Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Napinani pasu pri brzdeni |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ndefo |
| ||
Host | Myslete si co chcete, ale ja to v tom aute proste mam. To si tak normalne jedu, pripoutany bezpecnostnim pasem.... a intenzivneji zabrzdim... tzn silneji, ne ze jdu hned naplno na brzdy, ale proste vice, tak se mi pritahne bezpecnostni pas k telu a zablokuje se. Po chvili se pri normalni jizde zase uvolni a funguje jako predtim. Je to "jemne", ne ze by mne to okamzite chtelo udusit. akorat je problem v tom, ze jsem to nikde jinde nevidel, nikdo to nema, nikdo o tom neslysel, nikde jsem to nevygooglil. Teda pokud pominu nektere zavodni WRC, kde je uzitna hodnota zrejma. vzdy jen maximalne patrona na predepinani pasu pri narazu. neni to jen muj pocit, ze se tak deje, i spolujezdci se obcas divi, proc jsou najednou tak stahnuti do sedacky... vzadu jsem to nezkousel, ale v predu to funguje. v podstate mne hlavne zajima, zda-li ma tuto vymozenost jeste nekdo taky nebo o tom nevi neco vic. Musim rict, ze je to fajna vec, kdyz pri ostrejsi jizde mimo obec do 90km/h nemam tendence vyletet ze sedacky !x! | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Taky jsem ještě o ničem takovém neslyšel, u žádné omegy jsem nic takového nepozoroval. Jezdím celkem plynule a naplno nebrzdím prakticky nikdy a když už, tak se automaticky držím volantu, takže na pás nepůsobím zvýšenou silou. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ver tomu, ze to je jenom pocit, pri intenzivnejim brzdeni se ti setrvacnosti hne celej clovek dopredu a pokud mas uz unavenejsi pasy tak ten pas te chytne dokud se zase diky setrvacnosti neuvolni. VeA me to delala taky, zalezi na tom v jakem stavu jsou pasy, treba spousta Favoritu te "pripouta" i pri mirnem nakloneni pri rychlejsim prujezdu zatackou kdy se dopredu urcite nehnes ale ten pocit pritazeni tam funguje zrovna tak. | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | byt to tak jak rikas, je vlastne tato chyba prijemna vlastnost | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ono to prestane bejt prijemny v okamziku kdy zaparkujes sikmo po predchozim prudsim pribrzdeni a pak z auta nemuzes vylezt _; | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | njn...Ali, kdyby jsi se zeptal mě, tak hned víš mi to dělá taky...teda jen občas....ale u Tebe to je tím, že máš nové brzdy takže to opravdu zatáhne | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | tyy nevim no, po vymene brzd zadna zmena, furt mne to taha stejne...tim to nebude | ||
| |||