• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prasklé svody
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
VGT
Wednesday 04 July 2007 - 13:14:34 Citovat
Host
... tady bych nesouhlasil s Chavronem. Běžné "měděné pasty" mají udávanou tepelnou odolnost 1300-1100°C, výfukové plyny těžce zatíženého nezávodního motoru (který je vpořádku) mají teploty tak do 900°C. A to jde o teplotu plynů a ne výfuku či šroubů v chlazené hlavě.
(diesel má teplotu ve výfuku ještě nižší)
JardaB
Wednesday 04 July 2007 - 20:21:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jj, u te pasty jde o to, ze to co je smichany s medi zmizi a zustane mezivrstva medi. Pamatuju jak na S120 prodavali srouby s nanesenou vrstvou medi - zrejme stejny princip.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Cesťák
Wednesday 04 July 2007 - 22:24:58 Citovat
Uživatel #1134
Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31
Příspěvků: 362
Nechci tě strašit, ale neotálej a něco s tím udělej!
Měl jsem 1,6 16v a prdly mi parohy. Řekl jsem si: "Prdíte na mě, já prdím na vás". Nechal jsem to do příští servisní prohlídky a "prasil" si to dál. Pak to začalo nějak divnš jet, tak jsem zajel do servisu a ejhle: Lanbda v háji, protože na ni prý šel okysličený vzduch z praskliny. Zaskřípal jsem zubama, vyměnil lambdu a parohy a po měsíci mi odešel katalyzátor. Prý lambda dávala moc paliva a to hořelo a hořelo, až prohořelo katalyzátor. To už jsem zubama skřípal pořádně. Takže vyměnit, zalepit, cokoliv, hlavně nenechávat vyhnít.

Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ...

Vectra B Sedan Elegance Y26SE

Vectra C Karavan Cosmo Z30DT

Yper
Friday 06 July 2007 - 10:04:58 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já zcela běžně používám měděnou pastu a je to to nejlepší na opětovné povolování spojů. Měď koroduje tak, že se vytvoří vrstva měděnky a ta je měká a způsobí, že závit šroubu a závit díry neproroste dohromady a jde utrhnout. Navíc snáší vysoké teploty - viz jak píše VGT

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jiřík
Monday 09 July 2007 - 09:53:13 Citovat
Host
Děkuji,
hned jak našetřim tak to dám opravit. lambdu jsem už objednal u Zralýho 2250 Kč/kus a už jen ty svody _;
Mikal
Monday 16 July 2007 - 08:48:02 Citovat
Host
Ahoj mám teké Astru G x14 xe 99 a mám také asi prasklé svody, chci se jen zeptat jsou prasklé jakoby ze spodu (k motoru) po nastartování je to trochu hlučnější a pak je klid (kontrolky nesvítí) lambda ok. Vyfukové spaliny u motoru nejsou cítit.

Mám dataz jezdím krátké trasy (7 + 7 km) a jestli mi to vydrží ještě tak 3 měsíce ( , chci to také vyměnit, ale nejsou love.

sím,sím
qpc
Monday 16 July 2007 - 08:56:46 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ale to je obdobnej případ,nikdo ti nedokáže říct jak dlouho co vydrží..Je to risk..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Mikal
Monday 16 July 2007 - 11:28:38 Citovat
Host
No to já chápu, jen co jsem tu četl, tak také raději koupím vše a teď jsem se vycucal z peněz na dovču, A až v září budou love, tak jen jestli to vydrží.

A pak to praskne hodně a prdí to stále? nebo jak to už je hodně nebezpečné.
Díky
Lhex
Monday 16 July 2007 - 13:03:51 Citovat
Host
co je myslím nejhorší, že to nětěsní jak má a výfukové splodiny jdou do přední motorové části, že se dostanou i do kabiny je nasnadě.
Oxid uhelnatý má tu vlastnost, že se krvi pevně váže na krevní barvivo a brání přenosu kyslíku. Významná je pro případnou otravu CO doba po kterou člověk vdechuje byť nízkou koncentraci CO a hladina v krvi tak postupně stoupá. To u mě rozhodlo a s netěsnícími parohy bych nejezdil, obzvlášť jestli povezeš děti apod. - ty mají pak v krvi koncentraci slušného kuřáka..
Jinak máš rok 99, jestli odejde lambda bude to možná i stářím a seženeš jí možná za 2 a univerzální katalyzátor za 3 tisKč. Ode mne vše!
Cesťák
Monday 16 July 2007 - 21:08:26 Citovat
Uživatel #1134
Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31
Příspěvků: 362
Dáš mu i transfůzi?
PS.: Kat za 3000? Budu si tě pamatovat. _;

Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ...

Vectra B Sedan Elegance Y26SE

Vectra C Karavan Cosmo Z30DT

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1442 sec,0.1120 z toho dotazů.