Autor
|
Příspěvek
|
Viktor | Monday 21 February 2005 - 07:53:47 | | |
| |
|
Pr»ka | Monday 21 February 2005 - 08:15:04 | | |
Čau Viktore.Hodně záleľí jaký rok si představejeą a za kolik peněz.Vysvětlím ti to na mém případě.Jsem hamoun a nerad stojím pořád u pumpy.Měl jsem VeBe combi 74kW,kdyľ mi řekl jeden servisman ,ľe v tom Oplu snad nemají rozum díval jsem se na něj divně.Dnes mu dávám za pravdu.To auto má přes 1400kg a 1,6 ani náhodou.1,8 moľná a to nevím spíą 2,0.Spotřeba mimo obec ąla, ale ve městě píąou 11,8 a já jsem jezdil za 10 a to není nic pro mě.Dnes mám Astru G ve městě najedu za 500kč 300km a to je něco pro mě 74kw na 1200kg absolutně stačí jsem spíą jezdec ve městě 50km/h.A tento názor je spíą z pohledu spotřeby. |
| |
|
Duffy | Monday 21 February 2005 - 09:23:20 | | |
No, chce to ą»astnou ruku Viktore. Já osobně bych souhlasil s Pr»kou - 1,6 na kombík je vcelku málo - Já mam tento obsah v sedanu. Co se mýho auta týče X16XEL, r.v.96, najeto uľ 116tis, tak jsem vcelku spokojenej - teď v zimě jsem napočítal spotřebu cca 7,5l. Ale je poznat, ľe je to línějąí a kdyľ vezu 3-4 lidi+nějakou bagáľ, tak jsem rád, ľe nemam klimu Pro Vectru kombi minimálně 1,8 - by mohl poradit Riwal |
| |
|
fist | Monday 21 February 2005 - 10:29:56 | | |
Ahoj, ja mam na sedanu VeBe 1.8 motor a (mozna protoze jsem nesedel v 2 litru) moc si to pochvaluji. I kdyz mam auto plne nalozene a klimu zapnutou, tak to jede. ale vetsinou jezdim ve 2-3 lidech, a to je pohoda. Hlavne to chce stesti na dobry kus, aby si s tim nemel potom nejake problemy. |
| |
|
JohNek | Tuesday 22 February 2005 - 07:39:24 | | |
Já jezdím 5 let ve VeBe 1.6 (74kw), r.v.96. Protoľe jezdím větąinou sám a bez bagáľe, tak mi ten obsah vcelku stačí, i kdyľ co si budeme lhát, ľádná sláva to není. Spotřeba se v mém případě pohybuje okolo 7.8 l/100km, + 0,25 - 0,5 l/1000km oleje 5W-40. Rozhodně to auto nepovaľuju za nespolehlivějąí. U cesty jsem zůstal stát snad 20x. Vľdycky se rozsvítila kontrolka el. motoru a zdechlo to. Musel jsem vľdycky počkat tak 5 min a pak to normálně zase nastartovalo a jelo. Musím zaklepat, ľe teď uľ se mi to dlouho nestalo. Moľná ľe to naposled v servise definitivně opravili. Mohlo to být asi AGR ventilem. Jinak za prachy, za které se dá sehnat VeBe, asi nic lepąího neseľeneą. Tak přeji ątastnou ruku při výběru. |
| |
|
Lib | Tuesday 22 February 2005 - 08:02:06 | | |
Viktore, doporucuju tak dvojku Jestli chces nejaky detailni info o VeBe 2.0 CDX, tak se koukni ke me na stranky, myslim si, ze jsou dostatecne detailni |
| |
|
riwal | Tuesday 22 February 2005 - 09:34:09 | | |
Minimálně 2.0 16V, ale lepąí jednoznačně 2.5 V6, záleľí jestli Ti de o pojiątění a spotřebu. 1.8 16V je dobrý, ale oproti dvoulitru uąetříą jen na pojiątění na spotřebě vůbec ne, takľe optimum je asi 2.0 16V. O 1.6 bych se u Vectry vůbec nebavil, to je asi jako 1.4 MPI u Oktáfky |
| |
|
Lib | Tuesday 22 February 2005 - 10:31:01 | | |
mno uz sem slysel z par zakulisi, ze 2.5V6 neni nic extra, stara koncepce, drahej provoz a nic moc vykon (rozumnej - na ten obsah) |
| |
|
MZ | Tuesday 22 February 2005 - 11:03:47 | | |
VeBe 2.0DTi (X20DTH) Caravan r.v.2000, najeto 101tis.km: spotreba ted v zime 7.5l a v lete kolem 7l, vykonove to staci, ale kdyz chces jet svizneji musis to trosku prislapnout (jako ja - proto takova spotreba), krome nejakych blibin (jako jsou prepadove hadicky a pod) bez zavad (ale tuky tuk na drevo). |
| |
|
riwal | Tuesday 22 February 2005 - 11:19:59 | | |
Optimum by asi byl facelift po roce 2000 s 2.2 16V beňo. |
| |
|
|