• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Praskly pletenec
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Ondra
Tuesday 26 June 2007 - 11:44:03 Citovat
Host
Ahoj,
zhruba od zimy mi za studena lehce prdi vyfuk a vcera jsem zjistil, ze je praskly pletenec (http://obchod.prodejvyfuku.cz/default.php?cPath=731). Je praskla zhruba horni tretina - viz Odkaz
Dalsi obrazky jsou pripadne na Odkaz

Mam otazky:
- Jak rychle lze ocekavat, ze se zbytek utrhne, kdyz se to trha jiz skoro pul roku a 6000km?
- Ma cenu to zkusit oblepit nejakou paskou (jedeme v patek na dovolenou cca 1000km)?
- Jak snadno se to meni? Vypadá to, jako že je to jen nastrèené pod kroužky navaøené na trubky. Je to tak?
- Jaky prumer a delku pletence ma AstraG s X16XEL?

Dekuji
OnD, AstraG 1998, X16XEL
Lucki
Tuesday 26 June 2007 - 12:44:02 Citovat
Host
Jak rychle se to utrhne bych se vůbec neodvažoval hádat, protože to závisí na hodně okolnostech. Oblepovat taky netuším, ale myslím, že existuje nějaká speciální páska, která se dá na výfuky použít. K výměně je potřeba vyřezat ten stávající pletenec (plamenem) a navařit tam nový....pokud nechceš kompletně celý díl výfuku nový....což by bylo asi tak dvojnásobně dražší (pokud s katalyzátorem, tak i víc)...... __;
qpc
Tuesday 26 June 2007 - 18:38:18 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
pokud to chceš tak rychle a nechceš se s tim otravovat,navšiv servis ,kde dělaj výfuky( v Praze třeba \spei ),jinde nevim...je to nejjednodušší řešení

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


JirkaK
Wednesday 27 June 2007 - 11:54:45 Citovat
Host
Ahoj. Řešil jsem nedávno stejný problém - jezdil jsem s částečně prasklým vlnovcem asi půl roku, několik tisíc km, až jsem se namíchnul a nechal ho vyměnit teď v dubnu - ale nebyl tam žádný prudký vývoj, takže bych asi zůstal v klidu.
Tomy
Tuesday 30 October 2007 - 20:35:24 Citovat
Host
Pletenec jsem taky měnil (AstraG 1.6, 16V 74kW). Z druhovýroby jsem koupil samostatný kus - jenom pletenec za asi 800,-Kč. Kámoš v dílně ten starý vyříznul a navařil ten nový a od té doby klid. Je to asi 2 roky.
Hujer
Tuesday 30 October 2007 - 22:22:23 Citovat
Host
Taky bych neřešil žádné lepení. Jak napsal qpc a další, nech tam navařit nový kus. Náklady se ti vrátí ve formě snížené spotřeby.
Gizmo_CZ
Monday 31 December 2007 - 16:36:56 Citovat
Host
Přrd měsícem jsem ho měnil na X17DTL a stálo to i s výměnou v servisu 1000Kč tak pohoda
OnD
Wednesday 21 May 2008 - 13:10:42 Citovat
Host
Vazeni, dekuji za predchozi rady - postupoval jsem podle nich. Ten pletenec z uvodniho dotazu "koncene" pred tydnem (tedy cca po roce a pul od objeveni problemu) praskl (auto zacalo vyrazne "zvucit"). Puvodne jsem prasklinu omotal hlinikovou paskou a ovazal dratem, coz na ten 1.4 roku pomohlo.

Stary pletenec jsem vyrizl rozbruskou a CO-ckem tam navaril novy za 500Kc, prumer 45, delka 260mm (http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?pod=/eshop/100100x8.htm) + vymenil tesneni 256-919 za 75Kc (http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?pod=/eshop/100690x11.htm). Pred tim jsem urizl 2cm dilu vyfuku smerem ke katalizatoru, aby delka pasovala. Mozna by stacil pletenec dlouhy 230mm. Puvodni mel delku 200mm. Autogenem to svarit neslo.

Nejvetsi problem bylo povolit srouby drzici koleno pod parohama. Tri srouby sly celkem dobre, ten nejhure dostupny praskl a musel jsem ho odvrtat.

OnD, AstraG 1998, X16XEL
RBr
Tuesday 05 August 2008 - 20:26:38 Citovat
Host
Díky všem výše uvedeným za popis zkušeností.
Řeším tento týden taky pletenec, jen u Omegy B, X20XEV.
Náhodou netušíte někdo, jaký pletenec (rozměry) si připravit v mém případě?
Yper
Wednesday 06 August 2008 - 07:09:56 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Je to přece úplně jednoduché - chce to jen vlézt pod auto s šuplerou a změřit vnější obvod trubky na kterou se to bude navařovat a podle toho pak koupit vlnovec s vnitřním průměrem . Délka se dá odměřit obyčejným krajčovským metrem.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1369 sec,0.1058 z toho dotazů.