Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rozvody na 3.0 24v Včko |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
manťák |
| ||
Host | zdravím neví někdo jak se dělaj rozvody na omegu 3.0 24v Včko???dík | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Docela blbe To chces delat sam? Upresni kdyz tak dotaz. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
manťák |
| ||
Host | kámoš to má doma rozbraný a potřebuje to dát dohromady | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Delal jsem to taky sam a bez pripravku - predne je potreba nastavit kola na vackach na rysky proti ryskam na krytu, situaci komplikuje, ze je jichtam vic - kazdopadne musi odpovidat horni uvrati - odpovidajici ventily ve strihu. Na foto je to trosku videt. Na aretaci jsem pouzil hrebiky Pak tam vrazit remen na spravne zuby podle rysek a pak je dulezite nastavit spravne kladky - 2 nastavujou casovani a jedna napnuti, ja si to oznacil presne pri demontazi a nastavil stejne, je potreba tim vzdy parkrat otocit, je to trosku zive. Ale sedelo to presne na ty rysky. Kdyz tak jeste upresnim, uz jsem to delal 2x Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
manťák |
| ||
Host | jasně dík já mu to řeknu a uvidíme nejhorší je,že tomu kterýmu to dělá asi přetáh výměnu a byl prasklej rozvoďák nebo tak něco | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | jakej rozvodak, slusny auto ma retez, ale pravda je, ze i ten muze prasknout ci preskocit:-( | ||
| |||
jsem tajný |
| ||
Host | To Vrgada: tobe, pri tvem stesti, by odesel i napinak toho retezu (moje zkusenost na Fordu DOHC) To JardaB: jak se nastavuji rozvody dvouma kladkama ? Rozvody na 2.5V6 jsem delal s technikem, ale zadne nastavovaci kladky jsem nepotkal. Ta vlevo nad altikem resi napnuti, ne ? A na tech zbylejch dvou se da neco stelovat ? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no zatim neodesel, ale pri zpetne montazui napinaku se zjistilo, ze ma upevneni strhly zavity (takze se to prevrtavavalo a davaly se tam vetsi srouby-takze v budoucnu muze opravdu bejt a taky se nam podarilo rozdrobit zub ozubenyho kola primarniho retezu, kdyz jsme ho pouzili jako sprajc pri dotahovani kladek, ... JInak jsem byl pritomen finte znaceni rozvodaku, na stary remen se malovaly barvou znacky takze to presahovalo i na kola. Novy remen se prilozil ke starymu-znacky se obkreslily a pak se to montovalo podle techto oznacenych bodu. Ale hrebik yjso samozrejme lepsi, al eje zapotrebi je poradne zatlouct a pak je taky vytahnout:-) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | pardon ne kladek ale vackovych hrideli (mnaji vzadu vybrani pro klic) a nejak jsme to prehlidli (vzbytecne hyhozejech 1700Kc a dodavka kolecka az z Nmecka) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tomin: Ty dalsi 2 kladky maji excentricky umistenou diru a steluje se s nima casovani. Normalne je na to hromada pripravku. Cele se to vzajemne ovlivnuje a je to docela zabava ?lola Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |