Autor
|
Příspěvek
|
Jirka | Tuesday 04 October 2005 - 20:57:10 | | |
Mariane ale ani ostatní neberte to osobně.Mám Omegu 2,5TD Když tak člověk pročíta různá vlákna tak všude narazí na to jaký jsou 2,5TD poruchový a jak tak sleduju tak on má každej motor něco ! Docela mi vadí když jsou tu nějaký motory haněný a přitom je jasný že každej motor je dobrej na něco jinýho. Nicméně to co tě potkalo ti nezávidím a přeju ti aby jsi to co nejdřív a hlavně za co nejmíň vyřešil. |
| |
|
Marian | Tuesday 04 October 2005 - 21:10:09 | | |
To Jirka: nemam dovod nesuhlasit. Napriek tomu, ze sa tu motor X18XE1 prezentuje ako kazovy, ma k dnesku nabehanych 205000 km bez jedineho vaznejsieho problemu, menili sa v tom len klasicke suciastky na prehliadkach. Cele auto bolo doteraz v pohode. Pri 200.000 km zacala tiect klima, menil som chladic, tyzden na to odislo cidlo na klime, potom to 5000 km islo zase jak hodinky a teraz ta poprdena riadiaca jednotka... Ale vlastne ani to nie je motor, ale elektronika. |
| |
|
happy | Tuesday 04 October 2005 - 21:11:14 | | |
Libe, podle toho linku, co jsi posílal, tak jsme v klidu všichni, co máme X20XEV ať už před faceliftem nebo po, protože je tam buďto SIMTEC56 nebo 56.5. Simtec 70 je uveden jenom u X8XE1. Uff |
| |
|
happy | Tuesday 04 October 2005 - 21:13:47 | | |
no, ale koukám, dívám se a čumím, že ty samé motory X20XEV v ASTŘE G mají SIMTEC 70. Ty jo, tak to mi hlava nebere. |
| |
|
Marian | Tuesday 04 October 2005 - 21:14:41 | | |
Doveruj, ale preveruj. Na inych linkoch som nasiel to, co tvrdim v predchadzajucich prispevkoch. Skor si myslim, ze do toho pchali to co mali akorat k dispozicii z vyroby. Najlepsie by asi bolo otvorit to a pozriet si stitok. Auto mam v servise, takze som do toho osobne necumel, ale RJ je vraj pod plastovym krytom niekde pri baterii. |
| |
|
Tlumex | Tuesday 04 October 2005 - 22:40:37 | | |
zaplat panbuch za muj kafemlejnek /jak tu nekdo ftipne napsal/ koukam ze kdyz sem narazil na opla ne prilis poruchoveho tak si ho asi dlouho necham! Budu ho rozmazlovat a hyckat! Kazdopadne drzim palce at se vse v dobre obrati! |
| |
|
klubo | Tuesday 04 October 2005 - 22:57:04 | | |
zlatá nafta |
| |
|
riwal | Wednesday 05 October 2005 - 06:46:51 | | |
Marian napsal ... To Jirka: nemam dovod nesuhlasit. Napriek tomu, ze sa tu motor X18XE1 prezentuje ako kazovy, ma k dnesku nabehanych 205000 km bez jedineho vaznejsieho problemu, menili sa v tom len klasicke suciastky na prehliadkach. Cele auto bolo doteraz v pohode. Pri 200.000 km zacala tiect klima, menil som chladic, tyzden na to odislo cidlo na klime, potom to 5000 km islo zase jak hodinky a teraz ta poprdena riadiaca jednotka... Ale vlastne ani to nie je motor, ale elektronika.
To že motor X18XE1 není nejzdařilejší kousek jsem psal já, ale nepsal jsem, že je "kazový" a jestli si to dobře pamatuješ, tak jsem tam psal, že má problémy s řídící elektronikou - takže si moje slova jen potvrdil !
Co se týká 2.5TD se už vyjadřovat nebudu - myslim, že bylo už vše řečeno a nemá cenu to omílat. |
| |
|
Lib | Wednesday 05 October 2005 - 07:35:45 | | |
happy: no tak astra neni vectra, takze tam klidne muze byt jina ECU, ikdyz stejnej motor |
| |
|
Marian | Wednesday 05 October 2005 - 07:58:45 | | |
To Riwal: nechcel som ta chytat za slovo, ale mas pravdu. |
| |
|
|