Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
přístrojová deska |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
WISAStar |
| ||
Host | Ja mel u kazdyho auta okolo tech 5 kmh odchylku... jako ze ukazuje ze jede 55 kmh a na radaru je 50... jinak ty prevodovky byli opravdu ve ctyrkvaltu s pevnou ctyrkou. a co sem dneska koukal do sintry tak mv6 ma nejaky japonsky automat.. zadne gm ale jina znacka. nemecke auto vyrobene v americe s japonskym automatem nevim jaky mela omega tam sem nevidel | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | klasika,u Chrysleru 300C je japonskej motor,německá převodovka a podvozek __; Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Egi |
| ||
Sintra / Vectra B Uživatel #854 Registrován: Wednesday 23 August 2006 - 19:49:54Příspěvků: 51 | Jo jo, Vectra B je poměrně přesná, odchylka je 3 – 5km/h. U Sintry vím okolo tech 10km/h, je to i při vyšších rychlostech, na budíku 140km/h na GPS 130km/h. Při 60km/h dle radu cca 51 – 52km/h, na GPS také tak. Opel Vectra C Caravan Sport OPC Line 1.9 CDTi 150PS Opel Sintra GLS 2.2 16v 150PS Opel Vectra B Sport 2.0 16v 144PS ex. Odkaz | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Nemá někdo zkušenost se záměnou přístojové desky? Konkrétně budíků? Jsou uplně stejné jak pro benzín tak pro naftu? Potřeboval bych pořídit počítadlo km a nevím zda jej můžu "vzít" z benzínové přístrojovky. Mám ty kolečka rozsypaný. __; | ||
| |||
Egi |
| ||
Sintra / Vectra B Uživatel #854 Registrován: Wednesday 23 August 2006 - 19:49:54Příspěvků: 51 | Domnívám se, že to bude stejné. Rozdíl bude spíše u otáčkoměru. Opel Vectra C Caravan Sport OPC Line 1.9 CDTi 150PS Opel Sintra GLS 2.2 16v 150PS Opel Vectra B Sport 2.0 16v 144PS ex. Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |