• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
2,5v6olej ve vodě
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
jan
Tuesday 10 June 2008 - 22:07:42 Citovat
Host
tak jsem koupil dalši past,do chladiciho okruhu se dostával olej přes těsnění pod hlavou,to bylo opraveno a chvíli se zdálo,že je vše v pořádku až do minulého týdne kdy se objevila znovu emulze v expanzce.Mám podezdřeni že je to tentokrát chladič oleje protže se opravař dušuje,že si je sebou jistý,ale taky tten chladič natlačil na pět atmosfér kvůli zkoušce a myslim že ho zničil.nevi někdo kde se da sehnat nový? a taky mi začal téct trojcestný ventil topení,prý se da sehnat v náhradě,nevíte kde?
Legend
Tuesday 10 June 2008 - 22:36:09 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Nový bude dost drahý, cena je myslím kolem 8tis, použitý by měl vyjít o dost levněji. U V6 je to relativně častá závada. A ten ventil stojí v opelu cca 1200.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Tuesday 10 June 2008 - 22:43:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To by me zajimalo, proc odchazi....
Jinak se mi moc nezda, ze by sel olej do vody z hlavy, je tam jen jeden maly kanalek a dost daleko od vseho. A kde neni tlakovy olej by sla spis voda do oleje. Jestli to nebylo tim chladicem uz od zacatku...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Tuesday 10 June 2008 - 23:15:41 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Novej chladič stojí ranec a starej nemá smysl neboť je to bolest těchto aut. Předělej to na náporový chlazení a použij chladič z dieselový Omegy.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Wednesday 11 June 2008 - 07:15:21 Citovat
Host
2,5 V6-past...
toto byla moje nocni mura, ze se mi to prihodi, nez jsem se tohoto typu vozu zbavil a na netu lze najit hezke historky na tema znicene auto kvuli prokorodovane vlozce oleje. Ale pro postizene lze najit i postup jak toto kurvitko vyradit z provozu navratem ke klasickemu reseni, tak jak to mely ackove omegy-tj. klasicky naporovy chladic oleje a zaspuntovani stavajiciho reseni. Nevim co je spatne, ale podobne casem prokorodovavaji i vlozky topeni, nastesti krome politych nohou spolujezdce a sladkeho smradu v kabine bez nasledku.
walto
Wednesday 11 June 2008 - 08:38:35 Citovat
Host
Mna by tiez zaujimalo ako moze chladic oleja ponoreny do lazne chladiacej kvapaliny skorodovat.
Ved je permanentne ponoreny, tj. vzduch (O2) sa k nemu nedostane.
Nemoze to sposobovat pouzivanie nespravnej chladiacej kvapaliny?
Resp. otazka by mohla zniet tiez tak, ci nesposobuje koroziu voda v chladiacom systeme.
Zaujima ma tato otazka tiez preto, lebo tiez mam V6 i ked v 2,6 a taha uz 8 rok.
Ja som doposial vzdy pouzival orig chladiacu kvapalinu bez riedenia vodou.
Vopred dakujem za odpovede!
freez
Wednesday 11 June 2008 - 08:47:35 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
walto: No vlastně máš i trochu pravdu , každý materiál koroduje a pokud je chladící kapalina ne zrovna kvalitní a navíc stará, odnese to právě chladič. Nekvalitní olej kde se nedodrží interval výměny a nebo jsou do něj navíc použita špatná aditiva je to samé (neznamená že je něco v oleji že to nekoroduje), obojí je špatně a pak není divu že chladič prorezaví.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
walto
Wednesday 11 June 2008 - 11:39:34 Citovat
Host
Freez:
Ja som zatial pouzival aditiva od fy Liqy Molly (D):
- prisada na regeneraciu hydraulickych zdvihatok
- prisada na cistenie palivoveho systemu (do paliva)
Vzdy sa mi osvedcili - hodnotene podla znizenia hluku motora, takmer uplne odstranenie ranneho klepkania zdvihatka po nastartovani.
