• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VYŘŠENO 1.7DTi cuká jen za studena ..vadný řídící SPV ventil Denso..!!!!!
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Marick
Thursday 25 January 2007 - 15:21:46
Host
To ne, TC tam nemám. Určitě to dělá přímo motor, protože to je dobře poznat při přidávání plynu na místě na neutrál.
Halis tady zmínil turbo. Tam by možná mohl být problém - v okamžiku, kdy začíná poprvé zabírat. Ale jsem laik, tak nevím jak to ověřit, co na turbu nechat zkontrolovat, proměřit? Pech je, že když dojedu do servisu už se zahřátým motorem, tak to na 99% už dělat nebude...
Yper
Thursday 25 January 2007 - 15:41:53
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Hele Halis a Corlis, díky za chválu, ale abyste ze mne nedělali neco víc, než mohu být!

Každopádně součástky, které se mohou projevovat cukáním motoru by mohly být tyto:
A- nejen odvodnit, ale rovnou bych vyměnil palivový filtr celý, protože určitě nikdo neví, jak dlouho tam ten starý je a palivový filtr by se měl něnit - já ho měním 1x2 roky.
B - systém přepadových hadiček od vstřiků bych vyměnil - myslím ty hadičky - nekupuj gumové s textilním opletením, ale kup takovou jejíž konstrukce je následující - guma/textil/guma - vydrží většinou na věky!