• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
CastrolTXT
Thursday 08 September 2005 - 18:10:46 Citovat
Host
U VeBe z roku 97 se mi v levém zadním podběhu objevil nepatrný rez,přestříkal jsem to sprejem s barvou,ale už se to opět objevilo.Je to na malé ploše,tak bych to nerad nechal rozrůst.Dá se tomu nějak účinně zabránit,aniž by to přišlo na dost peněz(třeba odborně u lakýrníka).Napadl mě třeba Hammerite nebo jiná barva na rez.Co vy na to,jak to ošetřujete vy?Díky
Barva je vínová metla
Klubru
Thursday 08 September 2005 - 20:29:27 Citovat
Host
Postižené místo, zkus očistit od rzi a odstraň odlupující se barvu, poté místo potři bezoplachovým odstraňovačem rzi.
Po zaschnutí nanes základní barvu doporučuji epoxidovou která je určená na kov, poté přebrus, nanes stříkací tmel, přebrus a nanes vrchní metalízu, nejlépe ve dvou vrstvách.
A modli se aby jsi po zimě nepokračoval kousek vedle, nebo na druhé straně vozu.
Yper
Friday 09 September 2005 - 07:17:47 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud kov nevybrousíš do stříbrna a použiješ jen bariérovou zálkadovku (epoxidovou), tak to tam budeš mít za čásek znovu.
Asi za 120-140 kč prodávají i v OBi základovku antikorozní cca3dcl. Je moc dobrá.
Počítám, že ta rez je jen na vnějším lemu podběhu - tam se dělá od kamínků. No a pak je postup podle toho shora popsaného.
Bezoplachovým odstraňovačům rzi moc nevěřím. Mám s nimi špatnou zkušenost.
Ten použiju jen v případě, že se jedná o důlkovou korozi, kdy kov ještě není prožrán "durch und durch" a já nechci kov probrousit, abych to udstranil úplně.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Václav GT
Friday 09 September 2005 - 09:29:51 Citovat
Host
Klubru napsal ...
poté přebrus, nanes stříkací tmel, přebrus a nanes vrchní metalízu, nejlépe ve dvou vrstvách.

Barva je vínová metla. Takhle jednoduše to fakt jde? A co vrchní krycí bezbarvý lak, co zaleštění přechodu mezi starým a novým lakem? Popiš to, prosím, podrobnějí, také mě to čeká.
CastrolTXT
Friday 09 September 2005 - 09:51:25 Citovat
Host
Díky.Přetřel jsm to penetrační speciální barvou na rez,předtím jsem pro jistotu stejně ten rez očistil úplně na kov.Zítra to přestříkám sprejem v barvě auta a po zaschnutí to přejedu bezbarvým lakem a snad to něco vydrží
Yper
Friday 09 September 2005 - 11:17:37 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Správný postup podle lakýry:
1) vybrousit do stříbrna
2) co je moc do hloubky a riskoval bys probroušení kovu, tak ohřát fenem (zbavit se vlhkosti) a jen místně dát bezoplachový odrezovač.
3) aplikovat antikorozní barvu a nechat ji zaschnout alespoň 4 dny.
4) pak stříknout dvousložkový fíler (pokud to je jen povrchové a nemusí se používat ještě i stěrkový tmel.
5) přebrousit pod vodou smirkem o zrnitosti 1000-1500
6) pak stříknout znovu fílerem a po zaschnutí pod vodou přebrousit smirkem 1500 nebo i 1000covkou, ale musí být už použitá, aby nebyla příliš hrubá - ale spíš tou 1500.
7) Tímhle smirken přebrousit i původní lak okolo v dostatečném okruhu
vysušit - nechat vyschnout
9) stříknout metalízu, ale jen tam, kde jsi brousil a také né po celém vybroušeném starém laku
10) zhruba za půl hoďky - po zavadnutí metalízy, stříknout vrchní krycí lak , ale zase max. jen k okrajům, kde jsi brousil původní lak.
11) pokud to stříkneš i na nebroušený lak, tak za nějakou dobu se ti to bude loupat v cárech.
12) starý lak má na sobě zixidovanou vrstvu + "nějakou" politůru, která jen tak odmastit nejde.
13) vrchním lakem vše uzavíráš - bariéra
14) bez něj nebo jeho slabé vrstvě to bude zase reznout.
15) nejdříve tak za 4 a nejpozději do týdne provedeš rozleštění nějakou brusnou rozlešťovací pastou. Jednak ten tzv. suchý střik, přechod starého a nového laku a také i ten původní zdrsněný lak (po té 1500vce), kam jsi nic nenastříkal.
16) pokud je přechod mezi starým a novým lakem moc vidět, tak se dá hrana přejet pod vodou smirkem 1500, ale raději 2000 a pak rozleštit.

Jó, lakování, pokud to má vypadat a nereznout, tak to je věda - teď doufám už chápete, proč jsou lakýrové tak drazí.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Václav GT
Friday 09 September 2005 - 13:24:34 Citovat
Host
Mňam, mňam. To je pěkný návodeček, Ypere. To za zimních večerů zkusím v garáži. Doufám, že si to auto napoprvně moc nezmrvím. A co odtržený roh plastové lišty na dveřích, ten asi něčím přilepit nepůjde - takže nová lišta?
Lib
Friday 09 September 2005 - 14:08:48 Citovat
Host
to nema vubec cenu resit protoze to neni pozink a reznout proste bude tu tam, tu tady ... me to jede na styku zadniho lemu a prahu, na obou stranach a od kaminku to nastoprdo neni. Proste kdo nema garaz a ma VeBe do 99, tak ma smulu a do 10ti let to shnije. Oply nebyly v tomhle ohledu nikdy extra odolny (ba naopak)
Jirka
Friday 09 September 2005 - 15:21:08 Citovat
Host
Co se týče tý plastový lišty,tak tu jsem lepil klasickým lepidlem na autookna.Je to taková černá mrcha ale drží.
Anonymní
Friday 09 September 2005 - 17:42:29 Citovat
Host
Yper napsal ...
Asi za 120-140 kč prodávají i v OBi základovku antikorozní cca3dcl. Je moc dobrá.

Yper: nevíš co to je přesně za barvu ? Do OBI to mam sakra moc daleko

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1585 sec,0.1293 z toho dotazů.