• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kontrolka motoru
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
IVO
Thursday 24 August 2006 - 15:31:17 Citovat
Host
zdravím oplákov, vlastním Vectru B, 2.0 TDI 1998, z času na čas sa rozsvieti kontrolka elektronika motoru, zvyčajne ak ju preženiem na 4-ke cez 110 kmh. Následne poklesne výkon - prejde do núdzového režimu. Po vypnutí a naštartovaní sa stav zvyčajne upraví. Diagnostika stanovola problém s čidlom podtlaku. Vymenil som merač váhy vstupujúceho vzduchu, ale stav pretrváva. Má niekto skúsenosti ? Vďaka.
Marek
Thursday 24 August 2006 - 15:46:44 Citovat
Host
koukám, že máme asi stejný problém. Já se Zafirou. Rozsvítí se kontrolka,poklesne výkon a za chvilku je to zas ok. Oplácká vychytávka motorů, koukám ,že je nás víc....
Dmcd
Thursday 24 August 2006 - 15:46:49 Citovat
Host
proc ZAFIRA-OSTATNI? spis VECTRA-MOTOR ne...

pokud dignostika hlasi chybu cidla podtlaku tak to neni vaha vzduchu! muze to byt prodrena podtlakova hadicka (kdekoliv kde dochazi kontaktu teto hadicky a necim jinym - obzvlaste kolem husich krku s kabelama) nebo to muze byt spatny solenoid (je to elektronicka vecicka co vpodstate generuje podtlak a zjistuje jestli nekde neutika) - to by mohlo byt ono (jsou dva vlevo umisteny za vikem od nadrzky na ostrikovaci kapalinu a prip. jeden vpravo vzadu - pokud pujdes po podtlakovech hadickach treba od EGRu tak je objevis) - nebo profukuje EGR (to by hlavne bylo pri otackach do 2t) nebo podtlakovej ovladac klapky (kdykoliv kdyz je seslaplej plyn) nebo podtlakovej ovladac klapky na turbu (prechod pres cca 2tis - kdyz zabere turbo)

[ Upraveno Thursday 24 August 2006 - 16:02:15 ]
Peter
Sunday 14 January 2007 - 15:10:16 Citovat
Host
Ahoj Opláci !
Mám na Vás jednu otázku.Počas jazdy sa mi niekoľkokrát rozsvieti kontrolka motora a zhasne vtedy keď počas jazdy,alebo keď aj auto stojí s bežiacim motorom šlapnem na brzdu,nemusím silno stačí trocha prišlapnúť a vtedy zhasne.Po chvíli sa znova rozsvieti prišlapnem brzdu a znova zhasne.Neviete čím to môže byť ?
Na chode motora som nezbadal žiadnu zmenu aj keď svietila.

VeBe X20DTL r.v.1997
Yper
Monday 15 January 2007 - 07:37:17 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To co napsal Dmcd: zkontroluj si všechny podtlakové plastové hadičky. Jejich koncovky, zda někde nejsou povypadané, zda sedí v gumových koncovkách nebo zda někde není prodřená - i jen vybroučené plošky to dělají, protože tam pak bývá mikroskopická prasklina a tou se přisává vzduch.
Opravuje se to buď navlečením gumové-silikonové hadičky nebo smršťovací bužírkou na ní a její konce.
Může být i vadný solenoid, ale to je až poslední věc.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Peter
Monday 15 January 2007 - 17:17:36 Citovat
Host
Yper napsal ...

To co napsal Dmcd: zkontroluj si všechny podtlakové plastové hadičky. Jejich koncovky, zda někde nejsou povypadané, zda sedí v gumových koncovkách nebo zda někde není prodřená - i jen vybroučené plošky to dělají, protože tam pak bývá mikroskopická prasklina a tou se přisává vzduch.
Opravuje se to buď navlečením gumové-silikonové hadičky nebo smršťovací bužírkou na ní a její konce.
Může být i vadný solenoid, ale to je až poslední věc.


Akú to má spojitosť tie podtlakové hadičky a s tým keď šlapnem na brzdu tak zhasne ?Dík.
VGT
Monday 15 January 2007 - 18:02:19 Citovat
Host
Na vznětových motorech se podtlak pro pohon některých řídících a pomocných prvků vytváří pomocí vývěvy. Podtlak takto vytvořený odebírá ze zásobníku podtlaku jak posilovač brzd, který je ovládán mechanicky nohou řidiče, tak i některé prvky, které jsou ovládány ECU (elektronickou řídící jednotkou). Jsou řízeny ECU, ale vlastní sílu na vykonání pohybu berou z toho podtlaku. Např. EGR+ waster gate+ změna délky sacího potubí jsou jím na některých motorech "poháněny". Pokud je hodnota podtlaku mimo předepsanou toleranci, může ECU zaznamenat chybu na některém z těchto prvků, které řídí.
Anonymní
Monday 15 January 2007 - 19:57:07 Citovat
Host
VGT napsal ...

Na vznětových motorech se podtlak pro pohon některých řídících a pomocných prvků vytváří pomocí vývěvy. Podtlak takto vytvořený odebírá ze zásobníku podtlaku jak posilovač brzd, který je ovládán mechanicky nohou řidiče, tak i některé prvky, které jsou ovládány ECU (elektronickou řídící jednotkou). Jsou řízeny ECU, ale vlastní sílu na vykonání pohybu berou z toho podtlaku. Např. EGR+ waster gate+ změna délky sacího potubí jsou jím na některých motorech "poháněny". Pokud je hodnota podtlaku mimo předepsanou toleranci, může ECU zaznamenat chybu na některém z těchto prvků, které řídí.


Dík za odpoveď,ale chcem sa ešte opýtať či je to rozsvietenie a následné zhasnutie kontrolky zaznamenané na diagnostike.Myslím či spätne vyčítam,že čo to konkrétne robí.
Yper
Tuesday 16 January 2007 - 08:00:09 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
buď netěsné hadičky rozvodu podtlaku (plastové černé, o průměru 3-4 mm), zanesené solenoidy nebo v horším případě vakuová pumpa, ale to je až jako poslední!
Téměř vždy to jsou ty hadičky - ve starých vláknech je to popsané detailněji - hledej vyhledávačem vlákna o "podtlaku".

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
pindo
Monday 26 March 2007 - 07:55:52 Citovat
Host
IVO napsal ...

zdravím oplákov, vlastním Vectru B, 2.0 TDI 1998, z času na čas sa rozsvieti kontrolka elektronika motoru, zvyčajne ak ju preženiem na 4-ke cez 110 kmh. Následne poklesne výkon - prejde do núdzového režimu. Po vypnutí a naštartovaní sa stav zvyčajne upraví. Diagnostika stanovola problém s čidlom podtlaku. Vymenil som merač váhy vstupujúceho vzduchu, ale stav pretrváva. Má niekto skúsenosti ? Vďaka.

nazdar mam presne ten isti problem a nechcem zbytocne kupovat vahu vzduch na diagnostike mi nic nezaznamenalo absolvoval som ju niekolko krat . ako si dopadol. Dik.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1629 sec,0.1284 z toho dotazů.