Autor
|
Příspěvek
|
JakubH | Monday 19 May 2008 - 18:53:52 | | |
| |
|
Martas | Monday 19 May 2008 - 19:02:59 | | |
Zelenou fosforeskujici barvou se plni klimatizace kvuli zjisteni pripadneho uniku, takze ve tvem pripade bych hledal problem v odparniku.
Teplota jakou ukazuje budik na palubce neni az tak uplne smerodatna je to ciste informativni udaj, nicmene jestli se ti stale toci ventilator tak motor muze mit nizsi provozni teplotu. Jak je to s ventilatorem, zda je s viskospojkou a nebo elektricky ti bud poradi nekdo z "omegaru" a nebo by to na nem i melo byt poznat a podle toho pak pripadne hledat zavadu (spojka/cidlo/spinac). |
| |
|
vrgadaa | Monday 19 May 2008 - 19:32:32 | | |
s klimatizaci neporadim, ale u OA se vrtule toci normalne furt, je vytazena primo z motoru natvrdo jak u staryho nakladaku pres visko spojku. Nikdy jsem to moc nezkoumal, pac jsem s tim nemel zadnych problemu u zadnych ze tri OA, ale ma predstava je, ze normalne se vrtule toci lehce a prokluzuje v ty spojce (lze i opatrne zastavit-pozor na prsty). Pri vetsi teplote ten bazmek ztuhne a jde to vice natvrdo bez prokluzu. Jednoduche a ucinne bez dalsi zbytecne a poruchove elektriky. Existovala i Tropico verze do teplejsich kraju. Pres rele se v extremni teplote spinala pomocna el. vrtule. ... Pokus se OA prehriva, tak vetsinou staci vyplachnout chladic vne i uvnitr. Moje soucasne dve OA (2litr a 3litr) drzi teplotu prakticky nezavisle na podminkach a to vcetne dop-)ravnich zacp v kolonach-takze neresim. Puvodini 2.4 mela problemy v zacpach v Chorvatsku, coz jsem osetril nouzove topenim naplno:-) ... Pokud se ti nezda nastavena teplota, tak jeste muze byt spatne termostat |
| |
|
JakubH | Monday 19 May 2008 - 19:36:16 | | |
Manualni klimatizace ma vyparnik? Ja myslel, ze se to sklada jenom ze soustavy hadic a topneho telesa co je za schrankou u spolujezdce. Ale asi mas pravdu, protoze pouzivam zelenou chladici kapalinu. Takze to nejspis nekde prolina. Nejaky typ, kde zacit hledat, nez zacnu demontovat celou palubovku? |
| |
|
Martas | Monday 19 May 2008 - 19:38:25 | | |
Jakakoliv klimatizace ma vyparnik a je zcela nezavisla na topeni (jsou to dve rozdilne nesouvisejici komponenty), jde jen o usporadani. |
| |
|
JakubH | Monday 19 May 2008 - 19:58:39 | | |
díky s tím ventilátorem bych to tak asi taky viděl. Zastavovat ho raději nebudu, protože tu hřídel jsem nikdy nijak neudržoval a bude to nejspíš už pevně spojeno rzí. Teplota se drží kolem 80C ať dělám co dělám (teda výjmečně při extrémě ostré jízdě na 3 kolem 100km/h to už stoupne ). Termostat jsem měnil vloni, protože motor téměř nechladil. |
| |
|
|