Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nerovnomerne sjete pneu! |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já se teda s Omegou dostal v zimě kam jsem potřeboval a to nemám TC a navíc Ústí n.L nepatří mezi rovinatý města Jinak to že na civiku a acordu vydrží nápravy dýl bych přisuzoval váze vozu. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
omegalukin |
| ||
Host | Pokud jsou sjeté hrany pneu, tak i po seřízení geometrie se budou sjíždět pořád na chuja jednou je ta guma načnutá, takže půjde stejně kukat... Tomis napsal ... no mne se sjizdeji prozmenu zadni, a to pred i po geometrii, je to celkem dost markanti i za jednu letni sezonu. Predni mam jiz 4tou sezonu a v pohode, ani vzorek tam temer neubyva . sem pred 14 dni prezul na zimni a nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy, a tak pri vyhybani jsem prorazil gumu s temer 1cm vzorkem na levem predku o obrubnik na ostruvku. samozdrejme dotecnej hned ujel, nez jsem zastavil, tak jsem v 11 v noci menil kolo na ulici, fakt zabava jeste do toho ten vitr predevcirem, no nic. Kdyby nahodou mel jednu zimni Kormoranku navic, dejte vedet, mam k ni zbyle 3 na aute a zadnou rezervu | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Přední nebo zadní..... __; Rozhodně musí být tlumiče OK, silentbloky OK. Od toho chce začít. Ostatně geomterii neudělají, když je vůle v v kolech. A teprve pak lze řešit goemterii, třeba takto: Odkaz . Taky jsem předtím sjel zadní gumy za l2 éta. V mém případě to byla ta geometrie. [ Upraveno Wednesday 08 November 2006 - 20:46:01 ] | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | ...... nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy ...... Nebyl to řidič koncernovýho auta ? (VW, AUDI atd.) 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Pája napsal ... ...... nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy ...... Nebyl to řidič koncernovýho auta ? (VW, AUDI atd.) tusim, ze to byl nejaky asi pazout asi 405tka nebo tak neco. nestihal jsem si ho moc prohizet. _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
who.m |
| ||
Host | Vpredu se sjížděly taky. Na geometrii jsem poprosil mehanika "barum", aby pridal dohromady pul stupne na sbihavosti - a je pokoj. Vzadu se sjiždějí porád - ale kola mam do A (babička omega B 2,5 V6 95-250.000 najeto, silentbloky - a že jich tam je, hlavně ty velké na pomocném rámu- a pružiny v háji. Tlumiče měněné, bude potřeba poměnit i ty pružiny a silentbloky. | ||
| |||
weni |
| ||
Host | tak jsem hledal,nicméně to co potřebuji nenašel,já mám problém u OB 2,5TD - po výměně silenbloků předních ramen,tyče řízení(čep po smrti) ložisek předních kol a destiček to auto nejde uřídit.geometrie hotová,mám i protokol,vše ok,na STK jsem znova nechal projet předek,zda nějaký čep nebo bůhví co.Nic. Při jízdě mi vše chodí jak má,dokud nezačnu brzdit-pak volant škube nalevo,napravo,občas hvízdne guma,celé se to tak divně propéruje,zvlní.Předtím úplně v pohodě.Gumy se mi sjíždějí zvenku,a to fest.Už jsem přemýšlel,zda to nedělají ty vyměněné silenbloky-příliš měkké? pak by se sbíhavost "rozjela" a mohlo by to způsobovat tyhle jevy.jinak nevím.Jo,když koupit krám,tak pořádnej,pořád něco.Díky za případný rady,o takový jako "hoď to do šrotu" ale moc nestojím,ty mi dává žena pořád.. __; | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jak vypadá uložení tlumičů v podběhu ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nekde to bude volny, ja menil vsechno mozny (silentbloky teda ne), geometrii jsem udelal od oka svinovacim metrem a neni problem, jezdim s tim uz pul roku jako ze provizorne, takze to tak citlivy nebude. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
walto |
| ||
Host | 2 weni: Pozri si vlakno Kmitani volantu, tam som opisal moju skusenost so zasr.....mi vodiacimi capmi brzdica. Staci ich vycistit a mozes bez kmitania volantu brzdit kolko chces. Moja skusenost s geometriou OB 25TD obecne: - ked som ju kupil, mala ohloblovane gumy zvnutra: stacilo dostelovat odklon a zbiehavost a vsetko je uz 120 tis km OK - kym som nasiel poriadneho mechanika a poriadnu stolicu, dalo to prace, tym som chcel povedat, ze ked auto prejde meranim geometrie a Ty zaplatis, neznamena to, ze mas vsetko tak ako ma byt - teraz mam na tach viac ako 320 tis km a som velmi prekvapeny, aky mam na aute tuhy podvozok. Pri tom ho mal nejaky cas aj majitel v Phe - tycky predneho stabilizatora si nechavam renovovat a vydrzia cca 40 tis km (v Phe moc casto nie som, tak raz za mesiac) - na snehu problem nemam ani ked taham 1,5 t, na aute nemam ani TC ani uzavierku, chce to len trochu cviku, dobry vzorok na gumach a hlavne cit - na odieranie vnutornej strany prednych pneu ma vplyv aj tlak v nich, podhustene sa odieraju vyrazne viac - nemyslim si, ze ma Omega nejako spatne nakonstruovanu prednu napravu, take vyjadrenia pocuvam spravidla od mechanikov, ktori si nevedia s problemom poradit - to ze sa zadne opotrebuvaju viac je OK, lebo cez zadne ide na cestu cely vykon a aj brzdenie, ak sa brzdi motorom, co ja vyuzivam velmi casto, dokonca som nachylny tvrdit, ze taketo brzdenie motoru nie ze skodi ale naopak, ze mu prospieva (Yper by to vedel urcite kvalifikovane vysvetlit v sirsich suvislostiach) walto | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |