Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega C 2.2DTI aka zbiehavost prednych kolies? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomin |
| ||
Host | Jednou jsem nechal delat neco na aute jinde nez u meho dvorniho opravare a uz je to v pr..... Na levem kole vymenili kloub rizeni. Pri stelovani geometrie pak ale tocily i s kloubem na druhe strane. Volant od te doby tahne lehce doprava. Je mozne aby zmena jen sbihavosti zaridila tahnuti volantu na urcitou stranu ? To mi nejak nejde do hlavy. Rikam si, ze by to mohlo byt tim ze jsou kola jinak/sikmo sjeta (siroke 225ky, v dusledku toho vadneho kulaku). Je to mozne ? V tom pripade by se to asi ustalilo jak se guma dorovna. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | To ze volant je po udelani geometrie nakrivo je bohuzel pomerne casty jev, spousta mechaniku si jednak volant predtim nesrovna a predevsim geometrii dela jen zmerenim rozteci vepredu a vzadu na disku (bezne kusem klacku v lepsim pripade ma pripravek s dvema jehlami) aniz by se s tim nasledne projel ... Ale ty mas asi problem ze na jednu stranu ti jde tocit lehceji resp. po pusteni to jede ke strane ... To by jeste chtelo zmerit odklon na kterej ma zejmena vymlacenej kulal taky vliv, no a ani ty gumy nelze uplne vyloucit. [ Upraveno Wednesday 08 October 2008 - 12:11:43 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | |||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Odkaz | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Tomin napsal ... Jednou jsem nechal delat neco na aute jinde nez u meho dvorniho opravare a uz je to v pr..... Na levem kole vymenili kloub rizeni. Pri stelovani geometrie pak ale tocily i s kloubem na druhe strane. Volant od te doby tahne lehce doprava. Je mozne aby zmena jen sbihavosti zaridila tahnuti volantu na urcitou stranu ? To mi nejak nejde do hlavy. Rikam si, ze by to mohlo byt tim ze jsou kola jinak/sikmo sjeta (siroke 225ky, v dusledku toho vadneho kulaku). Je to mozne ? V tom pripade by se to asi ustalilo jak se guma dorovna. Ja som si odklon prednych kolies skontroloval celkom jednoducho: Auto potrebujes postavit na vodorovnu rovinu. Ak rovinu nemas, tak si ju mozes vyrobit napriklad tak ako ja - dobru vodovahu a dosku patricnej hrubky pod jednu stranu. Trochu s autom dopredu a dozadu pohybat, aby si naprava sadla a mozes merat odklon, napriklad s olovnicou, pripadne kvalitnou vodovahou. Odklon -1° je na priemere kolesa cca 4 mm. Hlavne, aby to bolo sumerne. A pokial je jedna pneu zodrata inac ako druha, tak to zistis na hlbke vzorky. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |