• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Slábne posilovač řizeníf
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martin
Saturday 17 March 2007 - 09:13:06 Citovat
Host
Zdravim, mam tento problem ted. Kdyz je auto normalne studeny nebo proste stoji, pak do toho skocim, tak kola normalne zatočím i na místě na volnoběh. Když pak nejakou chvili jezdim a cely se to asi ohřeje a nekde zastavim, tak na volnobeh už ty kola neotočím, je to jako kdybych s nima točil při vypnutym motoru. Pomuže až přidaní plynu, pak to zase jde otáčet lehce. Olej v servu je dostatek. Kola mam original 16" 225. To by melo vsechno zvladat ne?
qpc
Saturday 17 March 2007 - 09:25:04 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
hm,to vypadá na problém se servopumpou...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


prťka
Saturday 17 March 2007 - 09:44:33 Citovat
Host
Se servopumpou...to je právě zvláštní....právě ,že jak se to zahřeje, tak ty plíšky v pumpě lehčeji vyjíždí a mělo by to fungovat lépe...je vpořádku napínák řemene nebo řemen?
necik
Saturday 17 March 2007 - 10:00:27 Citovat
Host
Vymen olej!!Me poradili olej do automatických prevodovek a bylo to fakt ono.A kdejakej chytrák tvrdil,ze je to pumpa a pak to chodilo jak nový. _;
prťka
Saturday 17 March 2007 - 10:31:06 Citovat
Host
taky to může být tou kapalinou...ta kapalina se jmenuje....Castrol TQ...specifikace Dexron III...koupíš ji i v Tescu
VGT
Saturday 17 March 2007 - 12:54:26 Citovat
Host
Také bych nejdřív zkusil vyměnit náplň posilovače řízení.
Ale pozor na to:
Castrol TQ je převodový olej (krom jiného: viskozita cca 60 mm2/s)
Castrol ATF TQ DIII je hydraulický olej (viskozita cca 7,5 mm2/s)
Pro koho je můj popis zase jen teoretickým blábolením, tedy jednodušeji:
Olej Castrol TQ do posilovače řízení rozhodně nelít !!!!!
Castrol ATF TQ DIII do posilovače řízení lít.
Odkaz
Lze samozřejmě použít hydraulické oleje (hydraulické kapaliny) i jiných výrobců, ale ať splňují normu Dexron III (Dexron tři).
Martin
Saturday 17 March 2007 - 13:21:56 Citovat
Host
Aha, diky. Zkusim vymenit tu kapalinu a dat tam ten Castrol. Zvladnu to vypustit i samodomo? Jak presne to vypustim?
prťka
Sunday 18 March 2007 - 05:53:48 Citovat
Host
Napsal jsem to špatně a ještě jinak......do posilovače řízení patří kapalina do automatických převodovek nejlépe specifikace Dexron III nebo IV...Martine to co my tu s Václavem předvádíme toho si nevšímej, to je taková naše hra...kdo je víc chytřejší a větší ješita....důležité, aby jsi tam dal to co tam patří...prostě červenou řídkou ...do automatických převodovek...specifikace Dexron III


Jo ještě něco na moji obhajobu co jsem napsal....tam kde kupuji oleje já, mají to o čem já mluvím nazvané Castrol TQ Dexron III...je to kapalina do automatických převodovek na minerální bázi za 226kč/l...na stránkách Castrolu, tento název mají nazvaný do mechanických převodovek universální...jsem zase poučen...vypadá to, že na každých stránkách je to jinak...ale je to jen slovičkaření.....důležité co jsem řekl...do automatických převodovek


ještě pro upřesnění at si někdo nemyslí, že si vymýšlím
Odkaz

[ Upraveno Sunday 18 March 2007 - 06:17:44 ]
prťka
Sunday 18 March 2007 - 06:30:45 Citovat
Host
Tak mě zaujal Václav až jsem ti zapomněl odpovědět Vypustit to doma není tak jednoduché, ale záleží jak si zručný....člověče ani nevím jak to má omega, ale předpokládám, že podobně jako Vectra. Prostě musíš oddělat trubku nebo hadici co nejníž k řízení pod čerpadlem......z nádobky a z čerpadla ti to vyteče samo...a v řízení ti zbude nepatrná část...pokud by jsi chtěl být pečlivka a vylít to i z řízení musel by jsi oddělat i tribičky na něm a točit pomalu volantem doprava a doleva a kapalina se ti vytlačí...ale v řízení toho zůstane tak málo, že to je myslím zbytečné. Ted si neuvědomuji, kkde je nejnižší bod pod čerpadlem...možná až na řízení...to nevím...prostě pod čerpadlem povolit a ono to vyteče....odvzdušníš tak, že nastartuješ a pomalu otáčíš doleva a doprava...vypneš motor a znovu nastartuješ ...asi 4x....bude ti v tom bublat jako v moři

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1318 sec,0.0999 z toho dotazů.