Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Omega ::
OMEGA
::
Omega motor
:: Re: Dlouhé starty při teplém motoru
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1745586437=Yper] Starty ropáků v zimním období mohou být problém a v řadě případů pak ukazují na skutečný stav motoru, který se při provozu v jiných obdobích vůbec neprojeví - teprve zima ukáže. Problém startů za mrazu je dosažení teploty samovznícení vstříknuté nafty do prostoru válce. V prvním případě záleží na stavu baterie - tedy zda dokáže točit poměrně rychle i ztuhlým motorem. Pokud ano, tak jedna z podmínek je splněna. Druhá je stav žhavičů. V zimním období se totiž kompresí nemusí vždy dosáhnout teploty samovznícení a proto se vstříknutá nafta samovzněcuje o rozžhavené žhaviče. Pokud problémy se starty jsou, tak je vhodné provést žhavení třeba nadvakrát a nebo natřikrát. Tzn., zapnout zapalování, nechat žhavit a až kontrolka zhasne, tak zapalování vypnout a žhavení provést znovu a pak teprve nastartovat, přičemž start provést okamžitě po zhasnutí kontrolky žhavení. Další pomůckou pro starty je zlepšení citlivosti samotného paliva na vznícení - tedy zvýšení cetanového čísla. Čím je toto číslo vyšší, tím víc je nafta citlivější a lépe chytá - nehledě na to, že samotný průběh hoření je výrazně lepší. Z výroby, podle Evropských normativů, je předpis, že nafta musí mít cetanové číslo min. 50. Řada pump naftu aditivuje a některé více a některé vůbec, ač tvrdí, ve svých reklamách, že ano. V minulosti se nám tady na Renbauklubu osvědčil přípravek od f.VIF - zimní aditiv, který toho umí opravdu hodně. Další problém je ztráta tlaků v motoru. V létě to není patrné, protože venkovní teploty jsou podstatně vyšší a tak i komprimovaný vzduch dosáhne větší teploty, ale v zimě to už bývá problém. Nicméně zkontroluj co jsem napsal předtím - zkus nabít baterii, zkus žhavit několikrát za sebou a do paliva přidej aditiv, který nejenže zvyšuje cetanové číslo, ale i mazivost. Pak dej vědět. 8) [/quote1745586437]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
367
Členů online:
0
Nejnovější člen:
MarekSk
Chatbox
qpc
12 Mar : 17:25
vody?
Colommbo
07 Mar : 15:40
Dete někdo do vody? Abych nešel sám...
Venca49
12 Feb : 20:05
Dneska ani z okna nekoukám, je to fuj....
Colommbo
12 Feb : 14:01
Podívám se z vokna a začnu se těšit na Seč...
Colommbo
06 Jan : 17:52
Ahoj! U zadokolky bych asi věděl, u čtyřkolky netuším...
Motýlek
05 Jan : 16:29
Zdravím, poradí někdo jak se rozpůlí kardan kvůli výměně středového ložiska na Insignii A? Děkuji za rady
qpc
01 Jan : 16:41
PF 2025
Venca49
24 Dec : 15:58
Přeji všem krásné, klidné a radostné Vánoce, do nového roku hodně zdraví a štěstí.
Colommbo
22 Dec : 10:13
Ahoj, děcka! Tož vám všem přeju klidné a zdravé svátky a v novém roce stále kolama dolů!
Prazdroj
19 Nov : 18:06
Colommbo
Díky za odpověď už jsem to našel prekousanej svazek tři dráty asi nejakej dratozrout.
Zobrazit všechny příspěvky
(2029)
Poradna Opel
-
pojistky corsa b
-
řídící jednotka astra G
-
Divný zvuk - cvakání - co..
-
Vectra C boucha zadni naprav..
-
ODKLON KOL ZADNÍ NÁPRAVY
-
Otazka ohledne 2din radia
-
Sředoví panel-nesvítí!!
-
Corsa c gsi x18xe1
-
Meriva 1,4 16v neštartuje
-
Klimatizace - ventilátor kl..
-
ukazovateľ vonkajšej teplo..
-
Snímač venkovní teploty
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
opel vectra B 2001 2.2dti 16..
-
Čidlo klikové hřídele -&..
-
Kod Blaupunkt
-
Agila eletrika
-
Meriva - vynechává válec
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Praskání pojistky
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0754 sec,0.0223 z toho dotazů.