• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Sběrné potrubí , litinové parohy , praskliny , řešení , svařování litiny , kontakty , ceny nd , atd.
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Milan935
Saturday 14 October 2006 - 08:23:06 Citovat
Host
Kdyz jsem si v Opel Autodobrovony ve Velkym Mezirici kupoval novy litinovy svody, tak mi ten prodejce ND rikal, ze nekdo tyhle svody spravuje zpusobem, ze na tom udela neco jako zaplatu, vyvrtaj okolo male dirky, no proste jako kdyz udelas zaplatu na koleni u kalhot. Prej to docela dobre funguje a nehrozi ti prasknuti vedle a nemusis to pak ani rovnat. No takhle mi to nejak popisoval. Zkus tam zavolat pro blizsi info. Jmeno toho manika bohuzel nevim
prťka
Saturday 14 October 2006 - 12:03:40 Citovat
Host
Tak jsem byl pánové včera na srazu ze školy.....a zase neumřu blbéj...on to vlastně řekl už Yper...takže to potvrdím...narazil jsem tam na spolužáka ,který se tím zabýval a chtěl se tím živit,ale pak z nějakých důvodů se na to vyprd...a bylo mi řečeno...chceš ,aby ti nepraskaly...kup si nové ty svody jsou z litiny s obrovským množstvím uhlíku...a to je ten problém pro zavaření...a jak už před tím řekl Yper,tato slitina se nemůže svařovat do hloubky, ale vlastně na tvrdo zapájet mosazí...takže postup...není potřebná pec...stačí to zahřát pistolí na svařování....ale pozor...nikoliv modrém plamenem,ale žlutým s velkým obsahem acetyléne.....aby kyslíku bylo co nejmíň...pokud to zahžejeme normálně modrým plamenem s vysokým obsahem kyslíku,tak ty parohy můžem vyhodit...jak budou parohy zahřáté...a to prý tak,že přiložíme na litinu sirku a ona chytne ,tak můžeme pájet...ten svar musí být co nejširší co to jde,ať se pnutí rozloží na co největší plochu,pak zabalit do vaty...a nebo ,jak mi řekl třeba zahřát troubu na 200°C a nechat to vychladnout v troubě...a pak už se jen modlit,aby to neprasklo znovu
ZdendaS
Sunday 15 October 2006 - 18:33:26 Citovat
Host
To Miky: ta prasklina byla nahoře, hned pod tím hliníkovým krytem. Byla asi 4-5 cm dlouhá a široká asi 1 mm. Je to vlastně ploška, takže nebyl problém to zamáznout tmelem. Ten tmel mám na chatě, takže teď nevím přesně výrobce, ale koupil jsem jej v normální drogerii asi za 130 Kč. Na větší prasklinu bych si s tím ale asi netroufl...
Václav GT
Monday 16 October 2006 - 00:42:59 Citovat
Host
2 Zdenda S: jestli ta prasklina vypadala takto Odkaz (je to motor X20XEV) tak to se na ní kamnářský tmel chvíli udrží (není totiž prasklá skrz, jen na povrchu - okolí praskliny je čisté - není očouzené výfukovými plyny). Měls tu prasklinu čistou, či očouzenou? Jak dlouho s tím tmelem už jezdíš?
2 Prťka: jakou použít pájku, aby vydržela 800-900°C ?
Yper
Monday 16 October 2006 - 06:09:09 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Václav GT: mosaz s tavnou hodnotou okolo 900°C.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
ZdendaS
Monday 16 October 2006 - 19:53:34 Citovat
Host
VáclavGT: já mám motor x18xe a ta prasklina vypadala přesně tak, jen byla trochu kratší. Bylo to ruplé skrz, protože i ten hliníkový plech nad svody byl očouzený. Jezdím s tím asi třetí měsíc, sem tam na to mrknu a zatím je to všechno O.K. _;
Koudy
Tuesday 17 October 2006 - 09:40:55 Citovat
Host
Mám stejnej problém na parohách z X18XE, ptal jsem se na opravu v tom Vel.Mezu a opravdu to dělají, mají s tím dost velké zkušenosti-dříve to vařili ,ale nejdýl prý to vydrželo 1,5 roku, dělají to nějakou metodou přetažení. Dneska jim to vezu. Dám vědět výsledek popř. s fotem.
Čelda
Tuesday 17 October 2006 - 15:42:20 Citovat
Host
Už při koupi Vectry jsem si všiml zvuku jako Diesel.Myslel jsem ,že jsou prasklý parohy.Tak jsem to dal servisákovi a ten mi řekl,že parohy a těsnění jsou nový a nikde to nefouká.Prý mám hlučný odtok výfukových plynů.Tak jsem z toho jelen a jezdím stím dál. Auto jinak jede normálně a spotřeba je na dálku(dálnice 130km/h) 7-7,5l při čtyřech lidech.
Koudy
Tuesday 17 October 2006 - 18:02:50 Citovat
Host
A co svody Čeldo ty taky rady praskaj, o hlučným odtoku výfukových plynů jsem ještě neslyšel. __;
Miky
Wednesday 18 October 2006 - 16:17:22 Citovat
Host
Čelda: Mam stejnej problem na VB 1.8 16V ,taky zvuk jak od diselu,kdyz sem to kupoval bylo to OK a ted kdyz pridam plyn chrochta to jak prase.Ted sem mel sundanej ten hlinikovej tepelnej stit na parohach a parohy sou OK,nikde nic ocouzenyho,tesneni OK,tak nevim.

Chlapy je mozne, ze by prdly svody mezi parohy a tou pruznou spojkou u katalyzatoru? Jak to zjistit aniz bych z toho musel strhat zrejme nerozebiratelny hlinikovy stit?Napada nekoho neco??Nebo snad nekdo ten hlinikovy kryt nejak sundal?? Nebo co by mohlo po pridani plynu takle chrochtat krom vyfuku? Kazdopadne to de z motoroveho prostoru nebo pobliz.A rozciluje me to... Dikes

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1400 sec,0.1050 z toho dotazů.