èidlo teploty. Nastavit èas tak na 1 až 2 sekundy. Potéto dobì by se èidlo pøipojilo. Zanedlouho se na to chci vrhnout. Tady je odkaz na nìjaké to relé: Odkaz

Chystam sa pouzit rele Takamisawa RY12W-K Odkaz . Je to malicke a spolahlive rele. Obvodom cidla teploty netecie vacsi prud ako 0,1A ani pri teplom motore. Pri studenom motore este menej. Kontakty rele su dimenzovane na 1A, co uplne postacuje. Rele stoji par korun. A zapojim to podla prispevkov Odkaz Odkaz
Najviac sa mi pozdava zapojit vinutie rele na cidlo tlaku oleja. Rele by pritiahlo pri zapnuti kluca od zapalovania spolu s rozsvietenim kontrolky nedostatocneho tlaku oleja. Sucasne by bol do obvodu cidla teploty chladiacej kvapaliny vradeny pridavny odpor cca 1500Ω cez kontakt pritiahnuteho rele a tymto by riadiaca jednotka dostala umele skreslenu informaciu o teplote, co by sposobilo zvacsenie startovacej davky, pripadne zhavenie. Po nastartovani motora by tlak oleja stupol a kontrolka oleja zhasne. Sucasne by odpadlo aj rele a vsetko by sa vratilo do normalu. Tolko teoria !!(a)
Dreamer
Odeslal: Sunday 26 October 2008 - 20:48:14

Stačí namontovat relé se zpožděným sepnutím na čidlo teploty. Nastavit čas tak na 1 až 2 sekundy. Potéto době by se čidlo připojilo. Zanedlouho se na to chci vrhnout. Tady je odkaz na nějaké to relé: Odkaz
Csala
Odeslal: Sunday 26 October 2008 - 13:18:10

Yper napsal ...

2 Csala: ..až se Ti to stane znovu, tak ihned přestaň točit startérem a otevři přední kapotu. Sáhni pod plast a odpoj konektor na čidlu teploty.
Né ten jednopinový od čidla teploty pro budík palubky (na termostatu), ale ten nad ním. Měla by se Ti rozsvítit kontrolka žhavení. Pak hned nastartuj a napiš, jak to dopadlo. Pak čidlo připoj.

Tak vcera sa mi to stalo znova. Po dvojkilometrovej jazde auto odstavene na cca 1 hodinu a potom uz nechcelo nastartovat. Vonkajsia teplota 12°C. Odpojil som to cidlo teploty na motore a auto naskocilo !!(a)
Asi to budem musiet nejak zautomatizovat cez nejake male relatko. Do kabiny sa mi tlacitko na odpajanie cidla nejak bastlit nechce.
Diky.
Dreamer
Odeslal: Monday 29 September 2008 - 10:27:50

Takto to s tim odpojeným čidlem dělám taky, nastartuje to na brnknutí.
Yper
Odeslal: Monday 29 September 2008 - 09:31:19

2 Csala: ..až se Ti to stane znovu, tak ihned přestaň točit startérem a otevři přední kapotu. Sáhni pod plast a odpoj konektor na čidlu teploty.
Né ten jednopinový od čidla teploty pro budík palubky (na termostatu), ale ten nad ním. Měla by se Ti rozsvítit kontrolka žhavení. Pak hned nastartuj a napiš, jak to dopadlo. Pak čidlo připoj.
Csala
Odeslal: Monday 29 September 2008 - 07:54:24

Tak vcera sa mi to stalo znova: auto po 3 km jazde stalo cca 3 hodiny (dokonca dolu cumakom a uplne plna nadrz) a potom uz neslo nastartovat. A zase vonkajsia teplota 10°C.
Chladny motor aj studeny motor startuje bez problemov pri akejkolvek vonkajsej teplote. Ale kombinacia takmer studeneho motora a 10°C vonkajsia teplota je kriticka
Martas
Odeslal: Tuesday 16 September 2008 - 14:07:49

Yper napsal ...

Nikdo není zvědav na to, jak startují nějaké smradlavky prdlavky! !!(a)


Jen nezakryvej ze ve skutecnosti se jedna zavist z toho ze na rozdil od "dymyvek" startuji _;

Ale kdyby nebylo dieselu tak by s pribyvajicim chladem nebylo co resit, tazke zas tak uplne bych je nezatracoval ...
csala j.
Odeslal: Tuesday 16 September 2008 - 13:53:33

Tak nove poznatky zo vcerajska:
Auto po jazde zohriate na prevadzkovu teplotu a po styroch hodinach statia dolu cumakom a s plnou nadrzou velmi spatne startovalo. Vonkajsia teplota 10°C.
Rano to normalne startuje vzdy. Teply startuje taktiez normalne. Len takmer chladny ma problem so startom.
Ziadnu chybu to nehlasi.
Je vobec mozne na 2.2DTI vyblikat zavady, alebo len cez TECH2, AB-COM, a podobne?
Diky.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0682 sec,0.0273 z toho dotazů.