Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Totálně oholenej volant u Omegy B? Při kolika km ? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lojza |
| ||
Host | Po shlédnutí pár Omeg jsem se nestačil divit co se týče stavu volantu. Všechny tyhle kousky u nás mají na tachu 220-240tis, volant však vypadá jako by to mělo najeto min. 2x tolik (což by vzhledem ke stáří i sedělo). Jak to tedy je? Opotřebovává se u Bčka volant rychleji, nebo to jsou všechno stočeniny? U své Omegy A mám najeto tachometrových 300.000 km a volant vypadá mnohem líp než u leckterých mladších Bček. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | U Omegy B je volant z hrozně šmejdskýho materiálu. Když jsem koupil svoji první Omegu B, tak měla najeto asi 220tis km a docela pěknej volant, ale po tom co jsem s ní ujel 15tis km, tak byl volant skoro na vyhození, vypadal tak na 500tis km. Asi je citlivější na pot, než jiné volanty, nejvíc se zničil v místech kde se drží, hlavně nad levou horní příčkou a horní půlkruh. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
brenky |
| ||
Host | no zalezi jak se o to predchozi majitel staral a jak jezdil (jak drzel volant). moje byvala OB ('96) mela taachometrovych 172tis km (ale neslo pocitadlo takze nevim kolik presne) a ta mela volant strasny moje nynejsi OB MV6 ('96) ma budikovych cca 270tis km a volant je v perfektnim stavu _; obe auta meli prede mnou 3 majitele (aspon podle VTP). Takze zalezi kus od kusu. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | nechat pořádně potáhnout kůží a je klid Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
ttoommaass |
| ||
Host | No, ja jsem mel půl rokem take uz dost sveho loupajiciho se volantu a tak jsem to resil. Byl jsem u kozenare, aby mi jej potahl. Ten me od tohoto odradil, ze pry je na volanty jakasi specialni kuze a blbe se to sije. Cena zavratna, cca 3000,- a tyden bez volantu. Zadny "futral" na volant se mi dostatecne nelibil. Zajel jsem na vrakac a koupil mnohem lepci za cca 500,- i s multifinci, te vsak chybi jeden camprdlik. Tak proto jsem jej trosku ukecal. Zrovna na OB jich meli na Kutnohorske docela dost. Ted jej osetruji Elaskonem a vypada vyborne. Obecne bych rekl, ze zalezi na agrsivite potu kazdeho z nas a ci je auto garazovane. Ono to slunce udela s volantem sve. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pocalounit (potahnout kuzi) volant ktery potazeny nebyl je trosku problem. Ten volant na to neni prizpusoben a je potreba pocitat s tim, ze tento se bud bude muset v nekterych patriich upravit (dole uprostred prorez na sev, zmenseni na konci paprsku atd ...) a i tak bude ten volant o tu kuzi tlustsi a nebo tam pak nepujde nasadit Airbag a bude dole "prekazet" ten sev. Kuze jsou dva typy, bud stejna jako je originalni, tedy rekneme hladka tenka a tvrda a nebo takova jakou maji treba VW tedy silnejsi na povrchu se strukturou a mekci. Ja jsem si volant ktery puvodne pocalouneny nebyl nechal pocalounit druhym typem kuze (viz. foto), je o malicko silnejsi ale me vyhovuje to, ze je prave malicko mekci nez original. Co se cen tyce tak bezna cena je 3000 - 4000 (ale videl jsem i inzerci za 7000), zalezi na tom co ten konkretni calounik bezne dela a obvykle pozaduji volant jiz demontovany vcetne Airbagu i kdyz ne vsude budou chtit ocalounit necalouneny volant. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Martas napsal ... Pocalounit (potahnout kuzi) volant ktery potazeny nebyl je trosku problem. Ten volant na to neni prizpusoben a je potreba pocitat s tim, ze tento se bud bude muset v nekterych patriich upravit (dole uprostred prorez na sev, zmenseni na konci paprsku atd ...) a i tak bude ten volant o tu kuzi tlustsi a nebo tam pak nepujde nasadit Airbag a bude dole "prekazet" ten sev. Kuze jsou dva typy, bud stejna jako je originalni, tedy rekneme hladka tenka a tvrda a nebo takova jakou maji treba VW tedy silnejsi na povrchu se strukturou a mekci. Ja jsem si volant ktery puvodne pocalouneny nebyl nechal pocalounit druhym typem kuze (viz. foto), je o malicko silnejsi ale me vyhovuje to, ze je prave malicko mekci nez original. Co se cen tyce tak bezna cena je 3000 - 4000 (ale videl jsem i inzerci za 7000), zalezi na tom co ten konkretni calounik bezne dela a obvykle pozaduji volant jiz demontovany vcetne Airbagu i kdyz ne vsude budou chtit ocalounit necalouneny volant. Vypada fakt suprove. ja mam rad silnejsi volanty. zitra jedu pro omegu 3000 24V tak sem na volant zvedavej | ||
| |||