• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Přejít na stranu  [1] 2 3 ... 49 50 51
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Monday 19 November 2007 - 14:13:30 Citovat
Host
Ahoj lidi, chtěl bych tímto založit vlákno, ze kterýho se všichni poučíme, to znamená, že napíšeš, jakou úpravu jsi dělal a jestli fungovala, nebo ne a jak. Jo a nezapomeň na typ a kód motoru.
Začnu s C 20xe:
1.Odstranil jsem restriktor na škrticí klapce, šlo tam víc vzduchu.Výsledek: vzduchu moc, při plnym plynu to jelo hůř.
2. Náporové sání v masce s velkou trumpetou: běží supr, lepší akcel., ale do prvního deště.Pak zvlhne vložka a loudá se dokud zase nevyschne.
3.Odstranění obou sítek u váhy vzduchu: Lepší akcelerace, ale vyšší spotřeba při částeč. zatížení. Navíc musí být naprosto těsná soustava, jinak jde váha do kytek( nečistoty a pulzy v sání).
Tolik prozatím, mám toho víc, ale nechám psát i ostatní- neškudlete a sdílejte se.Jirka
Martas_
Monday 19 November 2007 - 14:21:16 Citovat
Host
No ja nevim zda se to vlakno nemelo spis jmenovat jak rychle znicit motor, pripadne jak zhorsit jizdni vlastnosti _;
Jiřik
Tuesday 20 November 2007 - 10:59:31 Citovat
Host
Jasně, ne vše funguje tak, jak bychom si představovali, ale různé účinné zlepšováky tady jsou, tak proč je nezveřejnit?Např by mě zrovna zajímalo jestli nemá někdo zkušenosti s těma supramagnetama, co se navlíkaj na palivový hadice, funguje to?
Standa
Tuesday 20 November 2007 - 12:36:58 Citovat
Host
Jezisi, to snad ne. Tohle vlakno by se spis melo jmenovat - Rady zacinajiciho tunera.
Jiriku prostuduj si principy fungovani motoru a jeho casti driv, nez ten Tvuj odejde do vecnych lovist a Ty uz nebudes mit ani korunu na jeho opravu.
Jen je skoda, ze se zacinas ucit prave na tomhle hodne zdarilem motoru, ktery si ti nezaslouzi.
Tomin
Tuesday 20 November 2007 - 13:02:45 Citovat
Host
Proc ho nenechat se neco priucit ??? Je to jeho motor, jeho cas, jeho penize.
Nevidim v tom vubec nic spatneho.
Vubec se mi zda ze zdejsi "osazenstvo" (nemyslim to nijak zle) je v prumeru dosti skepticke az pesimisticke jakmile se kdykoliv zacne probirat cokoliv co jen vzdalene naznacuje tuning.
VGT
Tuesday 20 November 2007 - 13:49:42 Citovat
Host
Jiříka nezatracujte - já ho tady na netu sleduji již delší dobu, a můžu Vám napsat, že se od něj leckdy i něco přiučím (zvláště když se chlapsky přizná a napíše, co zrovna zkazil). Ale také mě i přivedl na různé nápady, třeba s tím sáním u X16XEL - u starého provedení. To se ti Jirko povedlo _; (a nemyslím to ironicky).
Dnes zrovna píše, co vyzkoušel a co není dobré (Cimrmanova teorie slepých uliček = tudy cesta nevede) . Jen kdyby každý z nás dokázal své zkušenosti předat ostatním !!! Jen tak dál, Jirko !
(doufám, žes ten Jiří z Loun) Magnetickou úpravu paliva považuji za blbost.
Laïa
Tuesday 20 November 2007 - 14:26:20 Citovat
Host
Motor: Z32SE

Úpravy:
Sportovní vložka do airboxu: subjektivně se zrychlila reakce na plyn, akceleraci a maximálku jsem nezkoušel - akceleraci stejnì škrtí ESP

Plánované úpravy:
Svíčky Denso Iridium: Nic moc od toho nečekám, takže mohu být pouze příjemně překvapen (snad ne nepříjemně).
Ostrá vačka ala OPC: Zatím hledám, kde se dá sehnat za rozumnou cenu.
Výfukové potrubí: na to asi kašlu, svody a sportovní kat jsou docela drahé věci a přínos je diskutabilní.
Chip: možná risknu na závěr chip. Sice u atmosféry nemá takový přínos, ale zase nestojí moc peněz Jsou firmy, které uvádějí i u atmosfér slušné navýšení ( třeba Odkaz ) - otázka je, nakolik tomu vìřit.

