• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Mám OB a mám silenbloky podvozku posmrti
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kulha
Friday 28 April 2006 - 10:25:19 Citovat
Host
Poradí mi někdo kde to nejlíp koupit ,aby to bylo kvalitní a ne moc drahý
Ascona
Friday 28 April 2006 - 10:37:39 Citovat
Host
Odkaz
omegalukin
Monday 23 October 2006 - 22:10:04 Citovat
Host
Ahoj, potřebuji u Omegy B vyměnit zadní silenbloky na předních ramenech. Neví tady někdo, zda-li po povolelní a vytažení šroubu půjde ten silenblok ven? Chtěl bych si to opravit sám, jen nevím, jestli ten silenblok není do ramene nalisovaný tak, že ho amatér nevyrazí...
JOB
Monday 23 October 2006 - 22:17:17 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Silentbloky jsem si měnil sám a je zapotřebý ostrej nůž,pilka na železo a svěrák.Je to tam nalisovaný ,takže po vyndání ramena vyřízneš střední část silentbloku a to co tam zbyde nařízni pilkou a ven už by to jít mělo dobře.Nazpátek to musíš pořádně namazat a pak nalisovat ve svěráku.Pokud možno co nejrychleji jinak se guma trhá.Neboj se toho,já už to dělal 3x.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Radlo
Tuesday 18 September 2007 - 09:57:04 Citovat
Host
Dobry den,je mozne aby nove silendbloky na prednich ramenech meli pri testu na hydraulice STK vuli zhruba 0.5 az 0,8mm??Bylo mi to vysvetleno tim,ze je to pruzne ulozeni a ze je to v poradku,ale toto jsem necekal!!Jak pak asi vypada kdyz ty silendbloky jsou vymlacene teda??! __; Dik
Legend
Tuesday 18 September 2007 - 10:56:54 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Kvůli tomu tam jsou, aby vyrovnávaly nárazy při průjezdu nerovnostmi na silnici.

[ Upraveno Tuesday 18 September 2007 - 13:59:04 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Radlo
Tuesday 18 September 2007 - 11:19:33 Citovat
Host
Pardon,omlouvam se mel jsem na mysli 0,5 az 0,8cm
Legend
Tuesday 18 September 2007 - 13:49:04 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Vymlácený silentblok se od nového liší většinou tím, že guma je provozem ztvrdlá, částečně rozpadlá, uvolněná od kovového pouzdra silentbloku a nevyrovnává rázy plynulým pohybem, tak jako nový silent, který pevně pruží. U vymláceného ta vůle nebude o tolik větší, ale rázy skoro nejsou tlumené a jsou přenášeny ramenem do nápravnice skoro v plné síle, pak to nahlas mlátí.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JOB
Saturday 22 September 2007 - 18:57:08 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Takže jsem dnes vyměnil zadní silentbloky na předních ramenech a zde je pro představu malá reportáž
Takže sundáme kolo a auto pořádně podložíme,opravdu nedoporučuju pokračovat na originál zvedáku.Je potřeba si připravit Klíč č. 13,2x18,2x21 potom pilku na železo, kladivo a nejakej vyrážecí trn.
Pak sundáme brzdič a jeho držák.




Na to potřebujeme klíč č.13 a 18. Potom musíme sundat samotné rameno které drží na třech šroubech


Jeden šroub drží čep a na to potřebujeme dvě 18 a kladivo + vyrážecí trn.


Na další dva šrouby potřebujeme dvě 21.
Pak už rameno vysápeme z pod auta a daný silentblok kladivem vyrazíme ven.Toto je zadní silentblok na předním rameni , ale dá se to použít i na jiných silentblocích.


Po silentbloku nám tam zůstane kovový obal který musí pryč.Nejlepší zpùsob je ho rozříznout a pak půjde lépe vyrazit.


No a teď už jen namazat jak nový silentblok tak i otvor nejakým lubrikantem no a natlučem nový silentblok na své místo. Samozřejmě kdo má tlakový lis tak to má jednodušší,ale tohle se dá prakticky zvládnout na parkovišti.


Teď vrazíme rameno zpět na své místo a opět všechno podotahujeme,nasadíme držák brzdiče,brzdič atd....
Případné dotazy rád zodpovím _;



No snad to někomu pomůže.

[ Upraveno Saturday 22 September 2007 - 19:03:38 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Legend
Saturday 22 September 2007 - 19:07:51 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ještě bych upřesnil, že přední šrouby na ramenech by se měly úplně dotáhnout až po spuštění auta na kola, aby nebyl silentblok trvale v pnutí, tím jak se auto spustí na zem, pak by se předčasně opotřeboval.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1326 sec,0.1002 z toho dotazů.