Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rezerva zafira |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | JOB napsal ... IJK napsal ... Zafiry A i B mají i při sedmi sedačkách plnohodnotnou rezervu pod podlahou kufru, na rozdíl třeba od Tourana nebo S-Maxe, kam se fakt nevešly. Jediná Zafira bez rezervy bylo nějaké provedení CNG, a dále individuální bastly na LPG, když pod podlahu dali toroid. Ale v základu tam zcela plnohodnotná rezerva byla. To že je pod podlahou je poměrně velká výhoda - kolo lze vyměnit bez vykládání kufru, což třeba když píchnete cestou na dovolenou v šesti, kdy je auto plné po střechu je k nezaplacení! Kolo pod podlahou se nijak zvlášt nešpiní, uchycení šroubem je taky v pohodě. Nebo když píchneš na polňačce kde je vyjetá kolej,to je taky k nezaplacení Na dodávce mám rezervu špinavou pořád a že by se dobře vyndavala a to i na rovný sinici říct nemohu. měl jsem to u povícero PICK-UPů a nic moc to v dešti lovit pod autem.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
IJK |
| ||
Host | Jsem už starší pán, už jsem vystřídal pár aut, píchnul pár pneumatik a asi čtyři nevratně zničil. Jednu např. rozpáral plechový hák na topení, jinou třeba akvárium, vypadnuvší z přívěsu ničemy jedoucího přede mnou. Po přejetí akvária na délku guma pak připomínala kalamárové kroužky . Proto bych zásadně odmítal auto bez rezervy - žádná opravná pěna co se dává třeba do Touranů v sedmimístné verzi by ty kalamárové kroužky neslepila. Ale trvám, na tom, co jsem psal - v Zafiře B je skutečně guma pod podlahou celkem dobře schovaná, takže při výměně v dešti je zpravidla nezanedbatelně čistší než guma sundavaná z nápravy (mám ke svojí neradosti prakticky vyzkoušeno). A hlavně, vyndat kolo z pod auta je mnohem menší pakárna, než vyndavat celý náklad z kombíka naloženého po střechu aby se člověk dostal pro rezervu na dně kufru. To mám bohužel vyzkoušeno s jinými auty taky, jednou i v tom dešti Co se týče šroubu co drží rezervu, je rozumné ho (když je čistý) trochu namazat vazelínou a před vyšroubováním lehce očistit (nejlíp ocelovým kartáčem, ve schránce v Zafiře je na něj místa dost). | ||
| |||
rezerva pod podlahou |
| ||
Host | Naša 7 miestna má tak isto plnohodnotnú rezervu pod podlahou zospodu, niektoré mali vo výbave kompresor a sadu na opravu pneu bez rezervy... | ||
| |||
jikup |
| ||
Host | Ano, jsem stejný případ - na Zafiře A r.2003 (7místná) mi taky chyběla rezerva a místo ní kompresůrek a pěnidlo. Podle čs. předpisů to tak může být jen u aut s výnosem signalizace snížení tlaku v pneu na palubní desku a současně auto musí být vybaveno dohuš´továním. Takže na STK - jen s rezervou. Dokoupit koplet kolo a drátěný koš pod auto se šroubem v přihrádce pod černým krytem v zavazadlovém prostoru. Jinak mi tam tyky chyběl ventilátor před chladičem - už se tam nemontuje. Ověřil jsem si v Chorvatsku že to ten druhý uchladí. | ||
| |||
IJK |
| ||
Host | Na rozdíl od VW Touran má Zafira i v sedmimístném provedení pod podlahou místo prp PLNOHODNOTNOU rezervu. Kompresor je příplatková výbava, ale i s ním tam rezervu originálně dávali. Platí pro Zafiry A i B. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | IJK napsal ... Zafira i v sedmimístném provedení Sice mimo tema, ale kazda Zafira je 7mi mistna. | ||
| |||
Mine |
| ||
Host | Je tu ještě jedna možnost, že pod autem je nádrž na LPG. V tom případě je tam, kde byla původně rezerva, ale to by asi kámoš věděl.. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |