• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VYŘŠENO 1.7DTi cuká jen za studena ..vadný řídící SPV ventil Denso..!!!!!
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Marick
Tuesday 21 November 2006 - 16:32:15
Host
Zdravím vás.
Mám pocit, že se mi začíná projevovat nějaký problém s motorem - když vyjedu se studeným motorem, tak při prvním rozjetí, někde mezi 1500 - 2000 ot. motor začne cukat (takové krátké výpadky několikrát za sebou). Pak to přestane a při dalším přidávání plynu už to nedělá a dál už to jede celou dobu bez problémů. Prostě to začalo dělat jenom ráno, při prvním rozjezdu. Podle mě to je tehdy, když auto stojí delší dobu (přes noc) a je venku zima. Jako by tam někde něco zatuhlo nebo co...
Je to cítit i když po nastartování vytočím motor do těch otáček na místě. Startování je bez problémů...
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo názor čím by to mohlo být? Vstřikovací čerpadlo? Turbo?

Astra G, 2001, 1.7DTi (Y17DT Isuzu)

Díky předem!


[ Upraveno Sunday 23 December 2007 - 22:46:02 ]
ALDA
Tuesday 21 November 2006 - 16:47:44
Host
Zkusil bych palivový filtr, možná nějaký bordýlek, ještě sice nemrzne, ale ty sračky ve filtru můžou být celkem ztuhlé. Pak to může být nějaké čidlo, když je studený režim, tak se chová jinak než za tepla apod. Počkej na nějaké odborníky motoráře
Corlis
Wednesday 22 November 2006 - 05:51:00
Host
je to jednoduché, dej si vpravo do Hledej cukání motoru a pročti si vše, co je k tomu napsáno. Sjed až dolů do poraden.
Marick
Wednesday 22 November 2006 - 16:18:31
Host
Dřívější příspěvky v poradnách jsem si samozřejmě prošel, ale pro tento typ motoru (nebo pro diesely obecně) jsem toho moc nenašel. A většinou tam je popisované cukání za jízdy spíš trvale, ale mě je divné, že mi to dělá jenom ze začátku, asi než se motor trošku zahřeje. A nejhorší je, že už mi ve dvou servisech řekli akorát to, že to je nedohledatelné, když se to projevuje jenom někdy (
Chtěl bych zatím vyloučit nějaké banality, tak asi zkusím zatím obhlídnout ten palivovej filtr, jestli není zavodněnej nebo něco...
Marick
Monday 27 November 2006 - 11:45:24
Host
Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych kouknul pod kapotu, ale moc z toho nejsem chytrej.

1. Chtěl jsem zkusit odvodnit ten filtr, ale nepodařilo se mi to. Celé to těleso filtru je v jakémsi krytu, ze kterého se mi ho nepodařilo dostat. V manuálu píšou "Odjistěte filtr a mírně ho vysuňte z krytu". Ale jak? Co, kde odjistit? Můžete mi to prosím někdo přiblížit, kdo to dělal?

2. Všiml jsem si, že u dvou trubiček co vedou ke vstřikům jsou trošku "navlhlé" dvě takové ty převlečné matice. Né, že by z toho něco teklo, ale ty zbývající dvě jsou proti nim úplně suché a čisté. Nějaká netěsnost? Nemohlo by tohle souviset s tím zmiňovaným cukáním?
Gizmo_CZ
Friday 01 December 2006 - 12:16:48
Host
ten filtr má zespodu umělohmotný výpustný šroub na odšroubování rukou ne klíčem! Nic oddělávat nemusíš!!

Ty vlhké hadičky bych dotáhl nebo dal nové svorky!!! __;
Marick
Tuesday 23 January 2007 - 14:57:40
Host
Ahoj, můj problém pořád přetrvává. Dá se s tím normálně jezdit, ale rád bych na to přišel, takže sem znovu zkouším hodit dotaz...

Nejlíp je to poznat na volnoběh, když postupně pomalu zvyšuju otáčky. Vždy přesně mezi 1900 - 2000 motor začně vynechávat, něco jako by nešel plynule přísun paliva. Po chvíli to přestane. Když to opakuju znovu, tak už je většinou všechno v pořádku. Za jízdy se to projeví cukáním auta při rozjezdu, a pak už to jezdí normálně.

Zatím jsem jenom zkontroloval filtr paliva, v servisu mi dotáhli ty netěsnosti vstřiků a zkoušel jsem to projet s nádrží, kam jsem přidal nějaký cleaner - STP Diesel Injector. Ale výsledek žádný.

Čeho se chytnout? Jak dál postupovat? Co se v motoru děje zrovna při těchto otáčkách?

Díky za názory!
Corlis
Wednesday 24 January 2007 - 05:11:55
Host
Já bych počkal na Yperka, až se tu objeví, to je guru na diesely a turba...
Halis
Wednesday 24 January 2007 - 19:29:15
Uživatel #630
Registrován: Thursday 02 March 2006 - 09:47:21
Příspěvků: 228
Nechci předcházet plnohodnotné odpovědi Ypera, ale jen odpovím na tvou otázku, že kolem 2000 ot/min. začíná spínat turbo. Ale jak radí Corlis- čekání na Ypera se vyplatí.

Zafira B- 1.9CDTI/110kW '06
Spotřeba OPEL ZAFIRA B 1.9 CDTI ECOTEC (110kW) 110 kW / 150 HP[/url]
Vectra B- 1.7TD Intercooler '96= PRODÁNO

Ascona B- 16N '78
timony
Thursday 25 January 2007 - 12:34:17
Host
Další možnost, kterou normálně člověk nevezme v potaz je Traction Controll... Pokud ho máš a rozjíždíš se na kluzkém, cukat to může taky.. zvláště když je to studené, směs je bohatší a máš jiný cit na plyn. pedál.. dnes ráno mi to dělalo taky.. jsem se trošku vyděsil, než mi to došlo
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2721 sec,0.2332 z toho dotazů.