Vzhledem k tomu, že přístroje a display po odpojení ztratí všechny nastavené údaje doporučuji odpojit baterii zejména z důvodu možnosti aktivace airbagu.
1.Sundat vrchní kryt sloupku volantu - natočit volant o 90 stupňů, vydloubnout krytku šroubu a totéž na druhé straně, potom vyšroubovat dva symetricky uspořádané šroubky zespodu (jsou blíže k volantu).
2.Demontovat sdružený spínač světel (buď zkusit rukou, nebo opatrně vypáčit třeba šroubovákem) - pokud už byl v minulosti demontován jde to snadno.
3.Demontovat výdechy vzduchu (levý a oba prostřední) – zase třeba šroubovákem vypáčit z jedné strany a opatrně vytáhnout za „žaluzie“ proudění vzduchu nebo vypáčit i z druhé strany. Za klapky tahat velmi opatrně !
6.Vyšroubovat jeden šroubek nahoře v levém výdechu a jeden dole pod spínačem světel a 2 šrouby pod výdechy prostředku a jeden nahoře v levém a dole v pravém středním výdechu.
Opatrně s použitím přiměřeného násilí vyndat spodní lem palubky – levá část půjde lehce, pravá se musí odcvaknout na straně u airbagu a mírně pozvednout (zobáček je zespodu zapadlý na vršek středního sloupku).
8.Všechny desky co jsem demontoval už byly v minulosti demontovány nicméně „slyšel jsem“ že je dobré kleštěmi ulomit levý spodní držák (kde je přišroubován spodní lem) potom to půjde mnohem lépe ven (žádna z desek kterou sem demontoval tam tuto část neměla i když já to nelámal).
9.Vytáhnout pravou část přístrojové desky a poté odpojit konektor TID/MID displaye (každý typ má jinou pojistku u 26 PINového je potřeba vytáhnout pojistku třeba malým šroubovákem, u 32 PINového jde odklopit rukou směrem vzhůru).
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.