Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vibrace kardanu?? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomin |
| ||
Host | Ten tisicihran nemuze byt zatuhly (a to ani na Dualramu : ) protoze cely zivot vyrovnava vzdalenost motoru nebo diferaku (ted nevim) od toho loziska. | ||
| |||
vgadaa |
| ||
Host | ale muze byt zatuhly u te prvni vymeny jsem nebyl ale nemam duvod neverit. U dvoulitra sel kardan dolu vcelku a ve sveraku se do toho mlatilo a podpurneho nahrivani autogenem. U dualramu neslo zase sundat lozisko, ale to se vyresilo nariznutim flexkou a majzlem, pokud mate auta v plnoletemveku, tak zatvrdle muze byt cokoliv. Kdyz jsem byl s trilitrem na geometrii, tak to pro zmenu nahrival propanbutanem a podporoval to mohutnym nadavanim na nemecka auta. Jo a zatuhnout vam pres zimu muze i kolo, dobre si pamatuji, jak v pneuservisu do toho busili obrovskou palici,od te doby to pred nasazenim zvlaste pred zimou lehce maznu | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No ona se vzdálenost mezi převodovkou a diferákem moc nemění.To není jak u tuhé nápravy kdy se to mění i o několik cm. Tady se nemá co hýbat Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Hm, tak to jsem mel teda stesti. Pokazde kdyz jsem sundaval kardan (Ford Taunus, Sierra, Scorpio, Omega 1, Omega 2 ?:!: ), tak naprosta pohoda. Ale to asi zalezi na tom, jestli se ten motor taky nekdy "pohne" (rozumej poradne zabere) !_; | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | to mne taky napadlo:-), v tom trilitru ho obcas necham protocit zadni kola-a slo to rozdelat, kdezto ten dvoulitr jsem koupil po nekom, kdo evidentne jezdil na spotrebu a plyn jen asi lechtal a chvili to trvalo nez se auto krapet rozjezdilo (kardan rozdelat nesel), co jsme ale nezvladli, bylo povoleni zatky pro doivani oleje do kardanu, imbuse protocil v tom sroubu a vytvoreni drazjky majzlem taky nepomohlo, svarecku jsme uz nezkouseli, ale pamatuji se, jak se svareckou a navarenim povoloval bezpecnostni sroub na kole | ||
| |||
Jura. |
| ||
Host | Začalo chladno a mi se začal ozývat kardan.Když ráno vyjedu tak jsou citět jemné vibrace od kardanu....po nějaké době,15 min,to přestane.Tuším,že to bude středové ložisko.Je to problém vyměnit?Tu demontáž zvládnu,ale není tam třeba nějaký přípravek,nebo třeba autogen na nahřátí něčeho?Dík za radu. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | jako laikovi prihlizejicimu a lehce pomahajicimu mi to pripadalo docela v pohode a myslim, ze i cena loziska nebyla vysoka | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Celkem se to dá, ložisko stojí asi 500, ale může být vytahané i to gumové uložení, to stojí taky nějak tak. Ke kardance je přístup podle typu motoru, u V6 překážejí dva výfuky, u jiné motorizace jsem to zatím nedělal a ložisku jsem taky musel pomoct flexou, jinak bych ho nestáhnul, ono to není moc za co chytit, nové už se nasadí v pohodě. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |