• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Brzdy Omega A
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Baltik
Thursday 29 May 2008 - 22:09:35 Citovat
Host
Ahoj.... každý asi víte ,že omegy mají na palubce kontrolku brzd... a po každém nastartování svítí a zhasne až po prvním sešlápnutí brzdového pedálu..... no a mě ted 14 dní po bouračce se srnkou z ničeho nic se ne a ne zhasnout, prostě to nastartuju prošlápnu brzdový pedál a ono to na 1/2 vteriny zhasne a pak se zase rosvítí.. Poraďte mi prosím.. díky
JOB
Thursday 29 May 2008 - 23:11:59 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No může to být prasklá žárovka na brzdovejch světlech a nebo podle výbavy to může signalizovat nízkou hladinu bzdový kapaliny,nebo sjeté destičky. s tou bouračkou to nemusí souviset.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Anonymní
Thursday 29 May 2008 - 23:32:01 Citovat
Host
JOB napsal ...

No může to být prasklá žárovka na brzdovejch světlech a nebo podle výbavy to může signalizovat nízkou hladinu bzdový kapaliny,nebo sjeté destičky. s tou bouračkou to nemusí souviset.


No nemusí no.... Ale víš, že asi budeš mít pravdu s těma žárovkama třeba.. sundal jsem totiž zadní lampy.... dělám totiž zadní čelo new..... ale na poruchu světel je kontrolka vedle...tak nevim.. indikace destiček je také jiná kontolka a kapaliny je habaděj tak nevím....
JOB
Thursday 29 May 2008 - 23:57:13 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
NO jestli tam nemáš zadní lampy tak nemáš co řešit. Ta kontrolka zhasíná až po sešlápnutí brzdy právě proto aby zkontrolovala brzdový světla.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Friday 30 May 2008 - 07:42:21 Citovat
Host
u jedne z omeg jsem nebyl nejkou dobu schopen vyspekulovat, jak je to s cidlem prodreni oblozeni desticek, tak jsem jednu dobu jezdil s kontrolkou prelepenou cernou izolackou, aby mne to svetylko nerozcilovalo (oblozeni bylo vymeneno, ale svitilo to i pri zkratovani i rozpojeni tech dratku k cidlu)
Baltik
Friday 30 May 2008 - 21:42:37 Citovat
Host
Tak to supr.. díkes for your answer...
Kubba
Sunday 14 February 2010 - 19:40:59 Citovat
Host
čaute,
měnil jsem brzdy na Omeze A (kotouče i destičky) a musel jsem sundat jeden třmen, takže se to zavzdušnilo. Tak jsem se dal do odvzdušňování, začal od pravého zadního kola postupně až k levému přednímu. Výsledek nebyl nic moc, tak jsem zkusil ještě povolit pancéřku pod nádobkou (tu nejvýše) abych vypustil vzduch. Jenže výsledek je tak 50% a po sešlápnutí pedálu pořád slyším vzduch.

Auto nemá naštěstí ABSku, ale je tam posilovač. Dá se to ještě nějak dále odvzdušnit?

Teď mi připadá, že je tak 1,5cm mrtvý chod pedálu, pak se cca 1-2cm stlačuje vzduch(dle zvuku a odporu pedálu) a pak to teprve pořádně brzdí. Brzdovku jsem dával komplet novou.. je to jen DOT3.
Tydou
Monday 15 February 2010 - 14:25:32 Citovat
Host
a uz to mas aspon zajety? (kotouce, desky)? po vymene je to par desitek kilometru jako kdyz slapes do blata, vyrobci udavaj prvnich 200km se vyhnout nouzovemu brzdeni
Martas
Monday 15 February 2010 - 14:30:15 Citovat
Host
Tydou napsal ...

a uz to mas aspon zajety? (kotouce, desky)? po vymene je to par desitek kilometru jako kdyz slapes do blata, vyrobci udavaj prvnich 200km se vyhnout nouzovemu brzdeni


To si ale pletes dojmy a pojmy ... Tohle se tyka mensiho brzdneho ucinku a ne toho ze ma mekej pedal.

Mimochodem to ze bez posilovace je pri slapani na pedal slyset unikajici vzduch to je celkem normalni to neni ze by "sycel" vzduch v potrubi ale jde z pomocneho brzdoveho valce a nesouvisi to se zavzdusnenim brzdoveho systemu.
JardaB
Monday 15 February 2010 - 14:34:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ale pokud jsou treba nove desky na stare kotouce, muze byt pedal "mekci" - nez se desky zajedou podle kotoucu, dosedaji treba od kraje postupne a ruzne se to deformuje a prici... Pistky maji proste delsi chod. Jednou jsem s tim mel problemy na STK, ale po vysvetleni to technik pochopil, za mesic si to sedlo a pedal je normalne tvrdy.

[ Upraveno Monday 15 February 2010 - 14:35:48 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1922 sec,0.1628 z toho dotazů.