• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kotouce Zimmermann + desticky Ferodo
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Friday 22 February 2008 - 10:20:09 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Pivasek: ..správná volba! _; Jak jsem psal už výše, já je mám a má je tady i spousta dalších a naprostá spokojenost.

2 z0diaC: předně, kurna, by jsi si měl upravit Nick, protože je hrozně náročné Tě oslovit. Hergot místo velkého "O" tam plesknout "nulu" a pak na konci zase velké "C"! !!(a)
Nebyl to náhodou masový vrah ve Státech a nikdy se jej nepodařilo najít?
Jak píšeš, vrtané jsou dobré, ale skutečně u některých hrozí vznik mikrotrhlinek.
Já, když jsem dojížděl své 1. "power" disky od ATE, které měly menší tloušťku než povolených snad 21mm, tak se mi také zvlnily a poznal jsem to vždy při prvním brždění - když byly studené. Jednak vibroval jemně pedál a bylo to i slyšet - takový bzukot. Samozřejmě, že to bylo cítit i na karoserii. Ale bylo to jen při tom prvním sešlápnutí. Další sešlápnutí, které následovalo už to bylo mnohem menší a nebo vůbec.
Jak kotouče vychladly zase jízdou, tak pak se to ozvalo znovu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Friday 22 February 2008 - 13:21:46 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
tady maj slušné ceny:

Odkaz

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Friday 22 February 2008 - 13:23:18 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
nahoře zadat značku a typ vozidla,pak vlevo BRZDY,KOTOUčE a pak v nabídce kliknout na modrý nápis brzdový kotouč přední

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


z0diaC
Friday 22 February 2008 - 13:41:10 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
2 Yper : nick se měnit nebude - na to ho používám už moc dlouho _;

musím na ty kotouče při přezouvání na letní mrknout ... zdá se mi,že auto jakoby houpavě brzdí - ale jen z určité rychlosti - hlavně při dobržďování do nižších rychlostí.
Nemůže to mít souvislost s špatnýma tyčkama stabilizátoru ? - asi je mám v háji.

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Martas
Friday 22 February 2008 - 13:46:50 Citovat
Host
Kdysi sem myslim VGT daval odkaz na tento dokument Odkaz velmi zajimave a poucne cteni.

[ Upraveno Friday 22 February 2008 - 13:49:17 ]
Yper
Friday 22 February 2008 - 13:58:38 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Funkce tyček stabilizátoru spočívá v zatáčkách, kdy na vnější straně, vlivem odstředivých sil, dojde ke stlačení té vnější strany a vnitřní strana se naopak od vozovky odklání.
Stlačená, vnější nižšší strana auta má více stlačený tlumič a tenhle rozdíl výšky je pomocí stabilizační tyčky přenášen na stabilizyční tyč a ta jej zkrutem přenáší přes druhou stabilizační tyčku (na vnitřní straně auta) na druhý tlumič a stahuje jej blíže k vozovce a tím snižuje ztrátu adheze kola na vnitřní odklápějící se straně.
Takže s bržděním mi to moc nesedí. Ale jakoby houpání při malé rychlosti (brzdí/nebrzdí) mi vychází buď na špatné kotouče nebo destičky a nebo obojí současně. Jakoby půl kotouče brzdilo normálně a druhá půlka méně.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
pepik
Friday 22 February 2008 - 14:26:16 Citovat
Host
Zimmermanny měl na autě Tomik ( VectraB Steinmetz V6 ) ten jezdil jak šlak. A chválil si je.
Také jsem je chtěl, ale známý co prodává autodíly mne odrazoval.
Měl na ně reklamace a byla i příhoda kdy praskly.
Mám ATE power disk + Textar desky.
Kombinovat ruzne značky.? Proč né, ale nejdřív člověk musí vědět co chce.. jako u pneumatik atd....
steve
Friday 22 February 2008 - 22:27:47 Citovat
Vectra GTS
Uživatel #1288
Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05
Příspěvků: 555
Já mám tedy vyzkoušeno na autech kotouče ATE power disk s kombinace Ate destiček a výsledek nebe a dudy!!Jak studené tak teplé brzdy fungujou skvěle,nemluvě o tom výhoda drážkování,lépe se čistí desky od bordelu,sice ubejvaj,ale které ne,že jo!
Ted mám na autě komplet brzdy -brzdiče i kotouče ATE v kombinaci s Deskami Ferodo DS a taky spokojenost.Myslím,ale že kompletem od Ate absolutně nic nezkazíš!!

Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno
Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno
Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno

Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano
Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano
Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano
Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano
Opel Astra J OPC 2015
Opel Insignia A OPC 2014
Opel Astra G Bertone 2000
Yper
Friday 22 February 2008 - 23:11:05 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Mně na předku vydžely desky víc jak 4 roky - pak jsem je měnil a to ještě nebyly sjeté.Musel jsem je měnit, protože kotouče ATE ztratily drážky - jak jsem psal už výše - navíc začaly vrnět, protože byly sjeté pod přípustný limit. Určitě jsem na ně najel víc jak 50 tisíc.
A tyky to byla komplet kombinace ATE power/ATE. _;

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Marek
Monday 25 February 2008 - 11:11:45 Citovat
Host
Ahoj, já mám děrovaný Zimmermanny na předku i na zadku, k tomu desky ATE. A musím říct, že bych neměnil-mám na nich zhruba 20 tkm a pohoda. A to už jsme jim nejednou pořádně zatopil. Účinek absolutně nevadne ani při opakovaném intenzivním brždění. Jen ty dírky se zanášejí prachem z desek (teď zrovna jsem je měl úplně ucpaný), tak je potřeba to občas prostříknout wapkou.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2341 sec,0.1838 z toho dotazů.