• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Termostat
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Wednesday 28 May 2008 - 21:24:39 Citovat
Host
tak mne tenkrat opravdu ti hajzli chteli natahnout,m kdyz tvrdili, ze se ten vnitrek zvlast neprodava. Tech 15 minut chtit videt, poreferuj az ho opravdu budes menit, tak si to stopni, ale je mozne, ze jsi extremne sikovny, v tom pripade by jsi u klasickeho poctiveho motoru mohl vymenit termostat i za dve minuty. Povolit sponku hadice, dva srouby, vlozi vlozku, dotahnout srouby nasadit hadici a dotahnout sponku:-), vse u nosu nahore na motoru. Kdezto u V6 je to stejne jako vsechno ostatni na polamani rukou, ale kazdyho volba...
JardaB
Wednesday 28 May 2008 - 21:32:31 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Njn, to dela trening, predstav si vedle sebe 2 Omegy a postupne se snazim prijit prehazovanim dilu na to, co je u te LPG v riti - vstrikovace jsem prehazoval 3x, takze to mam naslapnuty, nejaky termostat by byla relaxacka !!(a)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Martas
Wednesday 28 May 2008 - 22:03:07 Citovat
Host
Neznam detailne konstrukci koleno/termostat u OB, ale u VeBe kdo vymenil jen ten termostat tak obvykle po kratke dobe to menil znovu a cele, takze z tohoto pohledu me to zas tak jak pokus o natahnuti nepripada.
vrgadaa
Thursday 29 May 2008 - 07:26:59 Citovat
Host
mne jo, protoze nechapu proc by se melo menit hlinikove koleno kvuli spatne funkci termostatu, kdyz u predchozich omeg stacilo vymenit ten bazmek uvnitr, co stoji neco pres kilo. Jo a pokud uz z nejakych nepochopitelnych duvodu nejde, tak ta cena toho celku je neodpovidajici, pac je zhruba dvacetkrat vetsi, nez samotneho vnitrku
...
jinak mit dve omegy vedle sebe je idealni, taky jsem to sveho casu mel a to pak clovek ziskava snadno odvahu a zkusenosti, protoze se neboji, ze neco totalne a zadraho dok.rvi, ac zacne na tom vraku
Martas
Thursday 29 May 2008 - 07:31:12 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

mne jo, protoze nechapu proc by se melo menit hlinikove koleno kvuli spatne funkci termostatu, kdyz u predchozich omeg stacilo vymenit ten bazmek uvnitr, co stoji neco pres kilo


Protoze to koleno je za roky pouzivani zarostly kamenem a kolem toho termostatu to tece takze ne uplne plni svoji funkci ...
Zdenal
Friday 30 May 2008 - 17:33:32 Citovat
Host
Takze termostat vymenen hotova matura ale je to az nato ze se me ta mrcha porad prehriva ted je narade vodni pumpa
jaja
Wednesday 15 October 2014 - 20:23:42 Citovat
Host
zdravim opláci,chystám se na výměnu termostatu a mám dotaz,nemá někdo fotečku, jak vypadá termostat bez ty trubky ,myslím ,že je zbytečné kupovat celý kus, když se to dá vyndat a nahradit novým,a popřípadě kde ho koupím,dík za tip
jaja
Wednesday 15 October 2014 - 20:25:48 Citovat
Host
jaja napsal ...

zdravim opláci,chystám se na výměnu termostatu a mám dotaz,nemá někdo fotečku, jak vypadá termostat bez ty trubky ,myslím ,že je zbytečné kupovat celý kus, když se to dá vyndat a nahradit novým,a popřípadě kde ho koupím,dík za tip (2,5v6)

Colommbo
Wednesday 15 October 2014 - 22:03:54 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Co jsem koukal, tož na benzínové šestihrnky OB se všude nabízejí termostaty jen s kolenem, třebas tady: Odkaz A co mám info, tož při demontáži to koleno rádo praská, tož to bude mít asi něco do sebe...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Thursday 16 October 2014 - 06:27:20 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Poptej to u Zralyho (www.zraly.cz) ja tam kupoval samotny vnitrek. Na tom je hlininvy kryt tesneny O-krouzkem a do toho je strcena trubka tesnena O-krouzkem a pridelana sroubem na motoru. Aleuz to je dost let, co jsem to menil. Myslim, ze na tom nema co prasknout, spis to muze vyhnit, ale muj vrsek byl zcelav poradku. Pristup je tam samozrejme strasny a musi se ocesat pul motoru

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1530 sec,0.1110 z toho dotazů.