• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: vymena zhavicu - sundani hlavy?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Anonymní
Odeslal: Wednesday 03 September 2008 - 15:19:17
tak mi auto blbe startovalo a za studena, jako by vynechaval valec pri startovani, tak jsem to dal do servisu a pry ze se tam nejde dostat, ze musi sundat hlavu a tim padem ji i pretesnit... jsem vedel, ze budou sundavat sani, ale celou hlavu? to se musi stelovat pak i predvstrik a prej to vyjde na 3-4tis a to jsem cekal max 2500 se vsema i s praci... je opravdu nutne sundavat hlavu nebo to jsou jenom takova polena?
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Friday 05 September 2008 - 16:26:02

je mi jasny, ze starej sestivalec + tak tezky auto nebude jezdit jako auto z roku 2006, kde je na polovine veci misto plechu plast a hlinik... jenom jsem se ptal
Vraňoch
Odeslal: Friday 05 September 2008 - 16:18:18

Nevim na jaky prevodovy stupen jsi to meril a predpokladam, ze mas na mysli okamzitou spotrebu 10-13l/100km ... to je uplne bezna hodnota i ve vetsi rychlosti na 5-ku, natoz v nizsi rychlosti na nejaky nizsi prevodovy stupen. A neverim, ze by Laguna mela OKAMZITOU spotrebu pri akceleraci 7l - to by musela jezdit prumerne za 3 l/100km, coz si myslim, ze nejezdi.
Anonymní
Odeslal: Friday 05 September 2008 - 14:24:30

jeste bych chtel rict, ze diagnostika pred tim nic nenasla
Anonymní
Odeslal: Friday 05 September 2008 - 13:58:49

tak auto je z servisu a zhavice jsou prej OK a ze se na to pristi tyden podiva elektrikar, ze to se pokusi neco udelat s davkovanim paliva pri startu... auto staruje lip, jak za studena, tak za tepla, ale za tepla se musi tak 2-3s tocit... ted nastal novej problem a to, že kdyz jsem jel za kamionem, kteremu dosel v prudkem kopecku dech, tak jsem z 4 stupne musel podradit na 2 a pak az na 1, protoze jsem malem zacal couvat... po prijezdu jsem couval do najezdu a 2x to zdechlo, jako by to vubec nemelo stavu... pred ti jsem jel trochu ostre a predjizdel par aut... je normalni, ze po pridani plynu (zadne zamacknuti) ale jenom trochu polechtal je spotreba 10-13L ? u Laguny (pravda, je to o 13let maldsi motor) je spotreba +-7L pri akceleraci je to hlava cerpadla? pomalu se pripravuji na nove cerpadlo nebo hlavu
Martas
Odeslal: Thursday 04 September 2008 - 09:39:18

Je to na OCR FTPcku ....
Vraňoch
Odeslal: Thursday 04 September 2008 - 09:37:36

Klidně ti pošlu ten soubor " jak na to " celej , ale kam ? Má to 37 MB takže asi ICQ ?
[/quote1220513651]

Sim-sim, me by se to PDF taky hodilo. Nechces ho dat na to FTPcko? kdyby to neslo, poslu Ti mail - tam by to melo prolezt. Dik
Anonymní
Odeslal: Thursday 04 September 2008 - 08:59:17

zrovna jsem tam byl a tak to dopada, kdyz telefon bere zenska... ona to nebyla hlava motoru, ale on rikal, ze kdyby tohle nepomohlo, tak by to mohla byt hlava cerpadla __; takze 6x zhavic a 6x tesneti = cca 2350 + prace a chce ze to 3-4tis takze jsem zvedavej, kolik to nakonec bude
Yper
Odeslal: Thursday 04 September 2008 - 08:31:19

Ať jsou dobří či nikoliv, kop bych je do řiti až by zazvonili.
Základním předpokladem úspěchu v podnikání je komunikace.
Takže na výměnu žhavičů se hlava sundavat nemusí, protože žhavič je spotřební díl a mění se jako svíčky na motorech Hi-voltage.
Pokud ti rádoby mechanici řeknou, že musejí sundat hlavu, aby mohli vyměnit žhaviče, tak řekli "A", ale k tomu je nutné říci i "B" - sundavá se ta hlava proto, protože jeden žhavič je kousnutý, zalomený a jánevímcoještě a z té hlavy ho možná budeme muset tzv. vyjiskřit a někdy se to povede, a někdy bohužel ne a pak vám v hlavě zůstane díra jako mamutovi do prdele!
Jak v té hliníkové, tak potažmo i v té Vaší, protože zaplatíte a stejně nebudete jezdit.
Pravděpodobnost malá, ale reálná. Záleží na stupni patlalství toho, kdo demontáž bude dělat, bo z cizího krev neteče.
Zákazním má mít možnost volby.
Anonymní
Odeslal: Wednesday 03 September 2008 - 21:24:21

servis to neni spatnej, pracuji tam jak na bezicim pasu a pred servisem je kazdy den cca 20 aut a clovek se musi dva dny dopredu domlouvat na terminu, ale maji hodne slusny ceny... taky mi to pripada divny, ze se tam nemuzou dostat, uz jsem pripravenej tam rano volat, at tu hlavu nesundavaji, ze to zavezu jinam, kde to dokazi bez toho...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0520 sec,0.0198 z toho dotazů.