No a co dál? Leda tak nitro

Každopádně každou radu uvítám - ideálně včetně informace kde mi to kdo za kolik "provede".
dada
Wednesday 21 November 2007 - 12:36:49 Citovat
Host
supramagnet je super, zvlášť za 1000,- , na parkovišti mi ho kikán nabízel z a300,- a spotřeba bude prý o víc jak 100% nižší
....sakra, co já s tím benzínem budu dělat......
Jiřik
Wednesday 21 November 2007 - 14:05:21 Citovat
Host
Ahoj, děkuju všem , kteří mě podpořili, o to tady právě jde, proč opakovat chybu někoho jinýho? Můžem se od sebe navzájem leccos dozvědět, Stando jak funguje motor to doufám vím, ale Ty víš pravděpodobně víc než já, pravděpodobně jsi dělal GO na více, než pěti šestnáctiventilech, když jsi tak sebejistej.Pokud máš co sdělit, budem jenom rádi.
Tu vložku do boxu bych rád vyzkoušel až budou koruny.
Omotal jsem svody hliníkovou fólií, nejde tolik tepla na motor(to nás zajímá v létě) a lambda má o něco přesnější informace, rychleji se prohřeje na předepsanou teplotu(vyhřívaná asi jen o chloupek), možná taky líp funguje KAT, ale ten já nemám.
Rád bych se dověděl, jaký máte zkušenosti s přísadama do olejů, konkrétně těma na bázi OLOVA, KERAMIKY a TEFLONU.Jak se choval motor po jejich aplikaci?Ztišil se? Běžel líp?
Já jsem zkoušel XERAMIC a subjektivně žádnej rozdíl, objektivně- po demontáži byly vačky lesklejší, ten povlak tam byl. Nezanese to olejová vedení u hydroštelů?
VGT
Wednesday 21 November 2007 - 15:05:19 Citovat
Host
Teflon v motoru je marketingový tah - typická reklamština. Teflon (název společnosti DuPont pro hmotu PTFE) se do motorů do olejových náplní nehodí. Firma DuPont se od jeho použití v těchto aplikacích distancuje ..... To vzniklo tak, že někdy v sedmdesátých letech minulého století začal John Bishop (špičkový tribotechnik) vyrábět kluzné přísady do mazacích olejů. Prodával je různým odběratelům. Aby se podpořil prodej těchto výrobků, tak jedna z firem (fa.Petrolon, tuším se jmenovala) přisypala do lahve takovéhoto lubrikantu (maziva) špetku práškového teflonu, ten v té době letěl jako technický hit-nadějná novinka. Toho názvu byly plné media, každý věděl co je Teflon. A začali tvrdit (Petrolon), že zlepšená mazivost a kdeco okolo je způsobeno právě moderním a módním Teflonem. Bishop už dávno neprodává své výrobky cizím firmám (protože ve své naivitě s ním každý překupník vydrbal a namastil si kapsu sám), ale jméno teflon v oleji se traduje dále ...(a nástupnické firmy po Petrolonu stále prodávají "úžasná teflonová" maziva). Sám jsem měl Slick 50 ve svých dvou autech Odkaz Při tom prvním použití se zlepšil chod studeného motoru (zřejmě trochu kleslo vnitřní tření motoru), hlučnost ani spotřeba nepoklesly. Na výkonu motoru jsem též subjektivně nezpozoroval žádné změny. Při druhém použití jsem nezpozoroval vůbec nic (byl to ovšem vůz se vstřikováním paliva narozdíl od toho prvního vozu -karburátorového).
Na ostatní přísady, co se ptáš, pohlížím tedy obdobně, ale nepoužil jsem je, nemám osobní zkušenost.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 ... 49 50 51  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2082 sec,0.1575 z toho dotazů.