Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
kontrola oleje v automatu a dalsi veci |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Tož to budou víka nejspíš ještě OK, brachu, to máš kliku... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Jakym momentem se utahuje ta brzda a kolik otacek zpet? Dekuji. | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | ahoj,je takovej technickej dotaz,menil jsem olej,v prevodovce 2.5dti Aut, zahral jsme preovodovku,vypustil, nechal odkapat cca hodinku,pak dolil po konrolni otvor cca 2l,nastartoval ,poctive proradil vsechny rychlosti, dolil cca 1,7l ,pak jsem to projel radila bez problemu, najel cca 25 kilaku svizne,pak zpatky do garaze,motor jsem vypinal,do garaze,proradil rychlosti, a kdyz jsem povolil kontrolni sroub,tak se na me valil olej,jako ze ho tam bylo cca litr na vic,prevodovka byla v neutralu,tak nevim jestli jsem neco neudelal spatne jinak radi na vybornou 146 tis najeto, takze zadam o HELP ,jinak prevodovka 5L40E ,kolik v ni bylo oleje nevim, ja to vypoustel do vany, zadny unik nebyl videt,vsechno suchy, olej pouzit total fluide G3 (dextron III) | ||
| |||
toskey |
| ||
Host | tak jsi při tý kontrole vypínal nebo nevypínal motor,jestli jsi ho vypnul a povolil jsi kontrolní šroub tak ti pak vytekla pulka hydromenice. Takže jsi to dolití zase zopakuj se zapnutým motorem. | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | prave ze jak jsem prijel ,tak jsem ho nevypnul, jen proradil,zalej od garaze,sup do kanalu, povolil a bylo ho tam hodne,motor stale bezel,a kolem prevodovky jinej kontrolni sroub nebyl,stejn torx jako je na vypustaku byl jen ve smeru jizdy vlevo (pod ridicem) blize k motoru | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak kdyz se olej poradne ohreje, tak se objem zvetsi, no... Taky mam podobnou zkusenost. Ale jestli je to jen tim, nevim. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | to jsem si taky rikal ze kdyz ho tam doleju po okraj pri cca 20°C ,tak pri nejakych 80°C ho bude vic, teplej byl dost,dost me to hralo na prstech,ja to povolil tak sebejiste ze jsem mel olej i ve vlasech,hned jsem to zaspuntoval,takze caklo ven uplne minimum,mno zitra ho zkontroluju s nastartovanym motorem a studenou prevodovku,ale jinak,pred i po vymene, radila prevodovka na vybornou,vymena byla jen preventivni,mno proste je to slozity,jeste mame jako ctvrty auto v rodine skodu 120,na tom servis je brnkacka,delat pred revoluci v servisu muselo bejt pohodicka,v dnesni dobe......to musi byt zazitek | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | dneska rano kontrola,dolil jsem cca 0,5L ,takze asi to bude vono,pocitove se zda ze to lip "tahne" ,ve stoupani to hned nepodrazuje,drzi rychlost i s nizkymi otacky,ale je to jen pocitove,uvidime,za tyden udelam kontrolu a uvidim | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jinak litr navic nebo min se IMHO nijak neprojevi na funkci, jezdil jsem i kdyz chybelo pres 2 litry a v pohode, jen v ostrejsich zatackach zastudena to delalo neutral Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | !!(a) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |