• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
SKŘÍNKA ZAPALOVÁNÍ
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
ttoommaass
Tuesday 01 August 2006 - 13:12:08 Citovat
Host
Jo, to je ono.

Ten bazmek je zvrchu na vlozce.

Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu.

Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali.
JOB
Tuesday 01 August 2006 - 16:51:16 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
ttoommaass napsal ...

Jo, to je ono.

Ten bazmek je zvrchu na vlozce.

Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu.

Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali.

Mám tomu rozumět tak že ti podle Carpassu dali novou vložku spínací skříňky a klíč byl stejnej nebo jinej než byl původní ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

martin
Tuesday 01 August 2006 - 18:21:43 Citovat
Host
Tak to je super ..konecne nejaká poradna rada .Já to skusim nejdriv trochu promazat tim olejem a pak to kdyz tak rozeberu.Dekuju vsem zucastnenym.
Legend
Tuesday 01 August 2006 - 18:28:52 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
JOB napsal ...

ttoommaass napsal ...

Jo, to je ono.

Ten bazmek je zvrchu na vlozce.

Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu.

Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali.

Mám tomu rozumět tak že ti podle Carpassu dali novou vložku spínací skříňky a klíč byl stejnej nebo jinej než byl původní ?

Spínačku si můžeš doma sám předělat na svůj klíč za pár minut, jen se vymění a dobrousí planžety. Když se zámek seká, tak už je to vevnitř vyběhané a taky stačí dobrousit planžety podle toho vnitřního válcovitého "bazmeku" do kterého se strká klíč.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
PN
Tuesday 01 August 2006 - 23:30:22 Citovat
Host
Zdar chlapi
Uz jsem o tom psal asi pred rokem. Na VA mi obcas drhla spinacka, stacilo s klickem zacukat a vse bylo v poradku, az jsem nakonec pred obchodakem nenastartoval - vybrouseny planzetky v zamku. Odvrtaval jsem to na parkovisti - zamek je na volantu prichycen striznou matici - utahne se a utrhne, takze nejde povolit. Takze pokud se to obcas seka doporucuji rozebrat doma v klidu a vyhazet planzety, ktere jsou moc obrousene. Je to tu nekde popsane.
Tomis
Thursday 17 August 2006 - 00:59:49 Citovat
Uživatel #786
Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40
Příspěvků: 263
Nebyt jednoho pejskare, co sel v noci se psem, tak jsem nemel ani co vymenovat, nicmene se mi nekdo vloupal do auta, tak ze nejakou planzetou vylomil zamky, jsou tam jen takovy maly mosazny(nebo z ceho to je) stavytka (po case se take obrusuji - jako klic a pak to dela taky neplechu). takze mi znicil zamek ve dverik a zamek od spinacky stihl jen majzlikem rozsekat.

k veci: cely zamek se da pekne vyndat pokud mate originalni klic k zamku, staci zasunout do zamku a zespoda je takova dirka, do ty se strci odpovidajici valecek a zatlaci se takovy trn, ktery drzi vlastni zamek v zapalovani, po te jde cely zamek vysunout a vse pekne promazat

vetsinou take odchazi prvni stavitko, je na nej nejvetsi napor pri zastrkovani klicku a muze se stat, ze i pres zasunuty klicek muze "trcet" ze zamku (casti ktera se otaci) a brani bezdrhnoucimu otaceni klickem, muze take zapricinit zaseknuti v nejake poloze.

na vrakaci jsem sehnal asi za 1100 celou sadu zamku i se 2 klicema, takze jsem vymenoval uplne vsechny zamky /stejne pouzivam klic akorat k nastartovani tak ani nevim proc jsem je vsechny menil/ nicmene jsem koupil zamky ze sedana a ja mam kombika, takze v 5. dverich jsem prehazel stavitka a vse je v pohode, vse jako origos

_________________________________________________________________
Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej
Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003

jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet.
Host name
Thursday 17 August 2006 - 06:13:48 Citovat
Host
Klidek, uz se to tu řešilo, v mnoha a většině případech to stačí promazat. Mě to dělalo tak AG X16XEL a vzal jsem WDčko a utopil to v něm a klídek od té doby!!!Přijde mi že se tady nechodí od lesa kolikrát. Když ti třeba klepe motor tak lidi ti hned tady poradí že to je vadné čerpadlo a já nevím co a v servisu zjistili že tam jen mám málo oleje Takže není rada jako rada a nejlepší je vždy zkontrolovat to nejmenší a jít na to tou nejjednodušší cestou!Všem Oplistům zdar!!!:)
Wally
Thursday 17 August 2006 - 09:03:45 Citovat
Host
Zrovna včera večer jsem to řešil na Corse, vystříkal WDčkem, bohužel ten šedej bazmek se nechce vysunovat dál. A té malé dírky jsem se asi nevšimnul (nebo to má Corsa jinak), takže to budu muset rozdělat znova, jestli se mi ten zámek podaří vyndat. Neměl byste někdo fotku, jak ten zámek přesně vysunout?
Malda
Thursday 17 August 2006 - 20:53:31 Citovat
Host
Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu...
Legend
Friday 18 August 2006 - 08:20:16 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Malda napsal ...

Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu...

Je to celkem rychlé... Musíš odkrytovat plasty okolo sloupku volantu, stáhneš ze spínačky čtečku imobilizéru a při pohledu ve směru jízdy uvidíš na tom hliníkovém odlitku, ve kterém je zasunuta spínačka, takovou asi 3mm tlustou dirku. Vezmeš si imbus 3mm (nebo nějaký který se vejde), strčíš klíček do zapalování a otočíš do půlky dráhy mezi polohu 0 a 1, je tam vyznačená ryska a pak už stačí strčit imbus do té dirky co nejhlouběji, zmáznout směrem dolů takovou západku a spínačka se dá vytáhnout ven. Kdyby to nešlo zamáčknout, tak stačí trochu kroutit klíčkem zestrany nastranu a ono to zaskočí.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1733 sec,0.1250 z toho dotazů.