Olej pouzivam vzdy len predpisany - napr. teraz v OC26V6 syntetiku Castrol Magnatec 10W40.
A ktore su spatne aditiva do oleja?
vrgadaa
Wednesday 11 June 2008 - 11:52:02 Citovat
Host
nejsou zadna spatna aditiva a zadna spatna chladici kapalina, je jen blbe vyresen chladic oleje (nebo spise ohrivak oleje) ve slavnem opel motoru V6. Idiota konstruktera, ktery to vymyslel, nebo materialoveho technologa, ktery v ramci uspor dopustil pri tomto nesmyslnem reseni nevhodny material chladice by meli od Oplu vyhodit, i kdyz v dnesni dobe je to mozna zamer, viz teorie kurvitek na netu.
freez
Wednesday 11 June 2008 - 12:21:52 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
walto: no jednoznačnou odpověď které aditivum je "špatné" se ode mne asi nedočkáš , protože tak moc do složení jednotlivých aditiv nevidím. Myšleno to bylo spíše následovně, motorový olej je technologicky strašně složitý (až se to někomu nemusí zdát) a když nebudu brát vlastnosti jako je tření, opotřebení, viskozita, teploty, schopnost čištění, mísitelnost s dalšími přísadami ale zaměřím se "jen" na fyzikální a chemické vlastnosti v kostce řečeno olej je vyvíjen tak, aby vlastnosti jako ochrana před korozí, neutralizační vlastnosti, tepelná a oxidační stabilita, potlačení pěnivosti, dobrá tepelná vodivost, atd byli navzájem sobě ku pomoci a ne aby jedna druhou takříkajíc vyřadila z činností, množství toho či onoho aditiva je přesně určeno a hlídáno, protože motorové oleje se řídí specifikacemi a třídami. Jenže aditiva NE každý si je vyrobí tak jak uzná za vhodné a potom takové aditivum na snížení hluku zdvihátek sice funguje, ale ty už nevíš kolik výrobce přidal látek které ovlivní např schopnost oleje chránit před korozí a jeho oxidační stabilitu, olej se tak po chemické a fyzikální stránce diametrálně mění. Pokud ho ale v rozumném intervalu měníš není to "až taková tragédie" jenže lidé kteří si koupí např olej long life a řeknou si že olej vydrží 20 tis km a pro jistotu do něj nalijí aditivum, jenže olej po 5 tis již nemá žádnou protikorozní ochranu vlivem právě přidaným látek, ale majitel toto většinou neví a tak jezdí třeba celou zimu na olej který sice krásně maže, zdvihátka neslyšíš, ale jeho chemické a fyzikální vlastnosti jsou ty tam. Nehci tímto říct že by aditiva byla špatná věc, to v žádném případě, ale musíte si uvědomit že vypiplané složení a vlastnosti oleje tím měníte , ale nejhorší na tom je že většinou nemůžete ani odhadnou co za schopnost oleje se právě zhorší. Je to asi tak že někteří mohou mít smůlu a koupí auto po člověku který za 10 let provozu nevyměnil chladicí kapalinu, z které se stalo cosi co vůbec nechrání systém proti korozi a pak koupil v Penny olej za 300 a nalil do něj pro sichr aditivum od Horsta Fuchse a ten tam nechal 3 roky a najel na něm 30 tis km, protože to Horst na obalu aditiva píše. Pak auto prodá Vám a je to tu , za nějaký čas kort když začnete dávat kvalitativně lepší náplně se závady projeví. Bohužel nedá se s tím asi nic dělat , ale tak to někdy je.

Tak jsem se rozepsal, a můj závěr je pokud aditivum dáte, musíte na to myslet a olej vyměnit opravdu včas, aditiva do benzínu a nebo nafty to je něco jiného tam je to víceméně bez problémů.

Rozdělit např, chladicí kapaliny na špatné a dobré také tak moc nejde, ono záleží hlavně na včasné výměně (i když takový fridex co je 8 let v hadici, ten s ní dokáže udělat divy ).

Tak to je asi tak vše co jsem k tomu chtěl říct, možná mě někdo doplní ......

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1418 sec,0.1090 z toho dotazů.