• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Který solenoid ? Automatická převodovka
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Nomike
Monday 23 January 2006 - 13:03:49 Citovat
Host
Nevíte náhodou někdo, který selenoid je tomu navině, že mi tam skáče velmi pomalu 1 a 2-jka? U jedničky mi to neva, ty tři sekundy si počkám, než vyrazím. Ale ta 2-jka už je problém. Z 1 na 2 to tam ještě skočí obstojně (malé protočení a pak kop), ale když si má podřadit, tak průser. Na kick-up můžu zapomenout: vytočí to motor do nebes a pak čeká až to kopne nebo vyhodí "automatic gearbox". Ručně se podřadit dá taky, ale od čeho mám sakra teda automat?


[ Upraveno Friday 28 September 2007 - 14:24:25 ]
Lukáš
Saturday 28 January 2006 - 18:19:25 Citovat
Host
Ty ses v tom automatu už vrtal? Ta převodovka asi brzo odejde když s tim budeš takle jezdit. Je tam přesná hladina oleje? Je čistej filtr hydraulickýho oleje? Eště se zkus zeptat na Odkaz, tam vopravují automaty, třeba ti poradí. Já mám OA automat a když je tam málo voleje tak se to taky vytáčí a různě kope. Zastavím, doleju jedno deci a jede se bez problémů dál...
David
Sunday 29 January 2006 - 00:58:28 Citovat
Host
Mohli by jstemi někdo poradit? právě jsem koupil 2,5TD automat a po týdnu se začal chovat podivně. Auto při rozjezdu je nějaké lenivé a když má dát trojku, tak stratí tah úplně a motor jde do otáček, auto nechce zrychlovat. Jak se mu podáří dát čtyřku, tak už jede normálně.
Nomike
Monday 30 January 2006 - 15:06:44 Citovat
Host
Lukáši, ptám se na konkrétní věc. Děkuji, ale zuby jsem si už ráno také vyčistil. Přesto děkuji za radu

Davide, pro diagnózu jsi napsal příliš málo. Kvůli převodovce auto asi lenivé nebude, ale je možné, že ti letí motor do otáček, ale nezrychluje to. Příčinu lenivosti hledej v motoře, to že ti to neřadí, v převodovce. Asi ani tobě výměna filtru a doplnění oleje nepomůže. Ale rozhodně to udělej. Před tím se ale ještě poraď s odborníkem, zda to nepotřebuje výměnu lamel, nebo už odcházejí elektroventily (selenoidy). Selenoid se může projevit skokově, lamely odcházejí postupně a je cítit prokluzování. Pokud to vysloveně vyřadí a zařadí až po prodlevě, je to selenoid popř. to čím hýbe (jakési soupátko čico). Výměna selenoidu je jednoduchá a je dobré to dělat zároveň s tím filtrem. Bohužel jich tam je několik a jsou drahé (2 500,- jeden) a čert ví, který za to může.
Bohužel mi tento víkend zamrzl mechanik, takže vám víc zkušeností nepředám. Jakmile opět roztaje, hned pod to vlezeme a pak budu chytřejší.
Nomike
Monday 13 March 2006 - 18:39:04 Citovat
Host
Problém objeven a odstraněn!!!!
Za vše mohla špatně seřízená pásová spojka jedničky a dvojky. Takže celá generálka AT dopadla výborně, nové selenoidy mě těší, akorát taková blbost chyběla. Stačilo sundat velkou vanu, plechovou krytku toho šroubu a dle návodu přitáhnout na 5Nm a 5 otáček zpět. Uzavřít a nalít zpět olej. Chodí to jako nová AT _love

Takže pokud vám neskáče 1" ihned po tahu šajtrpákou z N", nechte si přitáhnout pásovou spojku. Možná ji máte jen ošoupanou. Taky to dělá problémy při ostrém podřazování (motor letí do otáček a pak to kopne)
Rob 2
Monday 13 March 2006 - 21:48:50 Citovat
Host
Nomike: OK, rada se vždy hodí. Dík.
marek
Tuesday 14 March 2006 - 09:35:54 Citovat
Host
a co te ta oprava stala at se mužu připravit taky se mě zdá že to netlačí hned po zařazení D
jinak když zastavuji na křižovatce nebo když se rozjíždím tak sliším takový lupaní , co to zas asi je? ale po okamžiku to hned zmizí.no a trochu to i píská při větších otáčkách
Nomike
Thursday 16 March 2006 - 18:12:16 Citovat
Host
Co to stálo ti neřeknu, protože to nebylo uděláno jako standartní služba a průběžně jsem platil hlavně materiál. Sumu nemám. A taky se stím svezly i jiné opravy. Na to, kolik jsem do té káry už vrazil se mě neptejte - neřeknu to ani své skoromanželce.
Utažení pásové spojky nestojí na materiálu nic / nebo jen těsnění vany AT a případný olej a filtr. Oprava trvá 20 min.
Ten pajšl co jsem měnil stál podezřele málo (bez práce) , a bylo to kolem 5k , ne však víc jak 6,5k. V sadě bylo i to, co jsme nepotřebovali (na ruzné typy AT), museli jsme identifikovat co je na můj typ. Pásová spojka v té sadě ale nebyla (většinou nebývá tak dobitá) a použili jsme jinou ze druhé staré převodovky.
Ovšem práci si asi jinak nechá každý pořádně zaplatit. Je potřeba mít znalosti, jinak to je nesložitelná rubikova kostka. A navíc pěkně hnusná zaolejovaná práce, kde se nesní nic zašpinit. Člověk se nesmí jít ani vy.... aby na to nešel prach
Arne
Saturday 16 September 2006 - 14:43:02 Citovat
Host
Ahoj , nevíte někdo který selenoid řadí trojku,jak ho najdu?Neš se ohřeje olej je v pohodě potom řadí jak kdy.Olej a filtr vyměněny.2.5TD .Dik.
Legend
Thursday 27 September 2007 - 21:24:51 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jak se správně měří hladina oleje v automatické převodovce? Mám tam jen dolívací hadičku, ale nevím jak ověřit hladinu.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1521 sec,0.1222 z toho dotazů.