Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
pomoc blbne mi imobilizer |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
patrik.gabor.800 |
| ||
Host | odesla my spinaci skrinka tak jsem to napojil pres dratky ale nechce myto chitit nevym co dal dekuji za odpoved | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | potreboval bych poradit diky | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Předpokládám, že některé drátky od spínací skříňky budou pro vedení signálu imobilizeru, přesněji psáno od čtecího kroužku kolem spínačky pro čip v klíči... Píšeš, žes to napojil přes drátky, nevím ale, jak tedy startuješ. Jestli jen spojením drátků bez klíče ve spínačce, tož se nedivím, že motor nechytne. Zkus zasunout do spínačky klíč s čipem, aby jej kroužek mohl načíst... P.S. Jestlis to auto ukrad, tak si mě nepřej... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | auto je psane na mě klic jsem měl normalne jako kdybisem startoval a ono to chitlo a hned to chciplo asy to bude delat ten cip protoze my nefunguje ani klic kdyz snim otocim tak fakt nevym stěmy dratkamy my poradili kamosi | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | V tom případě myslím, že čtecí kroužek kolem spínačky čip v klíči normálně načte (tedy je-li čip stále v klíči a nevypadl), ale od čtecího kroužku nejde signál dál k řídící jednotce - souvisí to možná s nefunkčností elektrické (spodní) části spínačky. Měla by u toho blikat oranžová kontrolka elektroniky (autíčko s klíčem popř. kontrolka MIL.) Pokud ano, auto nenastartuješ, ani kdyby ses rozkrájel. Přes drátky to máš možná propojené tak, že starter motorem jen točí. Kontrolky jako po zapnutí zapalování se rozsvítí...? W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Jak píše Colommbo imobilizér je u většiny aut napojený na základní prvky jako je palivové čerpadlo , řízení vstřiků nabo zapalování. Tak že spojení drátků opravdu nepomůže. Naopak vyskratuješ čtecí cívku a nepůjde to vůbec. Je to podobné jako RFID čtečka karet nebo čipů. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ještě dotaz nemáš náhodou dva klíče ? Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |